Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag ging er nog iets goed: - de vriendin van mn vader gaat heel waarschijnlijk niet meer mee op vakantie (tenzij ze weer van gedachten veranderd als ze zelf niets meer kan boeken) ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() -vandaag halve woonkamer gewit, allemaal complimentjes ![]() -voor morgen een heel leuk dagje bij elkaar gepland ![]() |
![]() |
|
- al die lieve berichtjes doen me echt heel erg goed
![]() - gaat al beter met mezelf - mn kamer al een beetje opgeruimd - lijstje voor de vakantie gemaakt - gepraat met anderen over wat me dwars zit
|
- leuke bikini gekocht
![]() - gezellig een middagje gewinkeld met mn moeder - alles definifief afgesproken om vrijdag naar Rotterdam te gaan met mn vriendin
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ga op 1 been staan. 3. Schop met het ene been tegen het andere aan. ![]() *heeft het geprobeerd* .. dat ging dus goed vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maarreh... alsnog, goedzo!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je vergeet helemaal zelf te melden dat je naar de meeting mag dus doe ik het wel voor je. Wat is er goed gegaan: - vind het super leuk dat Wendy nu eindelijk zeker weet dat ze naar de meeting komt - mn opa en oma kwamen me ff gezelschap houden
|
-Ik heb vandaag 2 kamers alleen schoongemaakt en dat ging heel goed!
-Ik heb voor mener Krijer de post opgehaald en een bos bloemen, hij zei wel 10 keer dankjewel ![]() -Ik heb mn tas bijna klaar voor vakantie ![]() Juh, mijn leven loopt wel lekker op t moment ![]()
|
goed... heb de laatste tijd btje weinig tijd.
- ik ga nu zekerste weten naar de meeting! - al die aardige mensjes irl ontmoeten! ![]() - het was gezellig in ikea vandaag - lol gehad met mn collega's gister omdat de weegschaal tegen me begon te lullen in starwarstaal ![]() - jeroen houd het nog steeds met me uit ![]() ![]() - ik heb al een hele tijd NIET gesneden - ik heb kussentjes in 3 vrolijke kleurtjes gekocht voor op mn kamer - ik ben eindelijk niet misselijk meer van de pil - die rare vent was gister gelukkig niet in de winkel ![]() - ik heb heel veel 'goede dingen' weten te verzinnen ![]() ![]() ![]() (okay, dit was niet per se van een dag, maargoed ![]()
||
Citaat:
wat heb ik jou al lang niet gesproken! (dit is stiekem een smeekbede om een mailtje! ![]() enne, goed zo! (wendy had wel een ov.... voor wiskunde a12 ![]() en verder 3 zessen en 6 7ens ofzo.
|
- schoolspullen gekocht in Rotterdam
- gezellig dagje wezen shoppen met mn vriendin - de bus had vertraging maar de buschauffeur had mn aansluiting tien minuten laten wachten alleen op mij (met als gevolg dat al die mensen de trein misten ![]() - lekker boek gekocht - nieuw rugzakje voor op vakantie - meeting al over acht dagen ![]() - t gaat goed met me ![]()
|
Verwijderd
|
*denkt hard na*
'k weet niet of dit goede dingen zijn, maar er is überhaupt niet zo veel gebeurd vandaag: -'k heb een pakistaan (ofzo) hier in de flat geholpen met het instellen en aanzetten van de wasmachine -'k heb een moeilijk tentamen gemaakt, het ging niet heel goed, maar ik heb m'n best erop gedaan en hoop op een voldoende ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- heb gedoucht zonder te zijn uitgegleden
![]() - de shampoo is ook niet omgevallen (jeej!) - ben lief geweest en meegegaan met boodschappen doen met mn moeder - heb me ingehouden en weer geen lekkers gekocht (het verschil, toen ik wel lekkers at 75 euro voor alle boodschappen, zonder lekkers 25 euro , (ok broer woont neit meer bij ons, xdat scheelt ook veel maar toch) -heb aan mn eigen gezondheid gedacht en heb dus vriendin afgezegd die met me naar de bios wou (ok dit is eig meer slecht dan goed) -ga straks naar mn vader toe terwijl ik helemaal niet wil -ben al minder moe dan gister - heb de honden al uitgelaten - heb heel gesprek weten vol te houden met vriendin van me moeder - heb me moeder overgehaalt kamillie shampoo en conditioner te halen (oftwel ik word weer blond! ![]() - ben op precies het goede moment opgestaan, niet te vroeg, niet te laat - heb nog niks fout gedaan -ben na anderhalf jaar met de pil gestopt hmm eigenlijk is dr toch al best veel goed gegaan vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
uhm, met gister erbij
- gister lekker geshopt in Rotterdam en goed geslaagd ook! - was gezellig met mn vriendin - de bus stond in de file maar mn aansluiting hebben ze tien minuten alleen voor mij laten wachten met als gevolg dat de rest van de mensen in die bus hun trein misten ![]() - gisteravond geen chips gegeten en wel een halve meloen ![]() - vandaag lekker uitgeslapen
||
Citaat:
![]() maargoed, wat is er goed gegaan vandaag: -(tot op heden) nog geen ruzie gemaakt -het (andere ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Beleidszaken |
[psych] Blijf positief beleid Miracle | 60 | 22-11-2003 18:09 | |
Psychologie |
faalangst, hoe zien jullie dat?! Fantôme | 51 | 20-06-2003 11:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |