Advertentie | |
|
![]() |
|
heb al e fan en heb ook al blowhole gemaakt!!! nog 1 vraag. Je moet die fan alleen aansluiten op het moederbord: dus wat zie ik staan. De fan van m'n cpu, die poort zie ik staan maar er is er maar 1. Dus ik heb nog es goed gezocht en rechtsonderaan staat er ook een poortje met 2 pinnetjes. Is het daarop dat je dat moet aansluiten? Het staat bij de poorten voor de reset en de on/of-knop
||
![]() |
Citaat:
Ook zijn er omvormers voor van een klein naar groter voltschoentje. moecht te onduidelijk maken we wel ff een tekening maar dan hoor ik het wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
thx,
'k heb al een paar forums gelezen over voeding en denk dat ik het wel versta. Maar om je cpu-cooler door te lussen begin ik niet aan!!! als ik het goed heb is zo'n schoendingetje zo'n wit vierkant blokje ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je trouwens nog eens wilt lachen moet je maar eens naar de foto's van mn eerste casemod kijken (behoorlijk oud al)
http://www.euronet.nl/users/rhst/case/ Die case bestaat nu allang neit meer. Mobo enzo is allemaal in een oude AT(!!!) IBM Server kast gebouwd, kortom, is nu een bigtower geworden, met alles zelf aangepast. Alleen de moboplaat van deze kast hebbik erin gepopnageld ![]() Maarja, moet je maar eens kijken voor de grap. Wat een verveel dagje wel neit emt je kan doen. (die knop bovenop was trouwens de aan/uit schakelaar voor 6 fans, voor als ik ging slapen, met een ledje erin gebouwd die ging branden zodra ze uit gingen). ![]() |
![]() |
|
oeveel heeft die kast je gekost
o ja weet je soms waar ik aan zo'n ijzeren, soort raampjes raak, voor op m'n cooler. Je weet wel zo'n ijzeren rekje die ervoor hangt had er graag zo'een met een radio-actief tekentje op o ja heb een fan met blauwe led gekocht. 'k heb er al een plaatsje voor ( onderin vanvoor) 'k moet echter vanvoor nog een paar gaatjes boren anders kan je hem niet zien. Stel dat ik gaatjes boor in de vorm van zo'n radio-actief tekentje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Er zijn veel zaken die dat soort dingen verkopen. ik weet hiet wel veel zaken maar ik weet natuurlijk niet waar jij woont ik geloof dat www.alternate.com ze ook verkoopt. led's kun je zelf maken maar dan moet je wel solderen. ook zijn ze compleet in een aantal zaken te koop bijv. mycom heeft ze en veel electro zaken zullen ze ook wel hebben. Met een boor lukt het ook maar dan zijn ze vaak niet zo strak afgewerkt. Kosten veel te veel denk ik zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, dit is dus echt heel erg simpel en lelijk gedaan hoor ![]() Met plakband de draadjes veronden, oude lampen gesloopt voor de schakelaar en nog wat dingen (oude voedingen gesloopt voor de fans etc). Raampje haddik zelf gemaakt, staat hier alleen nog geen foto van op. Maarjka. Kast koste hgeen drol (was de goedkoopste die ik kon vinden),. Maarem, je zallet wle neit tegen mij hebben gehad hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mother Board Monitor bv, of CPUCool ofzo kunnen die temperaturen meten. En als je een leuk dingsie in een bay wilt ofzo kan je de nieuwe Coolermaster Musketeer kopen als je niet moeilijk wilt doen ![]() http://www.tweakers.net/nieuws/27829 ![]() |
![]() |
|
mmm,
best wel lekker maar past hij in zo'n lege drive-vakje. Jeweetwel zoeentje als voor je cd-rom!!! Nee zeker, dat is wel jammer!!! Hoeveel kost i en waar kun je hem kopen Ik zie op de foto's 4 poorten staan 1. temp. 2.Power 3 VU 4. fan als ik het goed begrijp sluit je power aan op je voeding, zeer gemakkelijk met een molex stekkertje en sluit je fan zeer logisch aan op je fan. Maar vu en temp ![]() ![]()
|
![]() |
Ik verwacht dat er aan het einde van de blauw zwarte draad een sensor zit die je dan op een plaats naar keuze kunt toevoegen.
Vu meter wordt achterdoor de kast aangsloten in een slot waardoor je van de buitezijde een aansluitpunt hebt. vervolgens aan een ander apparaat doorlussen waar je het aantal db's van wil meten bijv. je geluidkaart. maar de prijs kan ik ook niet zo snel vinden. maar het past wel in een "cdrom" opening (5.25"). Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 19:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
thx nog 1 vraagje.
Hoe kan je, met een molexstekkertje(zie foto) die coolermaster musketeer koppelen aan een fan, als die fan al met, ook een molexstekkertje aan je voeding is gekoppeld? ![]() Er zit toch maar 1 draad aan een fan en die gaat, d.m.v, een molexstekker naar je voeding!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Je stopt het molex stekkertje niet in je voeding, maar in dit ding! *wieeee* (in die poort waar FAN boven staat, zit al een verloopje bij) |
![]() |
|
ahja,
dacht lik al. O ja nog een vraagje kan je van op dit figuurtje ![]() 'k wil da namelijk afdrukken en dan op een grote sticker laten zetten!!! Me kast spuiten (zwart) en tan derup. K an graag da die zwarte achtergrond weg omda da zoveel inkt is ![]()
||
![]() |
Citaat:
ook is het niet echt de bedoeling ideeën van andere te kopiëren. bedenk zelf iets teken het(of laat het speciaal voor je doen) maar direct van een ander kopiëren is natuurlijk niet de bedoeling je maakt een mod naar jou eigen idee en niet iemand anders idee. Idee pakken en het zelf op je kast gooien is niet orgineel. Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 17:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja kijk 'k weet wel da'k beetje vort ben geweest. Oorspronkelijk wou ik zo'n soort haai doen. Maar omdat ik die prent zag staan vond ik die van jou veel mooier. Maar ik was vergeten dat het jouw prent was, anders had ik nooit gevraagd om me ermee te helpen.
*sorry* Maar 'k kan er nu nog moeilijk iets aan doen. Heb hem al op zo'n grote sticker laten drukken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
srry jis helemaaal mislukt inkt is uitgelopen.
Mo trok ook up niks ze ![]() overal stukken uit en zo O ja weet dat bitje grof is vo te vragen mo weet je soms waar da je coolermaster musketeer ku online bestellen ![]()
||
![]() |
Citaat:
voor de coolermaster kun je naar verschillende zaken mss zit er een speciaal zaak in je buurt ander kun j ehet makkelijkse Pruttelpot een PMtje sturen of ff aangeven in welke regio je woont |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zal best wel verkrijgbaar zijn en veel valt via internet te bestellen. |
![]() |
|
'k heb 2 zéér dringend vraagjes, kan ik: het voorste plaatje van me cd-rom dervan halen. en twee: Als ik het front van m'n pc ervan heb gehaald moet ik waarschijnlijk weer alle drives uithalen en weer van buiten naar binnen steken, snappie, komt er daar software bij kijken?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: Nee en nee. |
![]() |
|
'k heb al een voeding in m'n pc zitten, (duh
![]() ![]() O ja ff offtopic: Heb Coolermaster Musketeer besteld, window gemaakt, kast gespoten, fan geďnstalleerd, enz zal dan wel fototje zetten als alles af is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik zou eerder splitten dan een 2de voeding bij bouwen, tenzij je er echt iets leuks mee kunt doen maar een 2de voeding langs je kast is toch ook geen gezicht. |
![]() |
|
i know, heb ferm mogen doorwerken. Weet je soms toevallig
![]()
Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 19:50. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |