Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heb zelf alleen een pinpas, schaf ooit misschien een credit card aan. |
![]() |
|
Alleen een PIN-pas van de Rabobank, vind het goed zo. In de meeste gevallen heb ik contant altijd genoeg geld bij me, PIN-pas hoef ik niet veel te gebruiken, dus dan is het ook logisch dat ik ook niet meer passen heb.
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast staat het natuurlijk leuk om op te scheppen over m'n Zwitserse bankrekening. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ripper
||
![]() |
Citaat:
Of in Nederland... Gewoon naar de bank gaan en zeggen dat je een rekening wil openen... ID-kaart/paspoort geven, adres enzo, en de rest kan via de post. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De Black-card (Black Centurion Card) is een credit card die nog bóven de Platinum-card zit. Je kunt die kaart niet aanvragen, alleen als je uitgavepatroon zó extreem is, krijg je hem aangeboden. Mits je een Engelse rekening hebt. Met die kaart kun je maximaal 8000 euro per week opnemen en krijg je een conciërge. Dat is een code en een telefoonnummer dat je kunt bellen als je bijvoorbeeld lang moet wachten bij een club. De conciërge krijgt je dan vrijwel meteen binnen. Of als een hotel 'vol' zegt te zijn. Soms kan een conciërge nog een (vaak speciale) kamer lospeuteren. Heftig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|