Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 10:09
peter-jan
peter-jan is offline
'k heb een vraagje ik wil een fan installeren en heb als ik de kast ervan haal al gaatjes en plaats in de voorkant van m'n pc. Maar er zitten geen gaatjes in de kast dus kan ik er niets mee aanvangen. Weet iemand hoe je op de gemakkelijkste manier daar gaten in kan boren en of dat wel verstandig is om het te doen. Ik ben 14
Hoe sluit je je fan aan op je moederbord?
Oud 08-07-2003, 10:25
Enlightenment
Enlightenment is offline
Fan sluit je met molexstekker op zo'n stroomstekkertje van de voeding aan.

Het beste kun je een blowhole 'dremelen' vlak boven de fan van je processor. Zodoende krijgt je processor versie lucht van buiten, hetgeen je CPU temperatuur ten goede komt. Hiervoor heb je een dremel nodig of cloon. Maar met een ijzerzaag is het ook mogelijk, al dan niet netjes.

Bij deze tevens het verzoek om voortaan een tag in je titel te gebruiken. Voor topics op Hardware en S&M is dit verplicht.
Oud 08-07-2003, 10:48
ice-dive
ice-dive is offline
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/513670
Oud 08-07-2003, 12:28
peter-jan
peter-jan is offline
bedankt voor de info
maar 'k heb nog 1 probleempje, ik heb zo'n rekje van voor onderin m'n kast maar als ik m'n kast weer opzet zie je die gaten niet. Het zit zo bij mijn pc. kan je de kast ervanhalen, <logisch> maar ook de voorkant van de pc, <ook logisch> 'k kan het niet zo goed uitleggen maar waar de stations zitten, jeweetwel, kan je die voorkant ervan halen met behulp van zon'n kliksysteem, en DAAR zitten geen gaten in. 'k hoop dat je het een beetje verstaat. Het komt zo raar over omdat ik de specifieke naam niet weet van dat "ding" dat je ziet aan de voorkant van je pc.
Oud 08-07-2003, 15:38
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 13:28:
bedankt voor de info
maar 'k heb nog 1 probleempje, ik heb zo'n rekje van voor onderin m'n kast maar als ik m'n kast weer opzet zie je die gaten niet. Het zit zo bij mijn pc. kan je de kast ervanhalen, <logisch> maar ook de voorkant van de pc, <ook logisch> 'k kan het niet zo goed uitleggen maar waar de stations zitten, jeweetwel, kan je die voorkant ervan halen met behulp van zon'n kliksysteem, en DAAR zitten geen gaten in. 'k hoop dat je het een beetje verstaat. Het komt zo raar over omdat ik de specifieke naam niet weet van dat "ding" dat je ziet aan de voorkant van je pc.
Dan maak je daar toch ook een gat in? Netjes afwerken met een rubberen randje, eventueen een koker naar binnen, misschien wat ledjes?

Voor mijn part maak je overal gaten in, maakt toch niks uit

K heb in mn vorige kast (goedkope kutkast a 45euro) 12 koelers gehangen, ding was ijskoud, maar zaten meer gaten in als dat er nog metaal aan zat
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:32
peter-jan
peter-jan is offline
heb al e fan en heb ook al blowhole gemaakt!!! nog 1 vraag. Je moet die fan alleen aansluiten op het moederbord: dus wat zie ik staan. De fan van m'n cpu, die poort zie ik staan maar er is er maar 1. Dus ik heb nog es goed gezocht en rechtsonderaan staat er ook een poortje met 2 pinnetjes. Is het daarop dat je dat moet aansluiten? Het staat bij de poorten voor de reset en de on/of-knop
Oud 08-07-2003, 17:43
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 18:32:
heb al e fan en heb ook al blowhole gemaakt!!! nog 1 vraag. Je moet die fan alleen aansluiten op het moederbord: dus wat zie ik staan. De fan van m'n cpu, die poort zie ik staan maar er is er maar 1. Dus ik heb nog es goed gezocht en rechtsonderaan staat er ook een poortje met 2 pinnetjes. Is het daarop dat je dat moet aansluiten? Het staat bij de poorten voor de reset en de on/of-knop
eventueel kun je ook de cpu-cooler doorlussen met de cooler die je nu hebt of je kunt hem aan een gewon voltschoentje maken.

Ook zijn er omvormers voor van een klein naar groter voltschoentje.

moecht te onduidelijk maken we wel ff een tekening maar dan hoor ik het wel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:13
Martin
Martin is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 18:32:
Probeer eens het boekje van je MoBo? Daar stond het bij mij iig wel in.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:17
peter-jan
peter-jan is offline
thx,
'k heb al een paar forums gelezen over voeding en denk dat ik het wel versta. Maar om je cpu-cooler door te lussen begin ik niet aan!!! als ik het goed heb is zo'n schoendingetje zo'n wit vierkant blokje maar mijn vraag is: als je je cooler hebt zijn daar denk ik losse draadjes aan, waaraan je zo'n wit blokje moet doen en dan weer uit datzelfde wit blokje draden naar je cooler. Dat denk ik dat juist is. Maar hoe sluit je nu zo'n wit blokje aan op je cooler. Of zitten er allemaal losse witte blokjes aan je cooler. Enfin 'k zal 't geweun es proberen.
Oud 08-07-2003, 18:22
Martin
Martin is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 19:17:
thx,
'k heb al een paar forums gelezen over voeding en denk dat ik het wel versta. Maar om je cpu-cooler door te lussen begin ik niet aan!!! als ik het goed heb is zo'n schoendingetje zo'n wit vierkant blokje maar mijn vraag is: als je je cooler hebt zijn daar denk ik losse draadjes aan, waaraan je zo'n wit blokje moet doen en dan weer uit datzelfde wit blokje draden naar je cooler. Dat denk ik dat juist is. Maar hoe sluit je nu zo'n wit blokje aan op je cooler. Of zitten er allemaal losse witte blokjes aan je cooler. Enfin 'k zal 't geweun es proberen.
aan een cooler zit een kant-en-klaar stekkertje.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:08
peter-jan
peter-jan is offline
en waar moet, in de voeding, dat stekkertje ergens in. ( voorkant, achterkant)
Oud 08-07-2003, 19:17
Martin
Martin is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 20:08:
en waar moet, in de voeding, dat stekkertje ergens in. ( voorkant, achterkant)
*zucht* die moet je óf koppelen aan de voeding OF aan de FAN2 poort op je MoBo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:55
peter-jan
peter-jan is offline
srry,
ik weet dat ik al veel domme dingen gevraagd heb, maar ik ben écht wel geholpen door jullie antwoorden!!! Ik heb ook al veel bijgeleerd. Oh ja bedankt voor info van fan
Oud 08-07-2003, 20:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Als je trouwens nog eens wilt lachen moet je maar eens naar de foto's van mn eerste casemod kijken (behoorlijk oud al)

http://www.euronet.nl/users/rhst/case/

Die case bestaat nu allang neit meer.
Mobo enzo is allemaal in een oude AT(!!!) IBM Server kast gebouwd, kortom, is nu een bigtower geworden, met alles zelf aangepast. Alleen de moboplaat van deze kast hebbik erin gepopnageld

Maarja, moet je maar eens kijken voor de grap. Wat een verveel dagje wel neit emt je kan doen. (die knop bovenop was trouwens de aan/uit schakelaar voor 6 fans, voor als ik ging slapen, met een ledje erin gebouwd die ging branden zodra ze uit gingen).

Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:03
peter-jan
peter-jan is offline
wohow,
je kan da wel nog goe
hoor ek
zeg 'k en je willen toevoegen up msn.
Maar je hebt geen NET- pasport
Oud 08-07-2003, 21:10
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 22:03:
wohow,
je kan da wel nog goe
hoor ek
zijn msn adres staat erbij maar mss kun je beter een prive bericht sturen werkt vaak sneller.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:13
peter-jan
peter-jan is offline
oeveel heeft die kast je gekost
o ja weet je soms waar ik aan zo'n ijzeren, soort raampjes raak, voor op m'n cooler. Je weet wel zo'n ijzeren rekje die ervoor hangt
had er graag zo'een met een radio-actief tekentje op
o ja heb een fan met blauwe led gekocht. 'k heb er al een plaatsje voor ( onderin vanvoor) 'k moet echter vanvoor nog een paar gaatjes boren anders kan je hem niet zien. Stel dat ik gaatjes boor in de vorm van zo'n radio-actief tekentje zal dat dan een mooi effect geven met die fan en z'n blauwe led's. Of zal dit mislukken.
Oud 08-07-2003, 21:33
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 22:13:
oeveel heeft die kast je gekost
o ja weet je soms waar ik aan zo'n ijzeren, soort raampjes raak, voor op m'n cooler. Je weet wel zo'n ijzeren rekje die ervoor hangt
had er graag zo'een met een radio-actief tekentje op
o ja heb een fan met blauwe led gekocht. 'k heb er al een plaatsje voor ( onderin vanvoor) 'k moet echter vanvoor nog een paar gaatjes boren anders kan je hem niet zien. Stel dat ik gaatjes boor in de vorm van zo'n radio-actief tekentje zal dat dan een mooi effect geven met die fan en z'n blauwe led's. Of zal dit mislukken.
Mag aannemen dat je het tegen mij had (volgende keer naam er bij is mss makkelijker)

Er zijn veel zaken die dat soort dingen verkopen. ik weet hiet wel veel zaken maar ik weet natuurlijk niet waar jij woont ik geloof dat www.alternate.com ze ook verkoopt.
led's kun je zelf maken maar dan moet je wel solderen.
ook zijn ze compleet in een aantal zaken te koop bijv. mycom heeft ze en veel electro zaken zullen ze ook wel hebben.

Met een boor lukt het ook maar dan zijn ze vaak niet zo strak afgewerkt.

Kosten veel te veel denk ik zo verwacht zonder echte hardware dus alleen alu kast(met raam) met 4 coolers (met blauwlight), 2teken(heb ik gewoon gekocht 7,95euro per stuk dacht ik),2x neon, geheugen warmte verdelers en mij radeon cooler iets van 300-350 euro denk ik. (kast alleen was al 209euro dus das al vrij veel.) maar dit is dus ook niet mijn eerste "mod" bak.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:22
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-07-2003 @ 22:03:
wohow,
je kan da wel nog goe
hoor ek
Heb je het tegen mij?

Nou, dit is dus echt heel erg simpel en lelijk gedaan hoor
Met plakband de draadjes veronden, oude lampen gesloopt voor de schakelaar en nog wat dingen (oude voedingen gesloopt voor de fans etc).

Raampje haddik zelf gemaakt, staat hier alleen nog geen foto van op.

Maarjka.

Kast koste hgeen drol (was de goedkoopste die ik kon vinden),.

Maarem, je zallet wle neit tegen mij hebben gehad hoor
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 23:55
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-07-2003 @ 23:22:
Heb je het tegen mij?

Nou, dit is dus echt heel erg simpel en lelijk gedaan hoor
Met plakband de draadjes veronden, oude lampen gesloopt voor de schakelaar en nog wat dingen (oude voedingen gesloopt voor de fans etc).

Raampje haddik zelf gemaakt, staat hier alleen nog geen foto van op.

Maarjka.

Kast koste hgeen drol (was de goedkoopste die ik kon vinden),.

Maarem, je zallet wle neit tegen mij hebben gehad hoor
nou wat ik er uit begreep wel. daar zei ik ook al tegen hem naam er bij zetten want dit werkt er verwarent zo
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 09:25
peter-jan
peter-jan is offline
uhu,
'k had et tegen pruttelpot
Oud 09-07-2003, 10:54
peter-jan
peter-jan is offline
zit er al een temperatuurmetertje in je pc!!!
ah lekker ;
MBM, is da et programma ga es zoeken
thx
(pruttelpot)
Oud 09-07-2003, 14:12
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 09-07-2003 @ 11:54:
zit er al een temperatuurmetertje in je pc!!!
ah lekker ;
MBM, is da et programma ga es zoeken
thx
(pruttelpot)
Ja, meestal wel. Een sensor die je core temp opmeet, en een sensor die de temp van je moederbord opmeet.

Mother Board Monitor bv, of CPUCool ofzo kunnen die temperaturen meten.

