Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 21:33
Rossoneri
Rossoneri is offline
Hoe zou Real Madrid volgend jaar spelen???

Beckham als centrale middenvelder?? ik wist niet dat hij daar ook kon spelen?? Hoe wil hij dan nog een mooie pass geven van rechts zoals normaal..

Als Beckham naar rechts gaat dan gaat Figo naar links maar dan moet Makelel het middenveld in zn eentje dragen. En dan nog zon slechte achterhoeden...

nja wat denken jullie??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 21:59
houn
houn is offline
Beckham die gaat gewoon een vette pass geven op Roberto Carlos die linksachterin begint te accelerreren en loopt dan snoeihard naar linksvoorin en die neemt de bal gewoon in 1 keer uit de lucht en die pegelt em gewoon asociaal hard op goal..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:02
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Figo gaat linkshalf spelen, Beckham gewoon rechtshalf. zo..(denk ik)

-------------Zidane--------

Figo----------------------Beckham

-------------Makelélé---------

Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:36
ThE MaSTeR 2oo3
Vicente del Bosque en Hierro gaan weg....

Waarom blijft Bosque niet?

hier

Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 22:55.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:14
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Ik vind het jammer dat Real Madrid zoveel getalenteerde jeugdspelers heeft maar ze zo weinig kansen geeft (Portillo, Guti etc)... Op deze manier verliest een ploeg haar eigen identiteit.
Oud 23-06-2003, 23:39
Green Day
Green Day is offline
Vooral Portillo. Een van de grootste talenten van Europa. Die zou bij iedere andere club al een basisplaats gehad hebben, maar dat zegt meer over Real dan over Portillo wellicht. Ik heb de transfer van Ronaldo ook nooit echt gesnapt. Daar mee belemmer je toch de doorbraak van een toptalent.

EN waarom ze nu weer Del Bosque laten gaan? Ik zou het echt niet weten. Wellicht had hij er genoeg van geen inspraak te hebben in de transfers van Real. Het was geen geheim dat hij liever 2 goede centrum verdedigers had gehaald IPV Becks. Denk Sowieso dat Real ook volgend jaar AC Milan voor zich moet dulden als CL-winnaar. Die kopen met íets meer beleid ( al denk ik dat Juventus qua beleid toch nog wat meer in de goede richting zit)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:40
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 24-06-2003 @ 00:14:
Ik vind het jammer dat Real Madrid zoveel getalenteerde jeugdspelers heeft maar ze zo weinig kansen geeft (Portillo, Guti etc)... Op deze manier verliest een ploeg haar eigen identiteit.
Jah, een team met 11 vedetten is geen team meer. Real Madrid bestaat uit 11 wereldspelers die individueel allemaal hun kunstje kunnen. Allemaal wereldspelers, maar als team niet goed functionerend. Wel goed genoeg op de Spaanse kampioen te worden, niet om volgend jaar de CL te winnen.
Tenzij ze idd ook jongere, minder bekende voetballers de kans geven. Jongens die willen werken en die 1 keer raken weer terug in het voetbal willen brengen bij RM. I.p.v. dat patserige voetbal van Figo en de zijnen.
Eén schliding tegen bv. de ''grote'' Figo en hij ligt weer een half uur te janken op het veld. Dat vind ik echt antivoetbal...
Oud 24-06-2003, 10:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Real Madrid zal het contract met zijn trainer Vicente del Bosque, dat eind van deze maand afloopt, niet verlengen.Het bestuur van de club maakt voorts bekend dat ook verdediger Fernando Hierro geen nieuw contract krijgt aangeboden.

Del Bosque had Real vier jaar onder zijn hoede.Onder zijn bewind werd twee keer (in 2000 en 2002) de hoofdprijs in de Champions League binnengehaald.In de laatste editie boog de 'koninklijke' in de halve finales.Juventus won met 3-0.

Met Del Bosque aan het roer werd Real in 2001 landskampioen.Op de slotdag van de Spaanse competitie,afgelopen zondag, mocht Del Bosque een tweede landstitel begroeten.Het mocht echter niet baten.
Bron: NOS-TT

dus nu ontslaan ze de succestrainer en da captain
Oud 24-06-2003, 10:24
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als ze de CL niet winnen is het seizoen mislukt en ontslaan ze de trainer
Oud 25-06-2003, 22:28
El Dar
El Dar is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-06-2003 @ 11:24:
Als ze de CL niet winnen is het seizoen mislukt en ontslaan ze de trainer
Nee dat is het niet had ik ergens gelezen. Het schijnt zo te zijn dat del bosque niet met perez overweg kon (lees: wereldsterren maar geen defensie) en dat perez hem toen maar uit de weg heeft geruimd en iemand heeft aangesteld die naar zijn pijpen danst, Quiroz heette die d8 ik.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:30
El Dar
El Dar is offline
BTW ik denk dat figo links zal gaan spelen en becks rechts. Zidane op 10 en raul en ronaldo in de punt. Voor de rest Makhalele achter zidane en dezelfde achterhoede als normaal, zonder hierro dan. Dat word echt nog een probleem voor ze.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:42
De Skaaf
De Skaaf is offline
----------------------------------------Ronaldo---------------------------------
----------------- Raul-------------------------------------------------------

---Zidane------------------------------------------------Figo--------

----------------makalele ----------- Beckham---------------------------------

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:30
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
El Dar schreef op 25-06-2003 @ 23:30:
BTW ik denk dat figo links zal gaan spelen en becks rechts. Zidane op 10 en raul en ronaldo in de punt. Voor de rest Makhalele achter zidane en dezelfde achterhoede als normaal, zonder hierro dan. Dat word echt nog een probleem voor ze.
Juist, kijk maar naar mijn opstelling (boven)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:32
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
De Skaaf schreef op 26-06-2003 @ 12:42:
opstelling...
99,9% fout
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 18:11
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 26-06-2003 @ 18:32:
99,9% fout
00,1% is Cassilas?
Oud 26-06-2003, 18:15
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 26-06-2003 @ 18:32:
99,9% fout
mark my words
Oud 27-06-2003, 00:31
Kirk22
Kirk22 is offline
figo mag dan ook weg...

Raul - Ronaldo
Zidane - Figo
Guti* - Makalele - Beckham
Carlos - Helguera - Hierro - Salgado
Casillas

* of Cambiasso voor extra verdediging of McManaman voor extra sterkte op de flank.
Oud 28-06-2003, 15:04
El Dar
El Dar is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 27-06-2003 @ 01:31:
figo mag dan ook weg...

Raul - Ronaldo
Zidane - Figo
Guti* - Makalele - Beckham
Carlos - Helguera - Hierro - Salgado
Casillas

* of Cambiasso voor extra verdediging of McManaman voor extra sterkte op de flank.
Guti is rechts en gaat weg na komst beckham, McManaman is rechts, Cambisasso weet ik niet maar die heeft niet echt de kwaliteit voor real. Hierro is ook exit. Figo gaat zeker niet weg maar gaat op links spelen waar jij guti hebt staan en pavon voor Hierro.

Maar misschien tovert florentino nog een verdediger uit zijn hoge hoed. Wie weet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:48
Rossoneri
Rossoneri is offline
In die opstelling van Kirk22 staan er toch 12...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:49
houn
houn is offline
goed opgemerkt
Oud 29-06-2003, 22:11
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
Rossoneri schreef op 29-06-2003 @ 22:48:
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:17
JoRdYs
JoRdYs is offline
Ik weet niet precies wta de opstelling word maar Real gaat met Figo en Beckham spelen kijk maar na het bericht hieronder.

MADRID, 29 juni 2003 13:35 - Volgens Carlos Queiroz, de nieuwe coach van Real Madrid, gaat hij komend seizoen met Beckham en Figo spelen. "Mensen vragen regelmatig of het mogelijk is zowel met Beckham als met Figo in één team te spelen. Mijn antwoord hierop is dat één van hen uitsluitend op de bank zit als hij of uit vorm is of geblesseerd. David is een fantastische professional, een atleet die geboren is om te werken in het veld. Gedurende mijn periode bij Manchester heb ik hem nooit een training zien overslaan. Ook speelde hij door met een ribblessure. Overigens zonder dat wij dit wisten", aldus de nieuwe coach van de 'Koninklijken'. Luis Figo kent hij nog goed van de periode dat hij, begin 1990, bondscoach was van Portugal.

bronwww.voetbalonline.nl
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 00:17
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Rossoneri schreef op 29-06-2003 @ 22:48:
ssssssssst
Reageren

Regels voor berichten