Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
@Kazanka: Ik neem aan dat je in plaats van verassing het woord verrassing bedoelde. Als iemand verast is, is die persoon namelijk gecremeerd... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
bij mij is de diagnose er zo langzaam ingesluimerd, het was niet dat ze ineens zeiden van dat heb je. eerst zeiden ze misschien is het zo, misschien is het zo en later van nou waarschijnlijk is het zo en weer later maakten ze er een soort diagnose van. het ging allemaal een beetje langs me heen. ja toen ik het voor het eerst op papier zag staan moest ik wel even slikken, mja, tis zo, punt. ik ben nog steeds lentekriebel, daar veranderd niks aan.
Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 14:15. |
![]() |
|
![]() |
Labeltjes plakken kan gevaarlijk zijn, mensen kunnen zich nog wel eens gaan gedragen naar het label wat ze krijgen.
En tsja...wie is gek? En belangrijker, wie bepaalt dat? Je hebt in ieder geval verschillende benaderingen van 'gek': Statistisch (volgens de normale verdeling/kromme van Gaus) Sociaal/Maatschappelijk (wat in de ene groep of op het ene moment als 'normaal' gezien wordt, is in een andere groep en tijd 'gek') Persoonlijk 'gek' (vindt je jezelf 'gek', anders, te dik, etc) Wettelijk 'gek' (ontoerekeningsvatbaarheid, maar deze telt eigenlijk niet mee, want het is slechts een wettelijke term) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verkeerde glazen in mijn bril, wie moet er betalen? SuperSanne | 33 | 26-06-2008 10:32 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden verliezen sourheartdealer | 29 | 15-06-2005 02:45 | |
Psychologie |
wat is er mis met mij? JaneDoe86 | 5 | 23-01-2005 18:24 | |
De Kantine |
Waarom heb je de avatar die je nu hebt? Cybernetic Dreams | 201 | 19-08-2002 19:15 | |
Software & Hardware |
wie doet er hier aan waterkoeling? Ranzige_Meneer | 15 | 19-05-2002 00:53 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol angel4 | 204 | 29-04-2002 18:32 |