Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2002, 17:10
Verwijderd
oke...even de situatie:

Ik heb iemand leren kennen. Ik heb tegen haar gezegd dat ik haar leuk vind, en dat is ook zo. Zij heeft mij dat ook te kennen gegeven.
Ze wil alleen niets met me. Ze heeft ooit als reden aangegeven omdat ze dacht dat ik haar voor de gek hield over dat ik haar leuk vind, ook al heb ik meermalen gezegd dat dat niet zo was.

Afijn, aangezien het toch niets zal worden heb ik maar te kennen gegeven dat ik er verder ook maar geen moeite meer voor doen.

Een dezer dagen heb ik een oproepje op dating geplaatst.

Nou vind ze dat ik 'maar raar bezig ben'.

En de vraag:
Waarom zou ik raar bezig zijn. Kennelijk zal er toch geen relatie tussen ons ontstaan, dus waarom zou ik mijn gedachten niet op anderen mogen richten?
Hopelijk krijg ik een beetje inzicht, maar ik zal vrouwen wel nooit helemeaal begrijpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2002, 17:16
Studentje
Studentje is offline
Misschien wil ze liever vrienden zijn...
Oud 24-12-2002, 17:17
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Waarom zou ik raar bezig zijn. Kennelijk zal er toch geen relatie tussen ons ontstaan, dus waarom zou ik mijn gedachten niet op anderen mogen richten?

Helemaal mee eens. Jaloezie misschien???
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:26
marlies
marlies is offline
Ik vind het maar raar. Als je haar zelf nog wel wilt, dan zou ik als ik jou was tegen haar zeggen: Zeg was je van me vindt en of je een relatie wil of niet en dan zoek je het ook maar zelf uit.
Oud 24-12-2002, 17:46
Verwijderd
misschien wil ze dat je wat meer moeite voor d'r doet om haar te krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Ik vind het maar raar. Als je haar zelf nog wel wilt, dan zou ik als ik jou was tegen haar zeggen: Zeg was je van me vindt en of je een relatie wil of niet en dan zoek je het ook maar zelf uit.
Heb ik ook min of meer gedaan

Citaat:
@Moon schreef:
Helemaal mee eens. Jaloezie misschien???
misschien.
Maar geen reden om zo te doen

Citaat:
lafjuh schreef:
misschien wil ze dat je wat meer moeite voor d'r doet om haar te krijgen
Kan best. Maar die moeite krijgt ze pas als ik weet dat het iets kan worden. Aangezien ze zegt dat dat neit zo is, dan doe ik ook geen moeite ervoor.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 23:01
bracelance
bracelance is offline
vrouwen zullen soms niet reageren op je als ze je leuk vinden, alleen als ze onder druk komen te staan (je gaat een ander zoeken, een ander probeert je te versieren) dan komen ze in actie. zo zijn een aantal meisjes, maar niet allemaal
Oud 24-12-2002, 23:08
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Kerel... je bent raar bezig....
Oud 24-12-2002, 23:58
GinnyPig
GinnyPig is offline
Je zegt dat je haar leuk vindt, maar een paar dagen later plaats je wel een berichtje op dating...

Dan komt het toch best wel over dat je haar toch niet zó leuk vond...
Oud 25-12-2002, 10:06
Verwijderd
Citaat:
GinnyPig schreef:
Je zegt dat je haar leuk vindt, maar een paar dagen later plaats je wel een berichtje op dating...

Dan komt het toch best wel over dat je haar toch niet zó leuk vond...
alsof ik achter iemand aan moet blivjen lopen als het toch neits wordt?!

Ik kan beter een beetje afleiding zoeken
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 12:52
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
vrouwen zullen soms niet reageren op je als ze je leuk vinden, alleen als ze onder druk komen te staan (je gaat een ander zoeken, een ander probeert je te versieren) dan komen ze in actie. zo zijn een aantal meisjes, maar niet allemaal
Maar allemaal zijn ze totaal onbegrijpelijk
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:00
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Ik schreef:

Zo ziet zij dat waarschijnlijk dus niet. Jij zegt eerst verliefd op haar te zijn en vervolgens ben je haar snel vergeten. Ze heeft liever dat je eerst een tijdje treurt om haar, dan weet ze zeker dat je niet loog over je gevoelens.

We zijn een stelletje zeikwijven :/
Oud 25-12-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Zo ziet zij dat waarschijnlijk dus niet. Jij zegt eerst verliefd op haar te zijn en vervolgens ben je haar snel vergeten. Ze heeft liever dat je eerst een tijdje treurt om haar, dan weet ze zeker dat je niet loog over je gevoelens.

We zijn een stelletje zeikwijven :/
Ik heb nooit beweerd verliefd op haar te zijn. Ik heb altijd gesproken over "leuk vinden" en "heel erg leuk vinden"
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:21
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Ik schreef:

Het komt nu best wel over alsof je met de eerste de beste iets wilt beginnen. Daar is op zich niks mis mee, maar je moet niet verwachten dat iedereen (en vooral zij dus) het daar maar mee eens is.
Oud 25-12-2002, 13:29
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Ik schreef:
Ik heb nooit beweerd verliefd op haar te zijn. Ik heb altijd gesproken over "leuk vinden" en "heel erg leuk vinden"
Nou ja, dan vervang je het 'verliefd zijn' in mijn posts door 'leuk vinden'

Het komt uiteindelijk toch weer op hetzelfde neer:

we zijn zeikwijven :/
Oud 25-12-2002, 13:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wat is nou het doel van deze topic?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:02
Verwijderd
Ach ja, ze wil zich zelf niet binden maar jij moet wel klaar blijven staan voor haar...

Ik herken heel erg de ex van mn ex hierin ja, we doen ff moeilijk Het was uit, zij kreeg een nieuwe vriend, hun vriendschap ging goed, tot hij met mij kreeg... ookal had ze een nieuwe vriend en wou ze niks meer met hem, vanaf dat moment kon hij niks goed meer doen, zeek ze mij alleen maar af etc.

zoiets van, ze wil het idee niet loslaten dat jullie wat zouden kunnen krijgen met elkaar, en dus moet jij op haar blijven wachten ofzo, of haar zelfvertrouwen blijven opkrikken doordat je haar leuk vind...

ach ja, we zijn nu eenmaal niet logisch, ga maar gewoon lekker je eigen weg
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
Hij wil graag horen dat ie gelijk heeft en dan vooral van jongens en van de meiden wil ie graag horen dat hij ongelijk heeft. Zo kan hij z'n stereotype beeld bevestigen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
GinnyPig schreef:
Het komt nu best wel over alsof je met de eerste de beste iets wilt beginnen. Daar is op zich niks mis mee, maar je moet niet verwachten dat iedereen (en vooral zij dus) het daar maar mee eens is.
Het enige wat ik doe is mijn aandacht een beetje proberen af te leiden.
Alsof ik zomaar iets met iemand zal beginnen, dus niet.

Citaat:
Lindansje schreef:
Nou ja, dan vervang je het 'verliefd zijn' in mijn posts door 'leuk vinden'
Het komt uiteindelijk toch weer op hetzelfde neer:
we zijn zeikwijven :/
Wie heeft hier ooit gezegd dat ik haar snel vergeten zal zijn? Ik probeer alleen mijn aandacht een beetje af te leiden.

Citaat:
wallflower schreef:
Als je even naar mijn start-post kijkt dringt dat msischien tot je door, MUURBLOEMPJE

Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ach ja, ze wil zich zelf niet binden maar jij moet wel klaar blijven staan voor haar...

Ik herken heel erg de ex van mn ex hierin ja, we doen ff moeilijk Het was uit, zij kreeg een nieuwe vriend, hun vriendschap ging goed, tot hij met mij kreeg... ookal had ze een nieuwe vriend en wou ze niks meer met hem, vanaf dat moment kon hij niks goed meer doen, zeek ze mij alleen maar af etc.

zoiets van, ze wil het idee niet loslaten dat jullie wat zouden kunnen krijgen met elkaar, en dus moet jij op haar blijven wachten ofzo, of haar zelfvertrouwen blijven opkrikken doordat je haar leuk vind...

ach ja, we zijn nu eenmaal niet logisch, ga maar gewoon lekker je eigen weg
Dit leek mij eigenlijk ook de enige verklaring.
Ze heeft geen zelfvertrouwen (wat inderdaad klopt) en vind het dus wel fijn als er iemand achter haar aanloopt...mij niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:54
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Ik schreef:
Wie heeft hier ooit gezegd dat ik haar snel vergeten zal zijn? Ik probeer alleen mijn aandacht een beetje af te leiden.
Als je mijn post nog eens leest, zie je dat ik hetzelfde zeg als Dusjcrib

Ik vertelde alleen hoe zij denkt, niet hoe ik denk.
Oud 25-12-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Als je mijn post nog eens leest, zie je dat ik hetzelfde zeg als Dusjcrib
Ik vertelde alleen hoe zij denkt, niet hoe ik denk.
Je formuleert het anders, daarin zit in dit geval een wezenlijk verschil
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:25
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef:
Maar allemaal zijn ze totaal onbegrijpelijk
Is dat een veralgemening? Dit slaat helemaal op niks. Het is niet omdat je moeilijk hebt een vriendin te krijgen dat meiden onbegrijpelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Is dat een veralgemening? Dit slaat helemaal op niks. Het is niet omdat je moeilijk hebt een vriendin te krijgen dat meiden onbegrijpelijk zijn.
Heerlijk, de manier waarop mensen er zo serieus op in gaan.

Ik heb een vriendin, een ontzettend lieve, die gelukkig net als ik schijt heeft aan gebaande paden en clichés die zo oud zijn als de wereld. Daarom voor ons geen vage taal maar duidelijkheid, open dialoog en wederzijds begrip.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Heerlijk, de manier waarop mensen er zo serieus op in gaan.

Ik heb een vriendin, een ontzettend lieve, die gelukkig net als ik schijt heeft aan gebaande paden en clichés die zo oud zijn als de wereld. Daarom voor ons geen vage taal maar duidelijkheid, open dialoog en wederzijds begrip.
daarom lijkt het me ook beter om afstand te doen als iemand zo gecompliceerd doet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 22:02
Wenniee
Wenniee is offline
Vrouwen willen vaak alles voor zich zelf houden, zonder daar aan toe te geven....
dus ze is misschien bang dat jij een ander krijgt, en dan geen aandacht meer voor haar hebt, want ja aandacht....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2002, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
daarom lijkt het me ook beter om afstand te doen als iemand zo gecompliceerd doet.
My thoughts exactly. Ik moet er niet aan denken, weer datzelfde gezeik te moeten doormaken: de gevoelens van de ander te moeten raden, in het ongewisse te verkeren over vanalles-en-nogwat...blegh
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 23:54
Unexplained
Unexplained is offline
Tim, ben je nu echt zo naïef?

Ze vindt je niet leuk. Punt.
Oud 26-12-2002, 07:48
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Tim, ben je nu echt zo naïef?

Ze vindt je niet leuk. Punt.
Maar ik ben het er wel mee eens. Waarschijnlijk reageert ze zo vanwege de aandacht en niet omdat ze je wel leuk vindt en het niet durft toe te geven of whatever.

Na ja, sterkte.
Oud 26-12-2002, 10:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
My thoughts exactly. Ik moet er niet aan denken, weer datzelfde gezeik te moeten doormaken: de gevoelens van de ander te moeten raden, in het ongewisse te verkeren over vanalles-en-nogwat...blegh

Citaat:
sas_andrea schreef:
Maar ik ben het er wel mee eens. Waarschijnlijk reageert ze zo vanwege de aandacht en niet omdat ze je wel leuk vindt en het niet durft toe te geven of whatever.
Na ja, sterkte.
Mwah, die sterkte heb ik niet nodig, met zulke personen hoef ik niets. Maar toch bedankt

Helaas ziet niet iedereen dit in...
Jij ook sterkte (...)

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 10:24.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:27
Zottuh
Zottuh is offline
*sjucht*...
Ik herken me zelf hier onwijs in..
Me hele hoofd staat op ze kop..
Jongen ontmoet..leren kennen..vond hem geweldig..
Zijn toen keer sampjes weggeweest..hebben toen gezoend..
Nja hij zit bij me op school..dus zie hem vaak...
Nja...veel samen doorgebracht enzo..en het leek zeg maar als "het vriendje en vriendinnetje" ,maar we hadden nix..
en ik voel me nu zo raar...Eigenlijk wil ik het owk nie ofzo..:$
Vind hem leuk enzo ,maar kwee nie...it sucks ...
Oud 26-12-2002, 19:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Ik schreef:

Als je even naar mijn start-post kijkt dringt dat msischien tot je door, MUURBLOEMPJE

Blijkbaar niet he, anders had ik die reply niet geplaatst
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 19:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
het kan zo zijn dat zij je inderdaad wel leuk vindt, maar niet gelooft dat je haar ook echt leuk vindt. waarschijnlijk kent ze slechte verhalen over je? heb je een slechte reputatie? of zij is gewoon zo onzeker... daardoor blijft ze hopen dat jij haar zo zal overtuigen dat ze toch iets met je wil omdat ze je wel degelijk heel leuk vindt! maar nu jij de moed hebt opgegeven (begrijpelijk) is zij teleurgesteld omdat ze je nu nooit meer zal krijgen. ze wacht dus op de overtuiging zodat ze helemaal voor je kan gaan.

tja, dit zou kunnen?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
Blijkbaar niet he, anders had ik die reply niet geplaatst
Citaat:
Ik schreef:
Hopelijk krijg ik een beetje inzicht, maar ik zal vrouwen wel nooit helemeaal begrijpen
Duidelijk?

Citaat:
*RainBow* schreef:
het kan zo zijn dat zij je inderdaad wel leuk vindt, maar niet gelooft dat je haar ook echt leuk vindt. waarschijnlijk kent ze slechte verhalen over je? heb je een slechte reputatie? of zij is gewoon zo onzeker... daardoor blijft ze hopen dat jij haar zo zal overtuigen dat ze toch iets met je wil omdat ze je wel degelijk heel leuk vindt! maar nu jij de moed hebt opgegeven (begrijpelijk) is zij teleurgesteld omdat ze je nu nooit meer zal krijgen. ze wacht dus op de overtuiging zodat ze helemaal voor je kan gaan.
tja, dit zou kunnen?
Zij is onzeker, dat is zeker.
Maar voor de overtuiging van mijn kant heb ik genoeg gedaan als je nagaat dat ik heel erg de indruk krijg dat ze met anderen loopt te klooien...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 20:45
Lilything
Lilything is offline
ga jij alle vrouwen af van wie wil me hebben?!
niet beledigend bedoelt dat zeker niet....

k denk dat ik zo'n moeilijk geval ben
die gewoon bang is gekwetst te worden
en daarom eerst echt zeker moet weten dat je me leuk vind
ik bedoel en dan zet je een berichtje op dating?

zo van ok jij wil niet, who's next?!

dat is toch?!

als je haar echt leuk vind ga je voor haar gaan zoals niemand voor haar gegaan is!(ehm ja)

kortom je vind haar toch niet leuk genoeg,
dus doe niet zo beledigd
en anders ga voor dr gaan,
en nee dat doe je niet door haar een hele week plat te sms
maar door GEDULD te hebben en er lang voor haar te zijn....
en als t niet werkt hou je er vast een leuke goede vriendin aan over
en misschien word ze dan toch nog verliefd en tadaaaaaaaaaa

gegroet de eeuwige vrijgezel

knuffels.....
Oud 30-12-2002, 20:45
Lilything
Lilything is offline
ik bedoelde ik denk dat ik NET zo'n moeilijk geval ben

sorry t lijkt nu net alsof ik haar ben hahaha
Oud 30-12-2002, 21:55
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Zelfde gezeik kreeg ik, maar ze wil vrienden zijn dus het is minder erg denk ik zelf. Trouwens je weet maar nooit toch, hoop doet leven, mijn ged88 aan haar doet de grond beven.
Reageren

Regels voor berichten