Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dus nu ontslaan ze de succestrainer en da captain ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
----------------------------------------Ronaldo---------------------------------
----------------- Raul------------------------------------------------------- ---Zidane------------------------------------------------Figo-------- ----------------makalele ----------- Beckham---------------------------------
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 11:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar misschien tovert florentino nog een verdediger uit zijn hoge hoed. Wie weet |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet precies wta de opstelling word maar Real gaat met Figo en Beckham spelen kijk maar na het bericht hieronder.
MADRID, 29 juni 2003 13:35 - Volgens Carlos Queiroz, de nieuwe coach van Real Madrid, gaat hij komend seizoen met Beckham en Figo spelen. "Mensen vragen regelmatig of het mogelijk is zowel met Beckham als met Figo in één team te spelen. Mijn antwoord hierop is dat één van hen uitsluitend op de bank zit als hij of uit vorm is of geblesseerd. David is een fantastische professional, een atleet die geboren is om te werken in het veld. Gedurende mijn periode bij Manchester heb ik hem nooit een training zien overslaan. Ook speelde hij door met een ribblessure. Overigens zonder dat wij dit wisten", aldus de nieuwe coach van de 'Koninklijken'. Luis Figo kent hij nog goed van de periode dat hij, begin 1990, bondscoach was van Portugal. bronwww.voetbalonline.nl |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk Stom Konijn | 264 | 25-06-2008 23:12 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten XI Stom Konijn | 501 | 24-12-2007 16:56 | |
Games |
championship manager Mr Stilo | 41 | 25-05-2002 17:29 | |
Vrije tijd |
welk is volgens jullie de beste ploeg in de wereld hete beer | 21 | 17-03-2002 00:12 |