Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ooit in elkaar geslagen, toen ik 8 was; ik fietste 's avonds om 8 uur (in het najaar; donker) door een ongure buurt, niet zo slim... Toen ik 12 was vond een oudere jongen met ADHD (opzich niet zo heel erg, maar zijn ouders vonden het nodig hem vol te stoppen met allerlei verdovende troep zodat hij op het laatst zo licht in z'n hoofd was dat hij nauwelijks in de gaten had waar hij mee bezig was; mijn zusje heeft eerst een halve minuut aan z'n arm staan hangen voordat hij bij zijn positieven kwam en me ineens geschrokken aankeek, me los liet, en er als een haas vandoor ging).
|
![]() |
|
M'n jas is afgelopen jaar gejat, lekker hartje winter nog heel veel door de kou fietsen.
En overlaatst zaten 3 alochtonen in de trein veel lawaai te maken en 1 steekt een joint op (niet rook treinstel). Nou ja ik ga d'r wat van zegge. Nou ja hij wil niet stoppen, vervolgens naar de conducteur gegaan. Toen die wat tegen die jongens zei deed ie z'n joint uit. Maar conducteur weg, ik word dus bedreigt, aan m'n kleren getrokken enzovoort. Ze zijn er uiteindelijk uitgehaald door de spoorwegpolitie. Gelukkig niet gewond geraakt, maar ik ben wel geschrokken en m'n trein kreeg daardoor vertraging waardoor ik m'n aansluiting miste en dus een uur vertraging had (balen)
||
![]() |
Citaat:
Maar eej, ik rook niet!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik rook wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zeven fietsen voor de deur vandaan van mij gejat. Nooit wat terug gejat, zo ben ik niet.
Gemolesteerd door een kleutermolesteerder, maardaar heb ik geen herinneringen aan, gelukkig. Zakkengerold in de metro in parijs, toen ik ook al was benaderd voor een triootje...Toen heeft mijn vriend die nacht vreselijke nachtmerries gehad en werd-ie huilend wakker. Wat is-ie toch lief. Mijn Dafje is gestript, het chromen grilletje is ervanaf gejat. Bij mijn moeder voor de deur! Uit de andere auto is de autoradio gestelen. Doe dan ook de deur op slot...voor mijn eigen deur. We hebben een insluiper gehad die twee keer op klaarlichte dag terugkwam. De laatste keer was ik zo kwaad dat ik hem scheldend en vloekend de deur uit heb gejaagd. Nooit meer gezien. Verder niks. Ik doe ook nooit iets crimineels. Wel eens te hard gereden. 56 maar liefst binnen de bebouwde kom. En ook wel eens door een oranje stoplicht wat net op rood sprong, oei.
|
Een keer toen ik een goede vriendin op de trein had gezet (bij R'dam Lombardijen ofzo? Weet ik niet meer...) werd ik daarna door drie negroide
![]() ![]() Vind het nog steeds vreemd dat me niets is overkomen... Ze waren dan wel iets kleiner dan ik, maar wel met z'n drieën en verder was er niemand op dat station. En waarom ze m'n portemonnee nou niet voelden? ![]() Iig, dat was het ergste dat ik heb meegemaakt qua criminele daden.
|
Verwijderd
|
paar x met mes en pistool bedreigd, fiets 2x gestolen, 4 vechtpartijen, en toen ik nog klein was (15) was ik zelf een crimineel.
![]() Denk bij elkaar voor zo een 15 á 20.000 gulden aan computerapperatuur en software gestolen, ben er niet trots op , maar als ik erover nadenk sta ik wel fftjes stil ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 13:14. |
![]() |
||
Citaat:
't pistool was van 'n xtc dealer die dacht dat ik over hem had zitten klikken, wat niet zo was; ik bedoel, ik heb wel betere dingen te doen. (beetje paranoia was hij helaas.)
|
|