![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik scheer me tamelijk onregelmatig. Soms meer dan een week niet, dan weer elke dag. Hangt er erg vanaf of ik er zin in heb. Scheer me bijna altijd nat (alleen als ik haast heb of lang niet heb geschoren pak ik even de tondeuse van mijn scheerapparaat) en liefst nadat ik gedoucht heb.
Van snijwondjes heb ik eigenlijk bijna nooit last. Een enkele keer (als het mesje al wat ouder is) haal ik wel eens een pukkeltje of mijn lip open, maar dat is sporadisch. Het is gewoon belangrijk het mes niet vaker dan 10x en niet langer dan 2 weken te gebruiken. En daarnaast maakt het uit hoe lang je het scheerschuim laat inwerken... Na het scheren was ik mijn gezicht eerst met warm water en daarna nog grondig met koud water. Je gezicht voelt dan lekker fris en het prikt niet zo als je daarna aftershave gebruikt.
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik mezelf net lelijk op mijn kaak gesneden... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Exact. Dat mooie blauwe lijntje boven het mesje, zogenaamd indicerende wanneer de mesjes bot zijn, hadden ze net zo goed achterwege kunnen laten. Na 1 x kunnen ze de prullenmand in. Maar dan wordt scheren wel een erg dure aangelegenheid. Tenzij, natuurlijk, je het 1 x per week doet.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had voor mijn vriend een wilkinson gekocht, zo'n debiel duur kreng met een ergonomisch gevormd handvat en tralies voor de mesjes, zodat je je niet kunt snijden. Na een kwartier hakken was hij nog net zo stoppelig als ervoor.
Het beste zijn die wegwerp Bic-mesjes in zo'n plastic zakje bij de supermarkt, en nog het goedkoopst ook.
|
![]() |
Ik scheer me opm de 2/3 dagen, mijn haren groeien erg hard, maar ik vind een dag ofzo met wat stoppeltjes niet zo erg, heeft ook zijn stoere charme
![]() Mach 3 mesjes zijn hele goeie ja. Ik heb heel dik haar en ik snap niet wat jullie beweren dat je ze snel weg meot gooien want ik gebruik ze een stuk of 10 keer minimaal en ik snijd me juist het vaakst als die op zijn scherpst is, dus na een paar keer is ie optimaal. En dan de beste aftershave die je huid ECHT versterkt en mindder laat irriteren is die NIVEA balsem voor gevoelige huid....echt superrrr
||
![]() |
Citaat:
Trouwens ik scheer mijn kin en snor met apparaat en de rest met mesje....
|
Ik scheer me ongeveer 2 keer per week, en dan onder de douche met een mesje (Mach3....lekker origineel zo te zien
![]()
|
Wat bij mij goed werkt:
1. Gezicht wassen met lauw water en douchegel oid 2. Gezicht wassen met wat warmer water 3. Scheerschuim/-gel opdoen en minstens een halve minuut wachten zodat het in kan werken 4. Scheren met (in mijn geval) Mach3, met zoveel mogelijk met de haartjes mee 5. Afspoelen met koud water 6. Gezicht droogdeppen met een handdoek (niet wrijven dat schijnt heel slecht te zijn zeker voor de gevoelige huid) 7. After shave balsam (van Nivea). en dat alles kan makkelijk in vijf minuten ![]()
|
![]() |
Laten we ons oordeel over Bin Ladens uiterlijk niet gekleurd door onze taxatie van zijn innerlijk raken! Het is een mooie man om te zien.
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mannen die beenhaar scheren. Verwijderd | 19 | 18-09-2012 15:29 | |
Lifestyle |
Schaamhaar Scheren & cultuur supergirl#1 | 1 | 25-09-2009 09:06 | |
Seksualiteit |
scheren groem07 | 8 | 21-12-2008 19:07 | |
De Kantine |
Het grote scheer topic - op aanvraag - Verwijderd | 51 | 17-01-2003 18:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 |