Oud 29-03-2002, 23:01
Verwijderd
RBC Roosendaal heeft vandaag wederom een mooie prestatie neergezet. Weer gewoon van Excelsior, eerder al uit gewoon van excelsior in Rotterdam.

De meeste mensen denken ook dat Excelsior wel eens de kampioen zou kunnen worden van de Toto Divisie, maar niemand denkt zich in dat RBC Roosendaal wel degelijk kandidaat ervoor is. RBC Roosendaal heeft zich al wel bewezen een erg goede kandidaat te kunnen zijn.

Tegen de "gedachte-kampioen" winnen ze namelijk wel twee keer, daarom denk ik ook dat RBC Roosendaal de kampioen wordt van de Gouden Gids divisie.

Nu is mijn vraag aan die van jullie, wie denken jullie wie er kampioen wordt van de Gouden Gids divisie en waarom?

PS: Al is op het moment virtueel zwolle wel aan kop, maar ik heb er vertrouwen in dat RBC Roosendaal de kampioen wel kan worden

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 21:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2002, 23:23
Boogie
Boogie is offline
ik hoop van niet, want vorig jaar vond ik RBC de meest irritante ploeg van de eredivisie
Oud 30-03-2002, 08:50
Krugdinho
Krugdinho is offline
1 exelsior
2 rbc
3 fc zwolle
4 emmen
5 ado den haag
6 cambuur
7 bv veendam
Oud 30-03-2002, 11:46
Firebolt
Firebolt is offline
Ik denk dat Excelsior hem toch gaat winnen.
Oud 01-04-2002, 20:05
Verwijderd
Kom dan ook met argumenten AUB, vooral Zaagmanz die roept wel Excelsior gaat winnen, maar waarom dan wel niet volgens jou?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Kom dan ook met argumenten AUB, vooral Zaagmanz die roept wel Excelsior gaat winnen, maar waarom dan wel niet volgens jou?
omdat exelsior gewoon een goede mix voetballers heeft

ze hebben met malkowski een goede keeper
achterin staat rijaard olfers breuer etc

feskens zet de lijnen goed uit op het middenveld

buffel en lopes hebben scorend vermogen

mtilliga pinas en koswal de techniek

daarom wordt exelsior het dit jaar wel!
Oud 01-04-2002, 20:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van MVV winnen jullie niet ...
Oud 01-04-2002, 20:50
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Van MVV winnen jullie niet ...
1-7 ole ole !!!
Oud 01-04-2002, 20:55
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat FC Zwolle de TOTOdivisie gaat winnen, zij zijn de meest constante ploeg, staan na bijna het hele seizoen 2e gestaan te hebben nu eindelijk eerste en deze positie zullen ze ook niet meer uit handen gaan geven
Oud 02-04-2002, 11:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
1-7 ole ole !!!
Nie kijke naar verleden (dus MVV-Excelsior) maar naar de toekomst, dus MVV-RBC (19 april)
Oud 05-04-2002, 20:41
Blitzwing
Blitzwing is offline
Het wordt Zwolle of RBC,Excelsior heeft misschien wel de beste ploeg,maar ze MOGEN geen kampioen worden,anders heeft Feyenoord er weinig aan.
En dan heb je geen gezeik van Ajakkes supporters als Excelsior van Ajax wint en van Feyenoord verliest,aangezien ze altijd om alles janken.......
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 23:44
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:

En dan heb je geen gezeik van Ajakkes supporters als Excelsior van Ajax wint en van Feyenoord verliest,aangezien ze altijd om alles janken.......
Van welke club was ook al weer die voorzitter die laatst liep te janken toen zijn club gelijkspeelde in de Arena??
Oud 05-04-2002, 23:52
Blitzwing
Blitzwing is offline
Er is genoeg gezegd over die pingel lijkt me......
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 23:56
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
fc ZWOLLE word het
Oud 08-04-2002, 11:54
AGH
AGH is offline
zw#lle??????
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:27
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik denk toch dat Excelsior het gaat halen.
Oud 08-04-2002, 16:34
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Ik WIL dat excelsior wint, rbc speelt baggervoetbal
Oud 08-04-2002, 16:40
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:
Ik WIL dat excelsior wint, rbc speelt baggervoetbal
Ja en omdat Thomas Buffel (als feyenoord hem niet haalt) dan ook in de KPN Eredivisie speelt, he nils, hehe.
Oud 13-04-2002, 14:57
Verwijderd
Damn, wat Zwolle een geluk zeg... in de laaste minuut..

Wij allemaal in Roosendaal al goed in de stemming aangezien de hele tijd al die 2-2 op het bord stond, en dan ineens in die laaste minuten de 3-2 voor zwolle, daar baal je dan wel van...

Maar goed RBC Roosendala speelde gisteren weer eens goed, in de eerste minuten was de wedstrijd al beslist zo leek het

Hopen dat RBC Roosendala de laaste 3 wedstrijden wint, en dat Zwolle nog ergens de punten laat liggen Zit er nog steeds in dat RBC Roosendaal kampioen kan worden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:29
Krugdinho
Krugdinho is offline
Emmen - Exelsior 1-3!!!!!!!!!!!!!
Oud 14-04-2002, 10:40
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
RBC natuurlijk! Roosendaal RuleZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
( ik kom uit Roosendaal, niet gedacht he?)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 13:27
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik kom zelf uit Nijmegen en ben voor NEC, maar ik rbc roosendaal altijd al een hele mooie club gevonden. Een aantal jaren geleden stonden ze nog helemaal ondere aan de toen nog eerste divisie. Er kwamen per wedstrijd maar iets van 250 bezoekers en ze waren bijna falliet. En dan een paar jaar later zitten ze al in de eredivisie. (helaas weer gedegradeerd), dus ik hoop dat ze dit jaar weer promoveren. evt. via nacompetitie.

groeten
Oud 15-04-2002, 13:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vrijdag: Mr.Oizo - jdiezrequero ofwel: MVV-RBC.
Khoop dat het een mooie wedstrijd wordt. Ik gun RBC het kampioenschap wel, maar van de andere kant hoop ik dat MVV stiekem vrijdag minstens 1 puntje pakt, al zal het moeilijk worden.
Ik blijf toch optimistisch en gok op 2-2.
Oud 15-04-2002, 20:45
Verwijderd
Sorry Mr.Oizo maar ik ga voor de 1-3

RBC Roosendaal mag het niet meer weggeven, en moeten gewoon wachten op een fout van Zwolle en aangezien ze het tegen Top wel wat moeilijkheden hadden ga ik ervan uit dat ze dan toch gaan doen

WOrdt mooi seizoen dit, als het gaat worden zoals ik wil
Ajax Kampioen, RBC Roosendaal Kampioen Ajax Beker.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:34
Verwijderd
feli Mr.Oizo

Ben een eerlijk man, om jou ook te feliciteren , erg kut natuurlijk aangezien RBC Roosendaal die punten gewoon nodig had nu is zelfs excelsior boven RBC Roosendaal gekomen hopen dat Zwolle ook punten laat liggen zodat het echt spannend wordt de laaste paar wedstrijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2002, 20:53
Firebolt
Firebolt is offline
Excelsior wordt het gewoon

Dat kan niet anders met al die Feyenoorders. Zwolle gun ik het niet en RBC is gewoon een KT club.

zo, laat dat duidelijk zijn!
Oud 20-04-2002, 21:02
Krugdinho
Krugdinho is offline
3-0 gewonnen excelsior
*bedankt club van oizo*
zo koswal was echt een genot om nar te kijken
Oud 21-04-2002, 16:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
feli Mr.Oizo

Ben een eerlijk man, om jou ook te feliciteren , erg kut natuurlijk aangezien RBC Roosendaal die punten gewoon nodig had nu is zelfs excelsior boven RBC Roosendaal gekomen hopen dat Zwolle ook punten laat liggen zodat het echt spannend wordt de laaste paar wedstrijden.
danku danku
Ja ja, en ik maar denken dat een gelijk spel TE optimistisch was, winne we ff met 2-0!
Ja, het bleef lang 0-0 na een eerste helft waarin jullie iets beter waren en na de rust ging het gelijk op en gingen onze supporters er ff achter staan. En toen BOEM Wasio Taiwo 1-0 en RBC ging alles op alles zetten en toen kwam de 2-0.
En wij zingen: ZWOLLE KAMPIOEN OLE OLE! ja jammer voor jullie tis nog nie beslist maar de kans is groot dat Zwolle kampioen wordt, maar ze motten nog tegen Excelsior he das ook lastig.
Oud 21-04-2002, 16:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
3-0 gewonnen excelsior
*bedankt club van oizo*
zo koswal was echt een genot om nar te kijken
Dank u dank u
Ja ja die Koswal kenne we nog van het seizoen waarin we kampioen werden in de Toto-Divisie. LLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Oud 24-04-2002, 07:22
Verwijderd
Nou mag excelsior van mijn winnen Tenminste de wedstrijd tegen zwolle

En hopen dat RBC Roosendaal dan nog wint, en wie weet of er dan nog hoop is maar goed ik reken er niet meer op. RBC ROosendaal moet gewoon weer via de Nacompetitie erin komen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 00:01
niekske17
niekske17 is offline
RBC THE BEST JAAAAAAA hehe ik woon in roosendaal en...... ik werk nog eens bij RBC dus ja moet wel fan zijn eej haha

kuzzzz monique
Oud 25-04-2002, 10:47
Tofke_H
Tofke_H is offline
1 FC Zwolle 70
2 Excelsior 67
3 RBC Roosendaal 65

Roosendaal moet zijn beide wedstrijden nog winnen om kampioen te worden, en het zijn zeker geen zwakke tegenstanders.

Deze speelweek is het Zwolle tegen Excelsior, en Excelsior moet die wedstrijd winnen (of eventueel gelijk spelen) maar om eerlijk te zijn zie ik dat niet echt zitten, ik denk dat Zwolle die wedstrijd gaat winnen. Maar hoop doet leven.

De laatste speeldag moet Zwolle tegen de voorlaatste en Excelsior tegen een laag geklasseerde ploeg, Helmond Sport. Dus om heel eerlijk te zijn zie ik het niet zitten voor Rossendaal.
Oud 26-04-2002, 21:50
Verwijderd
Helaas

Tofke_H je had gelijk Roosendaal heeft het niet gehaald ze hadden alles in hun eigen handen als ze nu maar gewoon van Zwolle gewonen hadden Maar het mocht niet zo zijn, dus zal RBC Roosendaal het maar via de nacompetitie doen al geloof ik er niet zoveel meer in.

Maar goed hje weet maar nooit wie je tegenstanders zijn, RBC Roosendaal voor de tweede plaats
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 07:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
erg jammer voor exelsior,kwa spel waren hun kampioen maa het gaat om de punten.
Oud 27-04-2002, 08:32
WolterB
WolterB is offline
Het is wel mooi dat Zwolle na 13 jaar afwezigeheid weer op het hoogste niveau mag acteren. Nu maar hopen dat ze er niet na één seizoen weer uitliggen.
Zwolle moet nu een goed beleid voeren en goede spelers contracteren die weg mogen bij de eredivisieclubs.
Oud 27-04-2002, 14:03
nisha
nisha is offline
Zwolle ruellzzzzzzzz!!!!!!
Feesten vanavond echt wel zo !!Zwolle is oke ole ole
Oud 27-04-2002, 14:15
Joosn
Joosn is offline
Veel mazzel heeft Zwolle gehad. Maar geluk is met de dommen of dwing je dat af. In ieder geval gefeliciteerd, maar ik hoop niet op FC Den Bosch 2. Onder Lodeweges was het voetbal veel beter, maar werden ze geen kampioen (er is dus iets over te zeggen)

peter
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:51
Krugdinho
Krugdinho is offline
arne slot en rahim quoderogu gaan al
Oud 02-06-2002, 23:52
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
Boogie schreef:
ik hoop van niet, want vorig jaar vond ik RBC de meest irritante ploeg van de eredivisie
ik vin jou iritant!!!
Oud 03-06-2002, 07:24
Verwijderd
Citaat:
niekske17 schreef:
ik vin jou iritant!!!
er staat ook een ""-smilie achter hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 17:44
AGH
AGH is offline
Nisha, feestje anders in de Bierton?
Al was Timeless een jaar terug ook heel gezellig!

PEC heeft het ook geprobeerd, de D-Side heeft het geprobeerd en ging ten onder.
Wellicht de FC en de JCA??? ook....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten