![]() |
|
![]() |
Ik heb op dit moment zo'n relatie en het gaat perfect. Ik heb vaker geprobeerd zo'n relatie op te zetten, maar vaak werd m'n partner toch jaloers als ik met een ander ging. Maar met bart (aepie) gaat het nu heel goed. We helpen elkaar zelfs met het versieren van andere mensen, en soms versieren we samen iemand. Toch hou ik heel veel van hem en hij ook van mij. Dat is eigenlijk de beste basis voor een goede open relatie. Weten dat je van elkaar houd zoals je van niemand anders houd. Dat helpt goed tegen die jaloerse gevoelens.
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 13:24. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste is het niet alto-verantwoord, ik zie hier ook niemand die het hier over voor jou "alto-relaties" heeft behalve jij. En nee, dat maakt jou niet irritant nee. Het maakt je irritant dat je direct persoonlijk aanvalt : Citaat:
En ja, je bent kortzichtig. Je geeft niet gewoon je mening, maar je laat het lijken alsof jou mening normaal is, en alles wat daar vanaf wijkt is waarschijnlijk voor jou ook heel "alto- verantwoord". |
![]() |
|
k vind t gewoon nogal ranzig overkomen "als zij de slet speelt"
kijk, dat je in n relatie niet genoeg hebt aan elkaar moet je lekker zelf weten, en dan moet je ook vooral lekker met iedereen gaan als je daar plezier aan beleeft, maar k vind t nogal triest overkomen (misschien niet t juiste woord...) maargoed, t zal me verder een worst wezen wat jullie met elkaar uitvreten... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het slecht als mensen denken dat zo'n relatie niet werkt, ik denk dat het best kan werken, als je er voor openstaat en het niet erg vindt als je vriend(in) een ander neukt, je mag niet jaloers zijn: als je jaloers wordt moet je stoppen, dat is de reden waarom een vriend nu mijn ex is, hij woonde een eindje weg, en we besloten dat we alles mochten, zolang we het aan elkaar vertelden.
Het probleem is: hij wilde wel de losbol uithangen, maar bij mij vond hij het niet prettig, althans, daar kwam het op neer. Ikzelf heb er geen problemen mee. En er kan zeker liefde in het spel zijn, maar een beetje variatie kan soms prettig zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
[QUOTE] maargoed, t zal me verder een worst wezen wat jullie met elkaar uitvreten... [QUOTE] Zeker weten dat je geen home-video wilt? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb altijd gedacht dat je nog best meeviel, maar nu begrijp ik waarom de rest van het lifestyle forum je ook uitkotst. Dat niemand zich nou met jouw driehoekje schaamafval bezig wil houden daar kan ik niets aan doen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(en kom niet met argumenten dat dr waarschijnlijk alleen uizonderingen met me zouden willen gaan etc., want dat is ten eerste niet bijster origineel en daarnaast heb k genoeg jongens gehad, was/ben alleen niet zo triest en goedkoop dat k gelijk met ze t nest in duik (en das van jouw hoertje niet te zeggen)) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nog een ding: *hap* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig weet ik inderdaad niets van jou sexleven. Ik zou bij het idee al kotsen tot ik doodging. Dat ik op moet rotten, nee. Je begint zelf aan te vallen en dat je nu je eigen trieste leventje met zo veel mogelijk afschrikkwekkende woorden moet verdedigen, tsja dat is dat je eigen fout. Niemand heeft trouwens gezegt dat mijn "hoertje" met iedereen het nest in duikt. Als je goed had gelezen kon je ook vinden dat het wel MAG maar nog niet eens gebeurt is. En al zou ze met iedereen het bed in duiken, laat haar. En je hapt gewoon te snel. Je wilt jezelf een beetje te graag verdedigen, en daarom vind ik je eigenlijk best wel erg grappig. En nu hou ik op met dit topic te verneuken, en iedereen zou het ook erg fijn vinden als jij ook ophoudt met je knuistjes op het toetsenbord rammen (het liefst voor altijd). Zo, en dan ga ik nu ontbijten. |
![]() |
|
@ ruby soho:
wat voor een degoutante taart ben je wel niet als je iemand hoer moet noemen (waar je blijkbaar niet eens de betekenis van weet) en zegt dat iemand in z'n chlamydia moet stikken. het is nu eenmaal zo: je klinkt als een gefrustreerd ding, anders ga je je toch niet bezighouden met mensen die je niet kent af te breken, gewoon omwille van hun seksuele voorkeur. (En eigenlijk wou ik hier niet meer op ingaan, want iedereen zou je beter wat negeren, misschien dat dat doeltreffender is) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 09:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zet Tara op de negeerlijst* Weg drmee. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() de·gou·´tant (bn.) 1 weerzinwekkend, walgelijk |
![]() |
|
Ik heb nu een jaar iets met mn vriendin (ongeveer) en we zijn sinds een maand of 2 begonnen met onze vrije relatie. Het is niet zo dat we allebei wreed veel andere mensen willen nemen, maar dat we in ieder geval de vrijheid hebben om het te doen MOCHTEN we er zin in hebben. En mijn vriendin en ik vinden het ook wel leuk om emt zn tweeen iemand te versieren. Is gewoon grappig. Laatst was ik zon meisje aan het versieren en die had ik eerst voorgesteld aan mn vriendin, om aan de versierde te laten weten dat ik een vriendin heb, om ff eerlijk te zijn. Mijn vriendin vond het allemaal ok, ik ook, en da meisje ook. Dus was er nix aan de hand.
Mijn vriendin is ook al met een ander naar bed geweest, en da kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen. Het is maar sex, zolang haar hoofd nog maar bij mij is. Er werd voorheen op dit forum iets gezegd over goeie vrienden zijn die sex hebben. Klopt op zich wel, ik en mn vriendin zijn eig wel beste vrienden in mijn ogen, dus waarom elkaar niet vrijheid gunnen? Als je helemaal vertrouwd op elkaar, en dat het niet uit de hand loopt. Vertrouwen is toch de basis voor een goede relatie? Dan is het ook wel te vertrouwen als ze met anderen naar bed gaat. Als je vind van niet, vertrouw je je vriendin dus niet, en heb je een minder goede relatie in mijn ogen. grtz D!M
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sta niet open voor een open relatie. Ten eerste zou ik jaloers worden. Ten tweede ben ik bang dat mijn vriend iemand tegen komt die leuker is. En ten derde ben ik bang voor ziektes enzo. Een trio zou ik misschien nog wel oké vinden. Maar dan echt niet in de eerste paar maanden. Als onze relatie en ons sexleven in een sleur zou raken, dan zou ik er misschien over willen nadenken... |
![]() |
|
![]() |
owwww...ik kom pas achter dat ik altijd vrije relaties heb gehad
![]() als ik hier lees krijg ik het indruk dat meeste mensen als ze een relatie hebben helemaal niet met andere personen van het andere geslacht omgaan. dit slaat toch nergens op. je kunt toch niet je hele leven met 1 meid communiceren??? ja, om de weekend ga ik uit met mijn vriendin(zij mag niet vaker) en andere weekend zoek ik wel een lekkerstuk in de disco uit. mijn vriendin vind zoenen zelfs niet vreemdgaan, als ik maar lief tegen haar ben en haar nog steeds leuker vind dan de andere meisjes. respect..... |
![]() |
|
![]() |
Als je je erg aangetrokken voelt tot het andere persoon zou het een lastige/ vervelende situatie kunnen worden, als het andere persoon er niet zo over denkt... Ik heb een tijdje een 'losse' relatie met een jongen gehad. Het ging ons beide puur om de sex en dat werkte prima... maar das niet aan te raden als één van de twee meer voelt voor de ander.
||
Citaat:
maar ik denk ook, dat als je ECHT verliefd op je vriend(in) bent dat je niet zo'n behoefte hebt aan nog meer scharrels erbij. Ik zie vaak genoeg een jongen lopen waarvan ik denk "*rrrrr* jij mag er zeker wel wezen" maar als ik dan aandacht van ze krijg /de mogelijkheid heb om "verder" met ze te gaan doe ik dat niet, omdat ik dan toch aan m'n vriend denk. en hij gewoon toch echt de enige is waar ik dat "speciale" gevoel bij heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben ik het mee eens ![]() ik zou dat echt niet kunnen een open relatie.. maar dat komt omdat ik er niet aan moet denken om iemand anders te zoenen of met iemand anders naar bed te gaan dan met mijn vriend. ik hou gewoon teveel van hem ![]() maar als anderen het willen, waarom niet?! Ze moeten het zelf weten, als zij er gelukkig mee zijn dan moet het kunnen! Maar zoals ik al zei.. ik zou het echt niet kunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf nog nooit een vrije relatie gehad, maar ik sta er op zich wel open voor.
|
Verwijderd
|
Ik denk er niet eens overna, ik zou dat niet kunnen/willen.
En aangezien ik weet dat hij dat ook niet echt ziet zitten hoef ik me er niet druk om te maken. Ik ben wat dat betreft een beetje ouderwets, want ik vind je hebt een vriend(in) en daarbuiten alleen vrienden, en niet een beetje los vast achtigs... |
![]() |
|
Het lijkt me wel wat. Alleen zou ik het niet kunnen vanwege mijn enorme jaloezie.
Stel je hebt een vaste relatie al, maar je bent jong. Je wilt elkaar eigenlijk niet kwijt, maar je wilt ook van je jonge leventje genieten (kussen met wie je wilt, mensen meeten)... Het gevaar is dan alleen dat je verliefd raakt op zo'n scharrel. Of zo erg op gaat in je "tweede leven" dat je niks anders meer wilt en de vaste relatie beëindigd. Maar toch trekt het me. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je aan een seksrelatie begint dus echt alleen seks en verder geen gevoelens (vooralsnog
![]() Als ik gewoon een relatie hebt met iemand dan zou ik het niet willen dat hij af en toe eens met een ander het bed in duikt of zoent of weet ik het. Ik ben echt te jaloers en onzeker, ik vind het al erg als hij een ander meisje knap vind er er soms aan denkt. Ik ben echt te onzeker en bang, dus ja, monogaam zijn is echt heel belangrijk. Ook een seksrelatie zou ik denk ik niet kunnen, ik ben gewoon zo dat ik iemand helemaal wil, en niet alleen seks oid. Ik ben zowieso al niet iemand die snel alleen voor de seks gaat, andere factoren zijn veel belangrijker voor me, knuffelen, samen leuke dingen doen, gewoon verliefd zijn e.d., daar word ik veel gelukkiger van dan elke nacht een ander. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ech niets voor mij. Ik zou het niet kunnen zelf en ik zou dan ook wel jaloers worden en het zou ook gewoon niet werken (als ik het al zou willen, maar dat wil ikdus niet) met mijn vriend, omdat het bij hem lang duurt voor hij mensen vertrouwt en als ik eenmaal met een ander heb gezoend of maakt niet uit wat, dan is hij al dat vertrouwen kwijt.
En daarbij komt bij dat hij mij veel te dierbaar is om met iemand anders te delen. En ondanks dat je het afspreekt van niet, vind ik het toch vreemdgaan. En ik zou mezelf nog liever ophangen dan vreemdgaan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In mijn woorden - VRIJ NORMAAL !!!- groeten |
![]() |
|
![]() |
Ik kan mij moeilijk een open relatie voorstellen. One night stands kan ik nooit versieren, daar heb ik niet de juiste persoonlijkheid voor. En voor een minnaar, heb je toch ook een vertrouwelijke relatie nodig? Dan denk ik dat ik snel in twijfel lig voor wie ik nou het meeste voel.
Ik denk dat ik snel met mijn eigen gevoelens in de knoop zou liggen. Ook de onzekerheid dat dat bij mijn partner misschien ook zo is. Lijkt mij te moeilijk voor mij. Maar als het bij anderen werkt en geen problemen oplevert, waarom niet?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|