Oud 09-04-2003, 00:54
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 05-04-2003 @ 11:28:
dat is flauwekul, zoiets is geen relatie vind ik.

Bij mij is een relatie dat je met zijn 2en iets speciaals hebt en dat heb je niet in mijn ogen als je vreemd mag gaan continu met een ander in bed duikt, dan kun je net zo goed niks hebben met iemand dan iemand hebben voor de reserve
er is geen een definitie van wat een relatie in houdt. we hebben het ook over een vrije relatie. natuurlijk kan een relatie speciaal zijn zoals jij het beschrijft, maar het hoeft niet altijd zo te zijn. sommige mensen willen zich nou eenmaal niet binden. minder speciaal? allicht, maar tis nog steeds een relatie.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 01:09
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Ik vind het walgelijk...denk je echt dat er niet minstens 1 van de 2 gekwest zal worden?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 09:02
Dying Bride
Dying Bride is offline
Ik heb op dit moment zo'n relatie en het gaat perfect. Ik heb vaker geprobeerd zo'n relatie op te zetten, maar vaak werd m'n partner toch jaloers als ik met een ander ging. Maar met bart (aepie) gaat het nu heel goed. We helpen elkaar zelfs met het versieren van andere mensen, en soms versieren we samen iemand. Toch hou ik heel veel van hem en hij ook van mij. Dat is eigenlijk de beste basis voor een goede open relatie. Weten dat je van elkaar houd zoals je van niemand anders houd. Dat helpt goed tegen die jaloerse gevoelens.
Oud 09-04-2003, 10:44
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dying Bride schreef op 09-04-2003 @ 10:02:
Ik heb op dit moment zo'n relatie en het gaat perfect. Ik heb vaker geprobeerd zo'n relatie op te zetten, maar vaak werd m'n partner toch jaloers als ik met een ander ging. Maar met bart (aepie) gaat het nu heel goed. We helpen elkaar zelfs met het versieren van andere mensen, en soms versieren we samen iemand. Toch hou ik heel veel van hem en hij ook van mij. Dat is eigenlijk de beste basis voor een goede open relatie. Weten dat je van elkaar houd zoals je van niemand anders houd. Dat helpt goed tegen die jaloerse gevoelens.
wat ben ik blij voor jores dat ie jou nooit in t echt heeft hoeven te ontmoeten...

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 11:44:
wat ben ik blij voor jores dat ie jou nooit in t echt heeft hoeven te ontmoeten...

Wat ben ik blij dat ik jou nooit heb hoeven te ontmoeten...

Ik snap nu waarom zoveel mensen jou irritant vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:50
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AePiE schreef op 09-04-2003 @ 15:47:
Wat ben ik blij dat ik jou nooit heb hoeven te ontmoeten...

Ik snap nu waarom zoveel mensen jou irritant vinden.
aha, hoe k over jullie alto-verantwoorde-polygame relatie denk maakt dat k irritant ben? beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 15:50:
aha, hoe k over jullie alto-verantwoorde-polygame relatie denk maakt dat k irritant ben? beetje jammer

Ten eerste is het niet alto-verantwoord, ik zie hier ook niemand die het hier over voor jou "alto-relaties" heeft behalve jij. En nee, dat maakt jou niet irritant nee. Het maakt je irritant dat je direct persoonlijk aanvalt :

Citaat:

wat ben ik blij voor jores dat ie jou nooit in t echt heeft hoeven te ontmoeten..
Omdat iemand hier info geeft over haar relatie kraak je haar gelijk persoonlijk af.

En ja, je bent kortzichtig. Je geeft niet gewoon je mening, maar je laat het lijken alsof jou mening normaal is, en alles wat daar vanaf wijkt is waarschijnlijk voor jou ook heel "alto- verantwoord".
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:00
ruby soho
ruby soho is offline
k vind t gewoon nogal ranzig overkomen "als zij de slet speelt"

kijk, dat je in n relatie niet genoeg hebt aan elkaar moet je lekker zelf weten, en dan moet je ook vooral lekker met iedereen gaan als je daar plezier aan beleeft, maar k vind t nogal triest overkomen (misschien niet t juiste woord...) maargoed, t zal me verder een worst wezen wat jullie met elkaar uitvreten...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:02
desertrose
desertrose is offline
Ik vind het slecht als mensen denken dat zo'n relatie niet werkt, ik denk dat het best kan werken, als je er voor openstaat en het niet erg vindt als je vriend(in) een ander neukt, je mag niet jaloers zijn: als je jaloers wordt moet je stoppen, dat is de reden waarom een vriend nu mijn ex is, hij woonde een eindje weg, en we besloten dat we alles mochten, zolang we het aan elkaar vertelden.
Het probleem is: hij wilde wel de losbol uithangen, maar bij mij vond hij het niet prettig, althans, daar kwam het op neer. Ikzelf heb er geen problemen mee.

En er kan zeker liefde in het spel zijn, maar een beetje variatie kan soms prettig zijn.
Oud 09-04-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 16:00:
k vind t gewoon nogal ranzig overkomen "als zij de slet speelt"
Nou okee, dat was een wat overdreven verwoording. Tis niet dat we elke week hele groepen afgaan of zo hoor.

kijk, dat je in n relatie niet genoeg hebt aan elkaar moet je lekker zelf weten, en dan moet je ook vooral lekker met iedereen gaan als je daar plezier aan beleeft, maar k vind t nogal triest overkomen (misschien niet t juiste woord...)
Tot nu toe hebben we ook genoeg aan elkaar, maar als 1 van ons een keer een slippertje maakt (met voorbedachte rade of niet) dan is dat geen probleem. We hebben denk ik gewoon liefde over of zo, ik weet niet wat het is maar ik kan me er gewoon niet druk om maken. "Verandering van spijs doet eten" lijkt bij ons van toepassing te zijn. Dat je het triest vind overkomen moet je zelf weten, je bent niet de enige.

[QUOTE]
maargoed, t zal me verder een worst wezen wat jullie met elkaar uitvreten...
[QUOTE]

Zeker weten dat je geen home-video wilt?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:24
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AePiE schreef op 09-04-2003 @ 16:08:

Zeker weten dat je geen home-video wilt?
NEE dankje
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:53
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 11:44:
En wat vind ik het zielig voor jores dat hij jou in het echt kent, en dat hij iets met jou heeft gehad zeg....pfff.... wat vind ik dat nou zielig zeg.
Ik heb altijd gedacht dat je nog best meeviel, maar nu begrijp ik waarom de rest van het lifestyle forum je ook uitkotst. Dat niemand zich nou met jouw driehoekje schaamafval bezig wil houden daar kan ik niets aan doen...
Oud 09-04-2003, 17:27
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dying Bride schreef op 09-04-2003 @ 17:53:
En wat vind ik het zielig voor jores dat hij jou in het echt kent, en dat hij iets met jou heeft gehad zeg....pfff.... wat vind ik dat nou zielig zeg.
Ik heb altijd gedacht dat je nog best meeviel, maar nu begrijp ik waarom de rest van het lifestyle forum je ook uitkotst. Dat niemand zich nou met jouw driehoekje schaamafval bezig wil houden daar kan ik niets aan doen...
mens, stik in je chlamidiya ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:55
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 18:27:
liever in die van mij dan in die van jou...
Oud 09-04-2003, 19:36
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dying Bride schreef op 09-04-2003 @ 18:55:
liever in die van mij dan in die van jou...
ik werk niet iedere week iemand anders af omdat k bang ben tekort te komen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:08
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 18:27:
jezus wat een verschrikkelijk bekrompen en haatdragend zeikwijf dat jij bent
(en nee niet om je mening maar om je zielige kreng-gehalte)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 20:36:
ik werk niet iedere week iemand anders af omdat k bang ben tekort te komen...
Nee, jij bent er ondertussen wel aan gewend geraakt dat je tekort komt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:12
kastdeur
kastdeur is offline
*grin*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 09-04-2003 @ 01:54:
er is geen een definitie van wat een relatie in houdt. we hebben het ook over een vrije relatie. natuurlijk kan een relatie speciaal zijn zoals jij het beschrijft, maar het hoeft niet altijd zo te zijn. sommige mensen willen zich nou eenmaal niet binden. minder speciaal? allicht, maar tis nog steeds een relatie.
tja, klopt, maar zo denk ik erover ik kan t verders niet helpen dat iemand er anders over denkt, tuurlijk er zijn mensen die niet aan binden toe zijn, ik ben t wel, dus ik kijk er anders tegen aan.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:39
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AePiE schreef op 09-04-2003 @ 21:22:
Nee, jij bent er ondertussen wel aan gewend geraakt dat je tekort komt.
dat k aan 1 jongen genoeg heb, betekent automatisch dat k tekort kom? goede beredenatie inderdaad. daarnaast weet je geen flikker van mn sex-leven (wat trouwens heel goed zit allemaal, maar dat terzijde) dus rot gewoon een eind op.

(en kom niet met argumenten dat dr waarschijnlijk alleen uizonderingen met me zouden willen gaan etc., want dat is ten eerste niet bijster origineel en daarnaast heb k genoeg jongens gehad, was/ben alleen niet zo triest en goedkoop dat k gelijk met ze t nest in duik (en das van jouw hoertje niet te zeggen))
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 23:11
Tampert
Tampert is offline
als er sprake is van liefde heb je er geen behoefte aan. Lijkt me een zeer simpele zaak.
Oud 09-04-2003, 23:13
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef op 09-04-2003 @ 22:39:
dat k aan 1 jongen genoeg heb, betekent automatisch dat k tekort kom? goede beredenatie inderdaad. daarnaast weet je geen flikker van mn sex-leven (wat trouwens heel goed zit allemaal, maar dat terzijde) dus rot gewoon een eind op.

(en kom niet met argumenten dat dr waarschijnlijk alleen uizonderingen met me zouden willen gaan etc., want dat is ten eerste niet bijster origineel en daarnaast heb k genoeg jongens gehad, was/ben alleen niet zo triest en goedkoop dat k gelijk met ze t nest in duik (en das van jouw hoertje niet te zeggen))

nog een ding: *hap*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:03
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AePiE schreef op 10-04-2003 @ 00:13:

nog een ding: *hap*
want? wist je t niet meer zo goed verder?

agossie toch
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:17
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef op 10-04-2003 @ 10:03:
want? wist je t niet meer zo goed verder?

agossie toch
Nou okee, dan ga ik er gewoon nog es op in alhoewel ik dat zielige aanvallende gedrag van jou al meer dan zat ben.

Gelukkig weet ik inderdaad niets van jou sexleven. Ik zou bij het idee al kotsen tot ik doodging. Dat ik op moet rotten, nee. Je begint zelf aan te vallen en dat je nu je eigen trieste leventje met zo veel mogelijk afschrikkwekkende woorden moet verdedigen, tsja dat is dat je eigen fout.

Niemand heeft trouwens gezegt dat mijn "hoertje" met iedereen het nest in duikt. Als je goed had gelezen kon je ook vinden dat het wel MAG maar nog niet eens gebeurt is. En al zou ze met iedereen het bed in duiken, laat haar.

En je hapt gewoon te snel. Je wilt jezelf een beetje te graag verdedigen, en daarom vind ik je eigenlijk best wel erg grappig. En nu hou ik op met dit topic te verneuken, en iedereen zou het ook erg fijn vinden als jij ook ophoudt met je knuistjes op het toetsenbord rammen (het liefst voor altijd).

Zo, en dan ga ik nu ontbijten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:27
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
@ ruby soho:
wat voor een degoutante taart ben je wel niet als je iemand hoer moet noemen (waar je blijkbaar niet eens de betekenis van weet) en zegt dat iemand in z'n chlamydia moet stikken.

het is nu eenmaal zo: je klinkt als een gefrustreerd ding, anders ga je je toch niet bezighouden met mensen die je niet kent af te breken, gewoon omwille van hun seksuele voorkeur.

(En eigenlijk wou ik hier niet meer op ingaan, want iedereen zou je beter wat negeren, misschien dat dat doeltreffender is)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:27
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
AePiE schreef op 10-04-2003 @ 10:17:
Nou okee, dan ga ik er gewoon nog es op in alhoewel ik dat zielige aanvallende gedrag van jou al meer dan zat ben.

Gelukkig weet ik inderdaad niets van jou sexleven. Ik zou bij het idee al kotsen tot ik doodging.

>>doe dat dan asjeblieft snel...

Dat ik op moet rotten, nee. Je begint zelf aan te vallen en dat je nu je eigen trieste leventje met zo veel mogelijk afschrikkwekkende woorden moet verdedigen, tsja dat is dat je eigen fout.

>>nogmaals: je kent me niet, weet niks van mij (of mn "zielige" leventje) af, dus oordeel daar ook niet over klein, zielig ventje

Niemand heeft trouwens gezegt dat mijn "hoertje" met iedereen het nest in duikt. Als je goed had gelezen kon je ook vinden dat het wel MAG maar nog niet eens gebeurt is. En al zou ze met iedereen het bed in duiken, laat haar.

>>(leer kelly kennen idd...) daarnaast zegt ze zelf dat ze vaker zo'n soort relatie heeft gehad/geprobeert...

En je hapt gewoon te snel. Je wilt jezelf een beetje te graag verdedigen, en daarom vind ik je eigenlijk best wel erg grappig. En nu hou ik op met dit topic te verneuken, en iedereen zou het ook erg fijn vinden als jij ook ophoudt met je knuistjes op het toetsenbord rammen (het liefst voor altijd).

>>en daar kan jij inderdaad over oordelen, over alllll die mensen die op t forum (of t inet, als we nog wat verder gaan) rondlopen, jammer..,

Zo, en dan ga ik nu ontbijten.

>>eet smakelijk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:33
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dying Bride schreef op 09-04-2003 @ 17:53:
Dat niemand zich nou met jouw driehoekje schaamafval bezig wil houden daar kan ik niets aan doen...
en nog iets: dat k niet alles neuk wat los en vast zit betekent nog niet dat k geen vriend (en ja, daarmee een sexleven) heb, beetje jammer om daar gelijk vanuit te gaan (en te denken dat dat mn reden zou zijn dat k zo reageer) ...dom wicht

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 09:39.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-04-2003 @ 10:27:
@ ruby soho:

(En eigenlijk wou ik hier niet meer op ingaan, want iedereen zou je beter wat negeren, misschien dat dat doeltreffender is)
Je hebt nog gelijk ook. Ik verspil mn tijd nu. Trouwens, ze breekt haar eigen commentaar gelijk weer af ( in dezelfde zin) dus daar heeft ze mij niet voor nodig.

*zet Tara op de negeerlijst*
Weg drmee.

Wat is degoutant nou weer
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:55
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
AePiE schreef op 10-04-2003 @ 10:47:
Je hebt nog gelijk ook. Ik verspil mn tijd nu. Trouwens, ze breekt haar eigen commentaar gelijk weer af ( in dezelfde zin) dus daar heeft ze mij niet voor nodig.

*zet Tara op de negeerlijst*
Weg drmee.

Wat is degoutant nou weer

de·gou·´tant (bn.)

1 weerzinwekkend, walgelijk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 10-04-2003 @ 10:55:

de·gou·´tant (bn.)

1 weerzinwekkend, walgelijk
Mijn Belgisch is niet zo goed meer als vroeger
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:42
Lord D!M
Lord D!M is offline
Ik heb nu een jaar iets met mn vriendin (ongeveer) en we zijn sinds een maand of 2 begonnen met onze vrije relatie. Het is niet zo dat we allebei wreed veel andere mensen willen nemen, maar dat we in ieder geval de vrijheid hebben om het te doen MOCHTEN we er zin in hebben. En mijn vriendin en ik vinden het ook wel leuk om emt zn tweeen iemand te versieren. Is gewoon grappig. Laatst was ik zon meisje aan het versieren en die had ik eerst voorgesteld aan mn vriendin, om aan de versierde te laten weten dat ik een vriendin heb, om ff eerlijk te zijn. Mijn vriendin vond het allemaal ok, ik ook, en da meisje ook. Dus was er nix aan de hand.

Mijn vriendin is ook al met een ander naar bed geweest, en da kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen. Het is maar sex, zolang haar hoofd nog maar bij mij is.

Er werd voorheen op dit forum iets gezegd over goeie vrienden zijn die sex hebben. Klopt op zich wel, ik en mn vriendin zijn eig wel beste vrienden in mijn ogen, dus waarom elkaar niet vrijheid gunnen? Als je helemaal vertrouwd op elkaar, en dat het niet uit de hand loopt.

Vertrouwen is toch de basis voor een goede relatie? Dan is het ook wel te vertrouwen als ze met anderen naar bed gaat. Als je vind van niet, vertrouw je je vriendin dus niet, en heb je een minder goede relatie in mijn ogen.

grtz
D!M
Oud 11-04-2003, 18:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
@ruby Soho: ik zei het al, je bent echt te close-minded voor dit soort onderwerpen. Ga alsjeblieft andermans topics verneuken.
Oud 11-04-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 11-04-2003 @ 19:25:
@ruby Soho: ik zei het al, je bent echt te close-minded voor dit soort onderwerpen. Ga alsjeblieft andermans topics verneuken.
idd...

Ik sta niet open voor een open relatie. Ten eerste zou ik jaloers worden. Ten tweede ben ik bang dat mijn vriend iemand tegen komt die leuker is. En ten derde ben ik bang voor ziektes enzo. Een trio zou ik misschien nog wel oké vinden. Maar dan echt niet in de eerste paar maanden. Als onze relatie en ons sexleven in een sleur zou raken, dan zou ik er misschien over willen nadenken...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:36
born2dance
born2dance is offline
owwww...ik kom pas achter dat ik altijd vrije relaties heb gehad

als ik hier lees krijg ik het indruk dat meeste mensen als ze een relatie hebben helemaal niet met andere personen van het andere geslacht omgaan. dit slaat toch nergens op. je kunt toch niet je hele leven met 1 meid communiceren???

ja, om de weekend ga ik uit met mijn vriendin(zij mag niet vaker) en andere weekend zoek ik wel een lekkerstuk in de disco uit. mijn vriendin vind zoenen zelfs niet vreemdgaan, als ik maar lief tegen haar ben en haar nog steeds leuker vind dan de andere meisjes. respect.....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 06:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
communiceren is nog geen zoenen toch?
Oud 15-04-2003, 19:51
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Als je je erg aangetrokken voelt tot het andere persoon zou het een lastige/ vervelende situatie kunnen worden, als het andere persoon er niet zo over denkt... Ik heb een tijdje een 'losse' relatie met een jongen gehad. Het ging ons beide puur om de sex en dat werkte prima... maar das niet aan te raden als één van de twee meer voelt voor de ander.
Oud 03-07-2003, 22:43
nps
nps is offline
hmm, niet zo heel bekrompen op zich. ik ben er zelf te onzeker voor, te bang dat ie andere meisjes veel leuker gaat vinden dan mij.
Oud 03-07-2003, 22:49
biep
biep is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 03-07-2003 @ 23:43:
hmm, niet zo heel bekrompen op zich. ik ben er zelf te onzeker voor, te bang dat ie andere meisjes veel leuker gaat vinden dan mij.
idd. ik ook.

maar ik denk ook, dat als je ECHT verliefd op je vriend(in) bent dat je niet zo'n behoefte hebt aan nog meer scharrels erbij.
Ik zie vaak genoeg een jongen lopen waarvan ik denk "*rrrrr* jij mag er zeker wel wezen" maar als ik dan aandacht van ze krijg /de mogelijkheid heb om "verder" met ze te gaan doe ik dat niet, omdat ik dan toch aan m'n vriend denk. en hij gewoon toch echt de enige is waar ik dat "speciale" gevoel bij heb.
Oud 04-07-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 11-04-2003 @ 21:06:
Ik sta niet open voor een open relatie. Ten eerste zou ik jaloers worden. Ten tweede ben ik bang dat mijn vriend iemand tegen komt die leuker is. En ten derde ben ik bang voor ziektes enzo.

ben ik het mee eens

ik zou dat echt niet kunnen een open relatie.. maar dat komt omdat ik er niet aan moet denken om iemand anders te zoenen of met iemand anders naar bed te gaan dan met mijn vriend. ik hou gewoon teveel van hem

maar als anderen het willen, waarom niet?! Ze moeten het zelf weten, als zij er gelukkig mee zijn dan moet het kunnen! Maar zoals ik al zei.. ik zou het echt niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:28
feline
feline is offline
Citaat:
Tampert schreef op 10-04-2003 @ 00:11:
als er sprake is van liefde heb je er geen behoefte aan. Lijkt me een zeer simpele zaak.
Wat jammer dat jij nu voor anderen conclusies gaat trekken.

Ik heb zelf nog nooit een vrije relatie gehad, maar ik sta er op zich wel open voor.
Oud 06-07-2003, 16:14
Verwijderd
Ik denk er niet eens overna, ik zou dat niet kunnen/willen.
En aangezien ik weet dat hij dat ook niet echt ziet zitten hoef ik me er niet druk om te maken.
Ik ben wat dat betreft een beetje ouderwets, want ik vind je hebt een vriend(in) en daarbuiten alleen vrienden, en niet een beetje los vast achtigs...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:08
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Een vrije relatie kan toch ook betekenen dat je niet met ieder ander knap schepsel in bed duikt, maar dat je gewoon onafhankelijk bent van elkaar, elk een eigen leven, en af en toe eens leuke tijd samen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:04
metalgirl
metalgirl is offline
Het lijkt me wel wat. Alleen zou ik het niet kunnen vanwege mijn enorme jaloezie.

Stel je hebt een vaste relatie al, maar je bent jong. Je wilt elkaar eigenlijk niet kwijt, maar je wilt ook van je jonge leventje genieten (kussen met wie je wilt, mensen meeten)...

Het gevaar is dan alleen dat je verliefd raakt op zo'n scharrel. Of zo erg op gaat in je "tweede leven" dat je niks anders meer wilt en de vaste relatie beëindigd.

Maar toch trekt het me.
Oud 07-07-2003, 22:10
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 07-07-2003 @ 23:04:
Stel je hebt een vaste relatie al, maar je bent jong. Je wilt elkaar eigenlijk niet kwijt, maar je wilt ook van je jonge leventje genieten (kussen met wie je wilt, mensen meeten)...

Het gevaar is dan alleen dat je verliefd raakt op zo'n scharrel. Of zo erg op gaat in je "tweede leven" dat je niks anders meer wilt en de vaste relatie beëindigd.

Maar toch trekt het me.
Mij ook wel, nog nooit meegemaakt, maar zou het wel eens willen proberen, jaloezie lijkt me idd het grootste probleem, weet ook niet in hoeverre ik dan jaloers zou worden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:24
Verwijderd
Als je aan een seksrelatie begint dus echt alleen seks en verder geen gevoelens (vooralsnog) dan ja, dan moet het geen probleem zijn als je ook met anderen het bed deelt, dat heb je zo afgesproken.