En als je een leuk dingsie in een bay wilt ofzo kan je de nieuwe Coolermaster Musketeer kopen als je niet moeilijk wilt doen
http://www.tweakers.net/nieuws/27829

Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:52
peter-jan
peter-jan is offline
mmm,
best wel lekker maar past hij in zo'n lege drive-vakje. Jeweetwel zoeentje als voor je cd-rom!!! Nee zeker, dat is wel jammer!!! Hoeveel kost i en waar kun je hem kopen
Ik zie op de foto's 4 poorten staan
1. temp.
2.Power
3 VU
4. fan

als ik het goed begrijp sluit je power aan op je voeding, zeer gemakkelijk met een molex stekkertje en sluit je fan zeer logisch aan op je fan. Maar vu en temp
Oud 09-07-2003, 19:11
unpopular
unpopular is offline
Ik verwacht dat er aan het einde van de blauw zwarte draad een sensor zit die je dan op een plaats naar keuze kunt toevoegen.
Vu meter wordt achterdoor de kast aangsloten in een slot waardoor je van de buitezijde een aansluitpunt hebt.
vervolgens aan een ander apparaat doorlussen waar je het aantal db's van wil meten bijv. je geluidkaart.

maar de prijs kan ik ook niet zo snel vinden.

maar het past wel in een "cdrom" opening (5.25").

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 19:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 21:37
peter-jan
peter-jan is offline
thx nog 1 vraagje.
Hoe kan je, met een molexstekkertje(zie foto) die coolermaster musketeer koppelen aan een fan, als die fan al met, ook een molexstekkertje aan je voeding is gekoppeld?
Er zit toch maar 1 draad aan een fan en die gaat, d.m.v, een molexstekker naar je voeding!!! Is er nog 1 of andere poort aan je fan of zo. Met fans en "doorlussen" heb ik niet zoveel eigenlijk bijna niets van ervaring
Oud 10-07-2003, 08:27
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 09-07-2003 @ 22:37:
thx nog 1 vraagje.
Hoe kan je, met een molexstekkertje(zie foto) die coolermaster musketeer koppelen aan een fan, als die fan al met, ook een molexstekkertje aan je voeding is gekoppeld?
Er zit toch maar 1 draad aan een fan en die gaat, d.m.v, een molexstekker naar je voeding!!! Is er nog 1 of andere poort aan je fan of zo. Met fans en "doorlussen" heb ik niet zoveel eigenlijk bijna niets van ervaring
Denk eens na

Je stopt het molex stekkertje niet in je voeding, maar in dit ding! *wieeee*

(in die poort waar FAN boven staat, zit al een verloopje bij)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:08
peter-jan
peter-jan is offline
ahja,
dacht lik al.
O ja nog een vraagje kan je van op dit figuurtjede zwarte achtergrond weglaten maar toch de blauwe draak mooi behouden.
'k wil da namelijk afdrukken en dan op een grote sticker laten zetten!!!
Me kast spuiten (zwart) en tan derup. K an graag da die zwarte achtergrond weg omda da zoveel inkt is
Oud 10-07-2003, 13:43
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Godver, vervelend jong.

Kappen, je hebt nu in het totaal al 30 topics geopend ofzo.

1 Keer vragen is genoeg.

En zoek het zelf maar uit.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:13
peter-jan
peter-jan is offline
oeioei,
srry
en wa kan u dat eigenlijk schelen dat ik zoveel topics open.
Ik versta het eigenlijk nie zo goed, 'k bedoel da's toch nie erg voor u.
Oud 10-07-2003, 17:36
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 10-07-2003 @ 17:13:
oeioei,
srry
en wa kan u dat eigenlijk schelen dat ik zoveel topics open.
Ik versta het eigenlijk nie zo goed, 'k bedoel da's toch nie erg voor u.
"u" kan het schelen omdat "u" nu niet meer help en dan zit jij met de problemen.

ook is het niet echt de bedoeling ideeën van andere te kopiëren.
bedenk zelf iets teken het(of laat het speciaal voor je doen) maar direct van een ander kopiëren is natuurlijk niet de bedoeling je maakt een mod naar jou eigen idee en niet iemand anders idee. Idee pakken en het zelf op je kast gooien is niet orgineel.

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
unpopular schreef op 10-07-2003 @ 18:36:
ook is het niet echt de bedoeling ideeën van andere te kopiëren.
bedenk zelf iets teken het(of laat het speciaal voor je doen) maar direct van een ander kopiëren is natuurlijk niet de bedoeling je maakt een mod naar jou eigen idee en niet iemand anders idee. Idee pakken en het zelf op je kast gooien is niet orgineel.
Ach, het moet gek gaan wil de beste man iets verzinnen wat nog niet eerder gedaan is. Originaliteit is sowieso bij casemods ver te zoeken 9 van de 10 keer; hoef je hem niet zo af te straffen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:41
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-07-2003 @ 19:32:
Ach, het moet gek gaan wil de beste man iets verzinnen wat nog niet eerder gedaan is. Originaliteit is sowieso bij casemods ver te zoeken 9 van de 10 keer; hoef je hem niet zo af te straffen
Maar vraag het dan gewoon kom op hij weet dat ik er mee bezig ben. En het is ook zo dat ik hem ook hier en daar geholpen heb. Daarnaast is hij al meerdere malen gewaarschuwd over zijn topic openen en dan nog nonchalant doen ook nog + mijn naam staat in de tekening en da vind ik dan ook niet zo grappig. Natuurlijk maakt het niet zoveel uit maar een beetje fatsoen mag je toch wel verwachten. (was ook de rede natuurlijk waarom ik hem in deze bagger kwali online had staan).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
unpopular schreef op 10-07-2003 @ 19:41:
Maar vraag het dan gewoon kom op hij weet dat ik er mee bezig ben. En het is ook zo dat ik hem ook hier en daar geholpen heb. Daarnaast is hij al meerdere malen gewaarschuwd over zijn topic openen en dan nog nonchalant doen ook nog + mijn naam staat in de tekening en da vind ik dan ook niet zo grappig. Natuurlijk maakt het niet zoveel uit maar een beetje fatsoen mag je toch wel verwachten. (was ook de rede natuurlijk waarom ik hem in deze bagger kwali online had staan).
Oh, wacht, ik snap nou pas het hoe en wat! Sorry! Nee, je hebt dan wel gelijk. Een beetje lullig is dat wel, ja.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:04
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-07-2003 @ 19:57:
Oh, wacht, ik snap nou pas het hoe en wat! Sorry! Nee, je hebt dan wel gelijk. Een beetje lullig is dat wel, ja.
sorry is niet nodig rekende je het nooit persoonlijk aan
en je mening is altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
unpopular schreef op 10-07-2003 @ 20:04:
sorry is niet nodig rekende je het nooit persoonlijk aan
en je mening is altijd welkom
Ik vind dat we dit moment even moeten benutten met een knuffel..

*pak unpopular vast*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:19
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-07-2003 @ 20:14:
Ik vind dat we dit moment even moeten benutten met een knuffel..

*pak unpopular vast*
nou omdat jij het bent whaahaahhaa

*dikke knuffel*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:31
peter-jan
peter-jan is offline
Ja kijk 'k weet wel da'k beetje vort ben geweest. Oorspronkelijk wou ik zo'n soort haai doen. Maar omdat ik die prent zag staan vond ik die van jou veel mooier. Maar ik was vergeten dat het jouw prent was, anders had ik nooit gevraagd om me ermee te helpen.
*sorry* Maar 'k kan er nu nog moeilijk iets aan doen. Heb hem al op zo'n grote sticker laten drukken.
Oud 12-07-2003, 12:38
peter-jan
peter-jan is offline
Weet er iemand waar je Coolermaster Musketeer kan kopen?!! Heb al overal gezocht maar vind em lik nie...
Oud 12-07-2003, 20:59
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 11-07-2003 @ 19:31:
Ja kijk 'k weet wel da'k beetje vort ben geweest. Oorspronkelijk wou ik zo'n soort haai doen. Maar omdat ik die prent zag staan vond ik die van jou veel mooier. Maar ik was vergeten dat het jouw prent was, anders had ik nooit gevraagd om me ermee te helpen.
*sorry* Maar 'k kan er nu nog moeilijk iets aan doen. Heb hem al op zo'n grote sticker laten drukken.
Nou je zou er nog wel iets aan kunnen doen een fotoje posten hoe het er uiteindelijk uitziet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 21:11
peter-jan
peter-jan is offline
srry jis helemaaal mislukt inkt is uitgelopen.
Mo trok ook up niks ze 'k an alles me photo-dinges da uitgegomt
overal stukken uit en zo
O ja weet dat bitje grof is vo te vragen mo weet je soms waar da je coolermaster musketeer ku online bestellen
Oud 12-07-2003, 23:31
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 12-07-2003 @ 22:11:
srry jis helemaaal mislukt inkt is uitgelopen.
Mo trok ook up niks ze 'k an alles me photo-dinges da uitgegomt
overal stukken uit en zo
O ja weet dat bitje grof is vo te vragen mo weet je soms waar da je coolermaster musketeer ku online bestellen
hellaas.

voor de coolermaster kun je naar verschillende zaken mss zit er een speciaal zaak in je buurt ander kun j ehet makkelijkse Pruttelpot een PMtje sturen of ff aangeven in welke regio je woont
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:08
peter-jan
peter-jan is offline
wrm aan pruttelpot,
is da een of andere hardware specialist?
Oké zal ik doen
thx
'k begon al te denken dat ij nog nie "verkrijgbaar" was.
Oud 13-07-2003, 12:22
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 13-07-2003 @ 13:08:
wrm aan pruttelpot,
is da een of andere hardware specialist?
Oké zal ik doen
thx
'k begon al te denken dat ij nog nie "verkrijgbaar" was.
pruttelpot was de gene die er mee aankwam dragen dus vandaar.
Zal best wel verkrijgbaar zijn en veel valt via internet te bestellen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:49
peter-jan
peter-jan is offline
bedankt voor de tip!!!!
Oud 14-07-2003, 12:46
peter-jan
peter-jan is offline
'k heb 2 zéér dringend vraagjes, kan ik: het voorste plaatje van me cd-rom dervan halen. en twee: Als ik het front van m'n pc ervan heb gehaald moet ik waarschijnlijk weer alle drives uithalen en weer van buiten naar binnen steken, snappie, komt er daar software bij kijken?
Oud 14-07-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
peter-jan schreef op 14-07-2003 @ 13:46:
'k heb 2 zéér dringend vraagjes, kan ik: het voorste plaatje van me cd-rom dervan halen. en twee: Als ik het front van m'n pc ervan heb gehaald moet ik waarschijnlijk weer alle drives uithalen en weer van buiten naar binnen steken, snappie, komt er daar software bij kijken?
1: Ja.
2: Nee en nee.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 19:26
peter-jan
peter-jan is offline
'k heb al een voeding in m'n pc zitten, (duh ) maar ik zou graag ook nog een externe voeding hebben, die heb ik in vooraad , omdat m'n kabeltjes bijna op zijn. Jeweetwel m'n molex stekkertjes, zeggen jullie dat het beter is om een externe voeding extra te nemen, die ik toch heb liggen, of van die speciale 3 PIN to 4 PIN adaptertjes te nemen? tis voor een paar fans en fancontroller of zo, ik zou hem gewoon naast m'n pc zetten, of derop aangezien de lengte van kabeltjes.
O ja ff offtopic: Heb Coolermaster Musketeer besteld, window gemaakt, kast gespoten, fan geďnstalleerd, enz zal dan wel fototje zetten als alles af is
Oud 14-07-2003, 19:33
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 14-07-2003 @ 20:26:
'k heb al een voeding in m'n pc zitten, (duh ) maar ik zou graag ook nog een externe voeding hebben, die heb ik in vooraad , omdat m'n kabeltjes bijna op zijn. Jeweetwel m'n molex stekkertjes, zeggen jullie dat het beter is om een externe voeding extra te nemen, die ik toch heb liggen, of van die speciale 3 PIN to 4 PIN adaptertjes te nemen? tis voor een paar fans en fancontroller of zo, ik zou hem gewoon naast m'n pc zetten, of derop aangezien de lengte van kabeltjes.
O ja ff offtopic: Heb Coolermaster Musketeer besteld, window gemaakt, kast gespoten, fan geďnstalleerd, enz zal dan wel fototje zetten als alles af is
nou dan ben je goed bezig geweest

maar ik zou eerder splitten dan een 2de voeding bij bouwen, tenzij je er echt iets leuks mee kunt doen maar een 2de voeding langs je kast is toch ook geen gezicht.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 19:47
peter-jan
peter-jan is offline
i know, heb ferm mogen doorwerken. Weet je soms toevallig wat het leveringstermijn is van coolpc? Als je toevallig daar ook iets hebt besteld. O ja geef eens een vb van iets leuks doen met een tweede voeding. Heb dan NOG een probleempje ik heb 3 plaatsen voor floppy. 1 ervan is floppy maar achter de andere twee steken m'n harde schijven, en ik heb nog een floppy nodig voor een fancontroller!!! Dus kort gezegd heb geen plaats voor fancontroller omda harde schijf in de weg zit, ideeën om hem ergens anders te plaatsen

Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten