Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik had laatst een topic geopend met daarin beschreven dat ik angst had om binnenkort verliefd te worden 'dit is nog niet gebeurt, en men beweerden dat je dan al eigelijk verliefd bent. Dus vandaar vroeg ik af, wanneer je verliefd bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als de gedachte aan iemand een obsessie wordt
![]() Althans, zo begin ik het te beschouwen. Ik denk voortdurend aan d'r, vraag me bij alles wat ze zegt en schrijft steeds af wat er de gevolgen van zouden kunnen zijn (zit dus steeds te piekeren om d'r) .. heb de allergrootste moeite op mijn werk niet stiekem toch ff te kijken of ze iets gepost heeft, etc. Daarnaast fantaseer ik heel wat over dingen die ik met haar wil doen en denk ik veel terug aan dingen die gebeurd zijn. En ze bepaalt zo'n beetje mijn stemming :/ En als het er op lijkt dat ik haar kwijt raak, voel ik me ontzettend leeg. Daarnaast mis ik haar vaak.. geregeld gelijk de dag erna en soms zelfs direct als ik weer thuis ben ![]() Maar ja.. |
![]() |
|
![]() |
heey!!
je bent verliefd als je die persoon heel graag wil zien en je die persoon helemaal geweldig vind. en als ook niet denkt dat andere m niet geweldig kunnen vinden, dat heb ik nl. een vriendin van mij zei :: waarom vind je HEM leuk? ik denk dan, nou dat zie je toch, hij IS toch ook leuk!! je krijgt kriebels als je langs HEM (of haar natuurlijk) loopt |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: over je sig breauk=break ![]()
|
Verwijderd
|
nou, weet je, k dacht dat het mij nooit zou overkomen, vond ut maar overdreven dat mn zus dr vriend niet eens 3 weken kon missen, en nou heb k zelf een vriendje, en voel ik hetzelfde
![]() je merkt vanzelf wel of je verliefd bent, je mist die persoon, droomt weg als je zn naam hoort, kan niet wachten tot je em weer ziet, tsja, al die cliché-dingen. maar t voelt goed ![]() |
![]() |
|
Ja je merkt zelf wel op je het bent of niet. Ik kreeg vandaag gewoon voor het eerst in mijn leven geen woord uit mijn strot toen het meisje wat ik leuk vond in één keer op het werk voor me stond
||
Je weet wel wanneer je echt verliefd bent, dat voel je gewoon. Vaak 'functioneer' je dan wel anders dan normaal (of je kan niet eten of slapen of je voelt je beter, vrolijker enz.)
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je echt verliefd bent; dan weet je dat op de een of andere manier gewoon! ![]() en zie antwoord van Sarahbressers ![]()
|
euhm... steeds bij diegene willen zijn (ik ga heel veel praten als ik iemand leuk vind tegen diegene), je praat er constant over, als ie naar je toe komt, of opeens naast je staat je kei erg schrikt en meteen vrolijk bent.
als je zn naam hoort schrik je meteen wakker uit je dagdroom je wilt steeds naar 'm kijken, en je bent keivrolijk en je vind 'm ow zo grappig en leuk... naja je merkt het wel
|
![]() |
|
![]() |
Tja... wanneer ben je nou écht verliefd?? Ik denk dat het voor iedereen anders is en dat je het gewoon voelt, op het moment dat je het echt bent.....
Het is een gevoel dat niet weggaat... en soms is dat heel irritant, hehe ![]() Als ik verliefd ben kan ik alleen aan hem denken, droom ik over hem en wil ik bij hem zijn... contact met hem hebben. Ookal gebeurt dat niet, want ik ben suuuuuuper verlegen als ik bij m in de buurt kom ![]() ![]() XXXXXXXX |
![]() |
|
Precies!
Het verschilt per persoon, aan de manier waarop iemand zich gedraagt natuurlijk.. Ehm, maar over het algemeen, wéét je het gewoon.. Je voelt het en je weet het. Maar nou had ik ook een leuk vraagje: als je weet dat je verliefd bent, wat doe je er mee?
|
![]() |
voor mijn eigen gevoel doe ik dr veel mee (ik ben heeeel verlegen als t om jongens gaat dus ik heb het hier over iemand aankijken en soms n btje lachen... ja kweet t, ik ben n schijterd... maar op dat moment voelt t voor mij alsof ik mn ziel bloot leg
![]() ![]() Maar goed; eigenlijk doe ik dr nie eg wat mee.... Nu ben ik super verliefd, en ben ook het verst gegaan van 'al' mn liefdes... heb m gemaild en uitgezwaaid toen ie met school op reis ging. Blijkbaar is t m opgevallen want ik heb via via gehoord dattie me ook ziet zitten............ ![]() ![]() XXXX |
![]() |
|
ik ben ook verliefd.. en ik probeer er vanaf te komen maar dat lukt niet.. k zit altijd aan hem te denken kan er neit van slapen soms.. maar jij hij heeft een vriendin dus ik moet er vanaf.. en het lukt helemaaaal niet.. het enige wat ik probeer is niet te veel nadenken en gwoon vakantie vieren
![]() byebye |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je twijfelt ben je het gewoon (nog) niet, maar begint het te komen of eindigd het misschien! Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij is het heel duidelijk of ik verliefd ben op iemand of niet. Niet zo moeilijk, twijfel er nooit aan. Ik vind dat echt een gevoel wat je gewoon VOELT als je het hebt. Daar hoef je niet aan te twijfelen Je wil bij diegene zijn, je wil hem/haar vasthouden, zoenen, mee praten, je hoopt dat diegene online komt, je krijgt kriebels als hij iets liefs zegt......Er zijn zoooooooveel symptomen! Die kan ik echt niet ontkennen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |