Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het heeft helemaal geen zin om van tevoren al te denken dat ze het niet willen. En als mensen wel met je praten terwijl ze liever iets anders doen is dat egt superhypocriet. Nee hoor, meeste mensen (jongens) laten het gewoon merken dat ze liever niet met iemand praten. Ja meisjes, dat zijn gewoon gemene sloeries die dat niet doen en daar moet je misschien wat voorzichtiger mee zijn. Maar aan de andere kant, het is onzin om jezelf zo weg te cijferen omdat iemand misschien wel eens zou kunnen denken dat hij liver wat anders doet dan met jou praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien is de meeting wel goed voor jou, om eens anders over jezelf te gaan denken. Ik kom toch ook vanuit Goes naar Rotterdam omdat ik jou en de anderen wil zien? Bekijk het eens anders. Ik heb het er voor over en wil je graag zien. Ik ken je dan wel verder niet maar zo hier op het forum en via msn kom je over op mij als een leuke meid, daarom heb ik het er voor over.
Liefs, Dana
||
Citaat:
||
Citaat:
offtopic: Waar kan ik info over die psych meeting vinden?/offtopic
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=501226 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik kan het opzich ook prima vinden met normale mensen.. alleen bij hun heb ik veel sneller het idee dat ik ze lastigval, hun tijd verspil. |
![]() |
||
Citaat:
( ![]() ![]()
|
eeey
Ik herken me zeker hierin. heb het zelf ook. kan ze ook niet uitzette...weet niet hoe ik er mee om moet gaan heb het vooral ook bij me beste vrienden. dat ze me haten ofzo. hoor ik een stem zeggen.al iz het meer een gedachte gang. me beste vriend weet dat ik dit heb en probeerd me vaak gerust te stellen, maar gek wordt ik er zeker van... zou hier wel over willen mailen met ju...alz jij dat ook wilt.. kuzzie Joey |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je enig idee waar het door komt dat je je zo onzeker voelt? Is het wel eens gebeurd dat mensen heel positief deden maar je alleen als last zagen? Je moet je wel bedenken dat het verder het probleem van die mensen is mochten zij jouw als last zien. Jij doet het met de informatie die je krijgt, wanneer die informatie positief is reageer jij daar ook weer op door contact te zoeken. Op het moment dat iemand het eigenlijk niet meent of jou als last zou zien, is dat het probleem van diegene. Dan had diegene maar eerlijk moeten zijn tegen je en anders moeten ze dat alsnog maar doen. Ik denk dat je het wat minder bij jezelf moet leggen, laat mensen de verantwoordelijkheid voor hun eigen daden hebben en hou je slechts bezig met de informatie die je hebt en die is positief. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
nog maagd Monkey020 | 26 | 19-08-2012 19:40 | |
Psychologie |
zwaar ongelukkig Girliej91 | 10 | 17-06-2011 14:39 | |
Liefde & Relatie |
liefde&lelijk... mijnnaam123 | 29 | 18-01-2011 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 | |
De Kantine |
[SPEL] Wanneer heb je voor het laatst...? Verwijderd | 500 | 22-04-2006 19:41 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |