Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wordt morgen 17 (
![]() Het heeft trouwens weinig met uiterlijk te maken, als ik zo in mijn omgeving kijk zijn het helemaal niet de knappe mensen die allemaal een vriend of vriendin hebben... ok ik kan nu wel zeggen je komt vanzelf iemand tegen (en dat geloof ik ook)... maar als je niet meer wilt wachten moet je toch actie gaan ondernemen denk ik.. Tijdens het uitgaan een praatje met een leuk meisje gaan maken, subtiel nr. vragen een keertje afspreken en dan zie wel wat er van komt... Het internet blijft natuurlijk ook altijd een optie er zijn genoeg leuke en gratis datingsites.. Dan kan je elkaar ook nog eerst via internet leren kennen en dan afspreken mocht je dat willen.. Maar ik heb ff in de fotoboeken van de jongens gekeken die zeggen dat ze nooit een vriendin krijgen maar het zijn allemaal hartstikke leuke jongens en ook wat ze posten betuigd van een goed karakter (wat nog belangrijker is)... Gewoon nog ff volhouden, het komt vanzelf wel! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
[QUOTE]pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 20:06:
[B]Een leuke uitstraling en goede sociale vaardigheden zijn nog veel belangrijker. En daar ontbreekt het meestal juist aan. Dat is wat belangrijker inderdaad! Ik zelf heb jaren lang in gebrek aan sociale vaardigheden gehad, helemaal tegenover meisjes. Nu heb ik daar geen last van gehad. Niks komt vanzelf. Inderdaad, dit is gewoon het foutste advies wat je kan geven en je zou er eigelijk een ban voor moeten krijgen om mensen nog verkeerde dingen aan te leren! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met het komt vanzelf bedoelde ik niet dat je er geen moeite ofzo voor hoef te doen maar dan als je er moeite voor doet het wel vanzelf komt (jaja ik weet het lkkr vaag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang heb jij al geen relatie meer? Verwijderd | 15 | 21-07-2011 10:01 | |
Liefde & Relatie |
16 en nog geen relatie steefieb | 20 | 30-07-2010 17:07 | |
Seksualiteit |
Geen relatie. Wel seks?! LOLA3000 | 56 | 31-08-2006 13:08 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie aan kunnen gaan vanwege een bepaald persoon Babette | 5 | 19-04-2004 09:47 | |
Liefde & Relatie |
singles vinden elkaar leuk, maar dame wil geen relatie... Verwijderd | 35 | 30-12-2002 21:55 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie maar wel de rest? rabecca | 16 | 06-09-2002 21:26 |