Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar zoiets zou dus erg handig zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zal wel eens kijken naar zwart op zwart als ik eens tijd heb,
||
Citaat:
|
![]() |
kan er niet een extra knopje komen, naast http:// A IMG # PHP List en Quote ? dat maakt de tag weer wat bekender enzo.. en hij wordt vast niet minder gebruikt dan de PHP tag (met andere woorden, ik vind de PHP tag (en ook de Quote tag) licht overbodig)
![]() edit: een offtopic-tag-knopje zou dan ook leuk zijn ![]() Offtopic: een preview-mode bij PM berichten is ook leuk ![]() |
![]() |
|
Ligt ook een hoop aan je instellingen waarschijnlijk. (en of je genoeg energie hebt om inderdaad de moeite te gaan lopen doen om het zo te lezen ipv te selecteren)
Maar is het niet mogelijk dat de spoilertext gewoon de kleur van de achtergrond aanneemt? (of is dat weer iets teveel pielen?)
||
Citaat:
![]() Al is het leesbaar, ik heb zelf er dan wel de tijd voor nodig om het te lezen, vooral bij grote stukken. Anders scroll je toch gewoon door, als je die rooie letters al ziet staan dat er een spoiler is?
Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 18:43. |
![]() |
||
Citaat:
Is het nu zo moeilijk te snappen? Ik hoef er dus GEEN moeite voor te doen! Aangezien JIJ niet kunt weten hoe goed IK zie, lijkt het me ook vrij onmogelijk dat jij kunt beoordelen of ik die spoilers kan lezen ofniet? Dus nogmaals: ik kan die spoilers lezen. Als ik er overheen lees pik ik genoeg woorden op om in ieder geval de context te vatten, zodat ik het grootste deel van de info heb. Als ik me er op focus, kan ik sowieso gewoon de tekst lezen. Dus: spoilertags zouden gewoon niet leesbaar moeten zijn, en vrijwel alle fora gebruiken zwart-op-zwart. Damn, ik snap echt niet waarom zo veel mensen moeite met verandering hebben, het wordt er alleen maar beter op toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En dan natuurlijk nog steeds vreemd dat er mensen zijn die het wel kunnen lezen. Zeker weten dat het niet aan je beeldscherminstellingen kan liggen? EDIT: Na wat tests is bij mij uitgekomen dat als ik de brightness van mijn monitor een eind omlaag pleur ik het ook gewoon normaal (nou jah) kan lezen. Voor mij dus geen probleem omdat ik deze instelling eigenlijk verder gewoon nooit gebruik maar ik neem aan dat er mensen zijn die dat dus normaal gesproken wel doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Aan CSS heb je helemaal niets als je dit forumsoftwarematig wilt aanpassen. En dat is wat we willen aangezien Jon het toch in de wachtrij pleurt...
Citaat:
Als Koen wil mag hij het natuurlijk ook gewoon aanpassen. Anders wordt het nog een dikke week wachten tot ik thuis ben.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|