Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Je hebt van clinique van die handige kleine flesjes. Eentje met shampoo en eentje met cremespoeling, die gebruik ik meestal. 2 in 1 shampoos voor de zomer zijn er vast wel (kijk bij goede drogist) maar die gebruik ik niet, dus kan ik je niet mee helpen
![]() Enn ik hars nooit, gewoon scheren mijnt! ![]() Je hebt nu trouwens ook zo'n handschoen die haartjes weghaalt, iemand daar ervaring mee? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja maar, ja maar, 'k heb 't zooo gehad met scheren ! ![]() Welke zonnebrandcreme en aftersun gebruiken jullie ? 'k heb een zonnebrandcreme van nivea. En ik zag een aftersun van zwitsal en dat vind ik zo lekker ruiken. ![]()
||
Citaat:
Juist ik gebruik zonnebrand nu van the bodyshop ![]() After sun gebruik ik trouwens van die kalmerende gel van Vichy en ben helemaal bruin na die rode kleur dus die werkt wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor zonnecrème gebruik ik die van Louis Widmer: een niet-vette (zodat je huid niet vetter wordt na een zomer in de zon)waterproof. |
![]() |
||
Citaat:
vet huidtype (heb ik zelf): Producten van Garnier, de lijn naturals(de blauwe spullen) vind ik heel goed. In deze lijn zit een masker, tonic, schuimende gel. Als je deze te duur vind heeft Hema ook een paar goede spullen, daar hebben ze ook scrubcreme voor het gezicht. droog/gevoelig huidtype: goed voedende creme, Sanex en Hema hebben die wel. Gebruik geen scrub maar een peeling, dat is zachter voor je huid. Gebruik altijd een voedend masker, kun je ook zelf maken van honing of kijk voor meer tips op www.beautyweb.nl. normaal huidtype: heeft niet teveel poespas nodig, producten hiervoor kun je overal wel vinden. Als je snel verbrand kun je het beste cremes met een zonnefactor zoeken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het homeopatisch is, is het dan bijvoorbaat goed? Zonnebrand olie; zo'n geel spuit flesje van Yves Rocher, die ruikt lekker, en voor een hogere factor meestal nivea. Aftersun ook van Yves Rocher.
||
Citaat:
![]() Dr. van der Hoog is inderdaad fijn spul; de ananasscrub en de meloen/perzik ofzo, iig die is erg verkoelend, lekker na een dagje strand en je daarna op te maken. Voor je haar; HighGloss van Guhl, tis wel vrij prijzig, 5 of 6 euro, maar twerkt goed, tis een soort mousse met hele kleine glimmertjes wat je haar een mooie glans geeft is wel lekker na een hoop chloor, strand en zout. Haarmaskertjes zijn ook goed, bij voorkeur van Guhl of van Elseve. Die van Guhl vind ik het fijnst. Even in laten trekken en weer uitspoelen. Er zijn ook haarmasker die niet zo lang hoeven in te trekken, hooguit 1 minuut van Swarskopf. Wat ik wel vind is dat die haarmasker, en zeker gezichtsmaskertjes behoorlijk duur zijn. Haarverzorgingsspullen in het algemeen trouwens. Op de maskertjes van Dr.vd. Hoog staat dat 't voor 1 keer is, ik doe er 3 keer mee dat kan ook makkelijk (iig de kant-en-klare, die gene waar je water bij moet doen, kan je 2 keer gebruiken). Niet te lang met je scheermesjes doen, want dan ben je heel keurig bezig met je pootjes scheren en dan sta je buiten en dan is het even koud en dan heb je als nog kippenvel, heerlijk botte mesjes. Geen parfum op doen wanneer je van plan bent in de volle zon te gaan liggen. Dat schijnt in je huid te gaan branden ofzo ![]() Voor dat je in de zon gaat; scrubben, dan wordt je 't mooiste bruin en al een keer in smeren met zonnebrand olie voordat je weg gaat.
Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 16:46. |
Advertentie |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm geen idee ik gebruik altijd 2 verschillende. (een van fructis en die ander van... mijn moeder)
Zonnebrand spul pak ik meestal van Biotherm (jat ik van mijn moeder) of ik jat een zo'n niveau spray bij vrienden ![]() Aftersunspul (zo'n vies bruin flesje) wel van Biotherm trouwens. En een goede vochtinbrenger voor mijn gezicht (alleen als ik naar strand/ veel buiten ben geweest) |
![]() |
|
Ik heb zonnebrandcreme van de Hema (factor 15) en voor in de bergen heb ik factor 30 van Ombra volgens mij. Ik heb ook aftersun van Ombra maar die is bijna op dus ik moet morgen op zoek naar een nieuwe. Verder heb ik in de vakantie 2 in 1 douche en shampoo van de kruidvat, scheelt weer een fles in mn tas en het werkt goed (zowel als douchegel als als shampoo) en het ruikt lekker, EN het is goedkoop.
Ik heb trouwens scrubcreme voor je gezicht van de hema en die werkt heel goed.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|