Als ik gewoon een relatie hebt met iemand dan zou ik het niet willen dat hij af en toe eens met een ander het bed in duikt of zoent of weet ik het. Ik ben echt te jaloers en onzeker, ik vind het al erg als hij een ander meisje knap vind er er soms aan denkt. Ik ben echt te onzeker en bang, dus ja, monogaam zijn is echt heel belangrijk.

Ook een seksrelatie zou ik denk ik niet kunnen, ik ben gewoon zo dat ik iemand helemaal wil, en niet alleen seks oid. Ik ben zowieso al niet iemand die snel alleen voor de seks gaat, andere factoren zijn veel belangrijker voor me, knuffelen, samen leuke dingen doen, gewoon verliefd zijn e.d., daar word ik veel gelukkiger van dan elke nacht een ander.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 08:31
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou het niet kunne en ik denk dat je dan ook allebei er echt voor 200 procent achter moet staan anders loopt het gegarandeerd fout volgens mij...
als mensen dat willen moeten ze dat lekker doen, t gaat er bij mij alleen niet in hoor
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 09:24
Verwijderd
Ech niets voor mij. Ik zou het niet kunnen zelf en ik zou dan ook wel jaloers worden en het zou ook gewoon niet werken (als ik het al zou willen, maar dat wil ikdus niet) met mijn vriend, omdat het bij hem lang duurt voor hij mensen vertrouwt en als ik eenmaal met een ander heb gezoend of maakt niet uit wat, dan is hij al dat vertrouwen kwijt.
En daarbij komt bij dat hij mij veel te dierbaar is om met iemand anders te delen. En ondanks dat je het afspreekt van niet, vind ik het toch vreemdgaan.
En ik zou mezelf nog liever ophangen dan vreemdgaan..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:24
I-LOVE-IDOLS
I-LOVE-IDOLS is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 04-04-2003 @ 21:43:
Ik vraag me ineens af hoe het voelt om zo'n relatie te hebben.
Je hebt een vriendin waar je steeds terugkomt, maar tussendoor doe je niet moeilijk wanneer je partner een keer iets met een ander doet.

Ik weet niet hoe ik er zelf over zou denken. Ik moet het gewoon eens proberen denk ik, hoewel ik denk dat ik daar nog te jong voor ben (leeftijdsgenoten staan daar nog niet open voor denk ik).

Hoe sta jij daar tegenover? En als je ervaring hebt: hoe was/is het?
Ik heb wel eens "vrij-relatie" maar k word er niet echt jaloers ofzo op ! Kijk , als je vriend(in) dan zeg maar bij een ander blijft is het wel zwaar klote , maar gelukkig kreeg ik van middag te hore dat m'n vriend voor altijd bij me blijft maar ik vind dat je gewoon vrij moet zijn , en dat je gerust met een ander mag zoenen ofzo , maar de ander moet ook niet de hele tijd klef doen !

In mijn woorden - VRIJ NORMAAL !!!-

groeten
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:30
Fade of Light
Fade of Light is offline
Die persoon kiest voor mij, of ik kies niet voor die persoon. Lijkt me vrij simpel
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 23:50
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik kan mij moeilijk een open relatie voorstellen. One night stands kan ik nooit versieren, daar heb ik niet de juiste persoonlijkheid voor. En voor een minnaar, heb je toch ook een vertrouwelijke relatie nodig? Dan denk ik dat ik snel in twijfel lig voor wie ik nou het meeste voel.
Ik denk dat ik snel met mijn eigen gevoelens in de knoop zou liggen. Ook de onzekerheid dat dat bij mijn partner misschien ook zo is. Lijkt mij te moeilijk voor mij.
Maar als het bij anderen werkt en geen problemen oplevert, waarom niet?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten