Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het blijkt uit onderzoek dat mensen die hun woede uiten daarna niet zachter maar juist nog agressiever en sadistischer zijn, als degene die zich onder controle houden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Schelden of schreeuwen is een teken van onmacht. Volgens de Spychologie kun je je emoties op een aantal manieren sublimeren (laten afvloeien) waaronder projectie (op de ander je onvrede projecteren), vluchtgedrag etc etc.. er stond maar 1 goede tussen en dat was..... SPORTEN ~!! JA goed bezig ....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() poesiefox, dat is natuurlijk een vrij primaire reactie, en die kun je best onder controle krijgen als je wil. Maar juist omdat het zo'n primaire reactie is, moet je er ook niet teveel waarde aan hechten denk ik. Maar het is wel beter om het niet te doen. Iemand heel bewust uitschelden of beledigen is alweer heel anders, dan doe je iemand echt pijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was ook niet mijn bedoeling om iemand te beledigen. Maar goed, goed...* gaat in hoekje zitten mokken*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() edit: oh, ik las 'het is geen stappenplan om te leren durven'. Nou goed. Wie niet durft, is er niet aan toe, eh... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gokte meer op een soort valse schaamte, waar ze even doorheen moet. Maar de handeleingen had je juist geraden. Hoe zou dat nou toch komen?
||
Citaat:
Wat ik namelijk bedoel te zeggen; zijn mensen die schaamte voelen echt toe aan seks? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, de meid in kwestie schaamde zich niet voor zichzelf en wat hij bij haar deed, maar ze durfde bij hem niets te doen. En dat is een kwestie van valse schaamte. Iets te goed ingeprogrammeerd dat nette meisjes dat soort dingen niet doen. Losbandig, och je hebt losbandig en ongeremd. Ik lijd niet onder al te strenge inhibities, ![]() Op jouw leeftijd was ik nog helemaal niet toe aan wat voor seks dan ook. Deed ik dus ook niet. Er is niks mis met wachten.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik spreek uit ervaring, dan ben je er echt in een klap aan toe! Nieuw, ja, eng, best wel, raar, ook, onbekend, yup, maar fijn en gezellig en goed.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het juiste meisje komt langs op het moment dat jij eraan toe bent. Daarom is ze ook het juiste meisje. (wussylittlefreightycat!)
Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 17:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik scheld bijna nooit met kanker
alleen als ik dodelijk boos ben ik vindt mensen die met kanker schelden om kleine dingen zielig.... wat heeft et voor nut?.....je beledigt of herinnerd er alleen maar andere mensen mee. Allebei mij opa's zijn aan kanker doodgegaan en ook: -M'n buurman -3 Ooms -1 Tante -3 kennissen en nog wel meer geloof ik ![]()
||
Citaat:
Helaas worden mensen vaak toornig en woedend wanneer dat alleen maar negatieve consequenties heeft. |
![]() |
|
![]() |
Hoewel ik schelden sowieso nutteloos vind heb ik ook over het kankeren wel eens nagedacht.
Ook ik hoor regelmatig in de bus dat alles kanker is enzo. Weet je bij ons in de plaats zijn er heeel veel mensen die kanker hebben. Het is misschien erg diepgaand als ik zeg dat het kwaad er lekker mee speelt. Dat je het eigenlijk proclameert als je kanker zegt en daardoor worden er mensen verziekt. Maar ook mensen die kanker hadden of hebben vinden het echt niet prettig als je dat zegt. kheb dat zelf ook gehad paar jaar terug. Toen baalde ik wel dat ik het had gezegd, gelukkig gebruik ik het niet meer. Dus hou ajb op met het gebruik van kanker of andere ziektes. mzzls en een gezond leven verder, Johie |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ja, vaak neem je woorden of zinnen over ja van anderen. Soms zijn dat geen erge dingen en soms weer wel. Ik snap wat je bedoeld met dat kankererg. grtz, johan Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 23:38. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |