Advertentie | |
|
![]() |
|
vrouwen zullen soms niet reageren op je als ze je leuk vinden, alleen als ze onder druk komen te staan (je gaat een ander zoeken, een ander probeert je te versieren) dan komen ze in actie. zo zijn een aantal meisjes, maar niet allemaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan beter een beetje afleiding zoeken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We zijn een stelletje zeikwijven :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het komt uiteindelijk toch weer op hetzelfde neer: we zijn zeikwijven :/
|
Verwijderd
|
Ach ja, ze wil zich zelf niet binden maar jij moet wel klaar blijven staan voor haar...
Ik herken heel erg de ex van mn ex hierin ![]() ![]() zoiets van, ze wil het idee niet loslaten dat jullie wat zouden kunnen krijgen met elkaar, en dus moet jij op haar blijven wachten ofzo, of haar zelfvertrouwen blijven opkrikken doordat je haar leuk vind... ach ja, we zijn nu eenmaal niet logisch, ga maar gewoon lekker je eigen weg ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof ik zomaar iets met iemand zal beginnen, dus niet. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ze heeft geen zelfvertrouwen (wat inderdaad klopt) en vind het dus wel fijn als er iemand achter haar aanloopt...mij niet gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vertelde alleen hoe zij denkt, niet hoe ik denk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een vriendin, een ontzettend lieve, die gelukkig net als ik schijt heeft aan gebaande paden en clichés die zo oud zijn als de wereld. Daarom voor ons geen vage taal maar duidelijkheid, open dialoog en wederzijds begrip. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Na ja, sterkte.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Helaas ziet niet iedereen dit in... Jij ook sterkte (...) ![]() Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 10:24. |
![]() |
|
*sjucht*...
Ik herken me zelf hier onwijs in.. ![]() Me hele hoofd staat op ze kop.. ![]() Jongen ontmoet..leren kennen..vond hem geweldig.. Zijn toen keer sampjes weggeweest..hebben toen gezoend.. Nja hij zit bij me op school..dus zie hem vaak... Nja...veel samen doorgebracht enzo..en het leek zeg maar als "het vriendje en vriendinnetje" ,maar we hadden nix.. en ik voel me nu zo raar...Eigenlijk wil ik het owk nie ofzo..:$ Vind hem leuk enzo ,maar kwee nie...it sucks ![]()
|
![]() |
het kan zo zijn dat zij je inderdaad wel leuk vindt, maar niet gelooft dat je haar ook echt leuk vindt. waarschijnlijk kent ze slechte verhalen over je? heb je een slechte reputatie? of zij is gewoon zo onzeker... daardoor blijft ze hopen dat jij haar zo zal overtuigen dat ze toch iets met je wil omdat ze je wel degelijk heel leuk vindt! maar nu jij de moed hebt opgegeven (begrijpelijk) is zij teleurgesteld omdat ze je nu nooit meer zal krijgen. ze wacht dus op de overtuiging zodat ze helemaal voor je kan gaan.
tja, dit zou kunnen? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar voor de overtuiging van mijn kant heb ik genoeg gedaan als je nagaat dat ik heel erg de indruk krijg dat ze met anderen loopt te klooien... |
![]() |
|
ga jij alle vrouwen af van wie wil me hebben?!
niet beledigend bedoelt dat zeker niet.... k denk dat ik zo'n moeilijk geval ben die gewoon bang is gekwetst te worden en daarom eerst echt zeker moet weten dat je me leuk vind ![]() ik bedoel en dan zet je een berichtje op dating? zo van ok jij wil niet, who's next?! dat is toch?! als je haar echt leuk vind ga je voor haar gaan zoals niemand voor haar gegaan is!(ehm ja ![]() kortom je vind haar toch niet leuk genoeg, dus doe niet zo beledigd ![]() en anders ga voor dr gaan, en nee dat doe je niet door haar een hele week plat te sms maar door GEDULD te hebben en er lang voor haar te zijn.... en als t niet werkt hou je er vast een leuke goede vriendin aan over en misschien word ze dan toch nog verliefd en tadaaaaaaaaaa ![]() gegroet de eeuwige vrijgezel ![]() knuffels.....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |