Advertentie | |
|
![]() |
|
1x door te stoere Nec "hoolies" bedrijgt, ik was 11 ofzo, zei dik in de 20. Ze vonden zich toen best stoer en ik niet zo. Voor de rest nooit problemen gehad
Eigen daden: Door rood licht gefiets Zonder licht gefiets en ik heb wel eens belletje geleld ![]()
|
![]() |
Ik heb als kleuter een lolly bij Jamin voor, destijds nog, een kwartje zomaar meegenomen zonder te betalen, mij geheel bewust van de ongeoorloofdheid van die handeling. Geen lolly smaakte mij beter. Niettemin is dat niet de kiem geweest waaruit een prachtige criminele loopbaan ontsproten is. Overigens nooit het object van misdaden geweest, behoudens, uiteraard, enkele gestolen fietsen.
|
![]() |
|
Vecht/scheldpartijen, door rood gaan, snoepjes
jatten bij de jamin ( ![]() Toen ik 7 oid was ben ik een keer bedreigd door een meisje die haar hond er wel bij zou halen, en op m'n 15e zou iemand me in elkaar laten rammen als ik nog een keer zei dat ik haar zusje een trut vond. Jee. En voor de rest nog wel wat dingen, maar die zijn m'n eigen schuld geweest, of niet de moeite om hier neer te zetten. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|