![]() |
|
Deze band is echt supergoed, heb deze week de cd
' bless the martyr, kiss the child' gekopieerd, en ga hem nog wel kopen denk ik. Het is een beetje snoeiharde metalcore, met een toegankelijke schreeuw, maar niet echt toegankelijke gitaarstukken. Wel erg cool, het is soms een beetje te vergelijken met Jane, Skycamefalling misschien, darkest hour en shadow's fall. Ze heetten vroeger luti-kriss en brachten onder die naam de cd ' throwing-myself uit' De homepage: www.hxc.com/normajean down deze nummers eens (ze hebben uiterst vreemde songtitels): the whole world is counting on me & they don't even know memphis would be laid to waste pretty soon I don't know what but something is gonna happen veel luisterplezier
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dit is een beter url btw http://www.normajeannoise.com/# |
![]() |
||
Citaat:
ga nu niet de hypocriete idioot uit hangen. Ga naar bosnie en vind een verdwaalde tank. smijt je daar maar onder. ik ben alles wat jij zegt zat. stompzinnig pubertje.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En leer jij nou maar eerst wat het woord psychisch betekent, kleur je kleurplaten in en kom dan eens terug.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen weet je wel wat je daar zegt jongen? ten eerste: -je hebt nog geen enkele hypothese gesteld. Dus welke hypothese heb je het over -Die (verzonnen)hypothese zou betrekking moeten hebben met mijn geest? -En dat is ook nog eens grootheidswaanzin. Dus in feite vind je jezelf dus heel erg goed, maar heb je wel een geestesziekte. prima , prima. de zandbak is om de hoek. het gaat er trouwens niet om of die beledigingen of kleinerende shit je raakt, maar dat ik het ventileer. en het is overduidelijk dat je er moeite mee hebt.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Norma Jean + He is Legend in Tivoli de Helling 13-01-07 'I'he Prophet | 6 | 05-12-2006 14:04 | |
Muziek |
2/9 The Chariot (ex Norma Jean) @ GVH Goudvishal | 5 | 07-09-2006 19:38 | |
Muziek |
09/06 Lamb Of God + Everytime I Die + Unearth + Caliban mixtape | 45 | 15-03-2005 00:16 | |
Muziek |
Luister! Verwijderd | 236 | 09-08-2003 17:59 | |
Muziek |
beste glasplaat ooit Verwijderd | 46 | 02-07-2003 12:12 | |
Muziek |
nieuw-album-bijgekregen-topic Maurice | 47 | 11-10-2002 18:44 |