![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doet mij teveel denken aan de zwemles vroeger. Vanaf 1 april in het onverwarmde buitenbad.... Stoomhok daarentegen is heerlijk. Lekker gaarsudderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als de kamer maar groot genoeg is. Maja ik was toen nog pas 8 ![]() On-topic: Ik heb pas twee keer ossow met anderen een douche genomen. Ik durfde nix te zeggen, want ja je weet nooit wat ze dan trug zeggen. Maja we keken daar allemaal omdat je vanuit je ooghoeken al wat ziet, en je je ogen ongemerkt wat kunt verplaatsen. Da klinkt een beetje dom, maja iig ik kijk nie zo gauw/graag/gemakkelijk naar wat de ander heeft. Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 00:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op voetbal genoeg..... Gingen lui onder de douche pissen, op anderen. Blergh...
![]() Ja er was een jongen met een micro en werd er soms wel eens op aangewezen zal ik maar zeggen ![]() Ik had een keer spontaan een stijve. Dat is zo zwaar irritant ![]() Pffff... de week daarna verschrikkelijk... Maarja.. Het gebeurd vaak genoeg, desnoods om te kijken of je maten zich wel scheren daaronder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die lui hielden dan dus ook het voor velletje (hoe heet dat ook al weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en sommige jongens maar beweren dat meisjes zo kinderachtig zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf heb ik denk ik nooit met meerdere jongens gedoucht. Op school onder gym hoefde dat gelukkig nooit.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Op school (tot de derde ofzo) werd er na gym wel gedouched. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan om naar andere piemel te kijken. Bij de meesten gebeurde er rond die leeftijd nog helemaal niks, qua groei en haar enzo... Dus er viel niet zo veel te vergelijken omdat ze allemaal nog van die kleine pikkies hadden, op sommigen na...
En ik heb ook wel eens een jongen in de klas gehad die ook een enorme piemel had. Tenminste, als hij zijn onderbroek nog aan had (en geen stijve had naar ik aanneem) leek het alsof hij een enorme paal had. Daar moest ik wel even een paar keer goed naar kijken... Uiteindelijk heeft ie z'n broekje altijd aangehouden, dus het bleef bij een gissing...
||
Citaat:
|
Ik ben geen jongen, maar bijvoorbeeld in de kleedkamer kijk je natuurlijk wel eens (ben nu van school af). Lijkt me normaal.
Ik douchte wel altijd thuis, want was vroeger veel te onzeker over mijn eigen lichaam om met andere mensen te douchen. Maar ik denk dat je altijd wel een beetje kijkt en vergelijkt.
||
Citaat:
Bij ons mag je juist helemaal niet met badkleding de sauna in, daar moet je naakt.. Ik douche op volleybal altijd met mn teamgenoten samen, natuurlijk kijk je naar de anderen, maar echt vergelijken nee, niet meer, na een paar keer heb je het wel gezien.. Wij hebben altijd wel lol onder de douche en helpen elkaar met ruggen inzepen enzo... Met mn vorige team zongen we altijd gezellig liedjes met elkaar. Bij het fitnessen hebben ze een gezamelijke doucheruimte, maar eigenlijk sta ik er altijd of alleen onder, of samen met een vriendin waar ik vaak mee ging fitnessen.. Verder douchte daar bijna niemand ![]()
|
![]() |
gatver nee ik ben geen homo en bovedien, soms zie je wel eens accidentelly iets, ik heb toch altijd de langste dus het boeit niet om te kijke
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mag ik even kotsen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij ons op school moesten we trouwens elke keer na gym verplicht douchen(basisschool dan) en wij maakte gewoon standaard onze handoeken een beetje nat en deden water in ons haar maar toen ging de juf controleren en de jongens waren het vergeten te doen en toen mochten ze onder toeziend oog van de juf (en dat vond ik grappig ja!) |
![]() |
|
![]() |
En ik maar denken dat het speciaal was dat je bij ons op voetbal mensen werden ondergepist
![]() Ik fitness en voetbal en dan zie je wel eens wat ja Maar wat bedoel je precies met vergelijken?> Ik ga hem er niet naast hangen ofzo. Was vroeger altijd een gast bij me in het team die had gewoon ALTIJD een stijve, ging ie zn handoek en zn voetbalschoenen eraan ophangen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 |