Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook altijd last van een gapend gat, zo'n idioot stuk rechtstaande stof zodat je helemaal in m'n kont kan kijken. Al die broeken zijn gemaakt voor manvrouwen, die geen heupen maar ook geen taille hebben. Het is gewoon een complot tegen de overbevolking, om vrouwen minder kindjes te laten krijgen ![]() Daarom ben ik dus geen fan van broeken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een aantal broeken van Stuka of Overzeas, en nog een aantal waarvan ik het merk niet weet.. heb niet zo'n problemen met broeken kopen gelukkig, vind het ook erg leuk om te doen
![]() Enige probleem is dat ze veel te lang zijn altijd, maar dat is nog wel gemakkelijk op te lossen ![]() Prijzen van mijn broeken zijn tussen de 30 en de 60 euro.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik heb altijd wijd uitlopende broeken, maar die zijn kennelijk voor meisjes bedoeld ofzo, want k kan ze bijna nerges vinden dat ze wel goed passen...ow k heb ook wel gewoon skatebroeken, van de blue moon of waterlooplein ozo
|
![]() |
Oe. Broeken.
Ik heb 2 broeken uit een verschrikkelijk idiote winkel,maar die zijn wel leuk.Natuurlijk in de solden gekocht. Bij mij is het probleem dat die broeken veel te lang zijn,ik heb maat 28,en in fatsoenlijke lengtes zijn ze nooit te vinden, dus hup,inleggen. En van een gapend gat aan mijn kont heb ik dus ook last. 'k Heb een fantastische driekwart broek,alleen maat Large,dus moet ik dat kind toestroppen tot aan mijn navel,anders is ze geen gezicht. Ik krijg ook broekjes van een vriendin,die haar te klein zijn geworden,maar mij nog passen. ![]()
|
![]() |
Ik heb voornamelijk spijkerbroeken, en dan van Diesel en Replay, die zitten mij perfect. Voor de zomer zijn van die iets wijdere parachute-stofbroeken en linnen fijn, in de winter is rib erg mooi
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik heb egt een hekel aan broeken kopen want pas namelijk haast nix!!heb onwijs lange benen maar geen brede heupen dus kom ik uit op maat 26 en dan nog het liefst lengtemaat 36 en das dus haast nooit te vinden al1 replay heeft ze af en toe!!baal er egt van want zoveel geld heb ik nou ook weer niet
|
hmmmmzzzz, tja, ik ken het, ik ben heel kieskeurig met kleren dus voordat ik iets leuks heb gevonden duurt het wel ff.
ik draag graag wijde broeken met een leuke kleur maar vaak zijn die er niet of er zit iets van glitter op dus dan ga ik naar netjes ofzow maar daar hebben ze soms geen broeken in mijn maat,maar ik groei dus de laatste tijd kan ik steeds sneller een broek vinden!! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Wijde broeken, overzeas, punkyfish, en merkloos
60 euro vind ik meer dan genoeg voor een broek Ik heb vaak moeite met broeken vinden, want ik heb vrij lange benen... Heb laatst een strakke paarse ribbroek gehad van een vriendin van mij (ze had hem pas een paar keer gedragen en vond het zonde om hem weg te gooien) Maar nu moet ik dus eerst even wat van me buik aftrainen en heupen gaan kweken, want anders past dat ding me niet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz ik heb een aantal broeken van G-sus, blink, psycho international, levi's, aem'kei enz.
![]() ![]() tsja en hoe duur die zijn....hmz ik weet niet eigenlijk...van 40 tot 100euro. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ga naar een motorwinkel en koop een leren broek.. Ze zijn net wat anders ontworpen, je hebt wat meer ruimte als je gehurkt zit (ongeveer zoals je ook op een motor zou zitten)..
Makkelijk schoonmaken ook.. En lekker warm in de winter, zeker 2 over elkaar..
|
Verwijderd
|
Ik ben echt geen broeken freak.. Ik heb een skate broek van spaikey en nog 2 zwarte broeken , 1 blauwe broek en daar houd het bij mij wel op. Ook geen rokjes of iets dergelijk...
Meestal zit alles bij de v&d mij wel goed en daarom is het merendeel van mijn broek van de v&d maar voor de rest is broeken kopen het stomste wat er is! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() * 2 linnen broeken (rood en zandkleur) van only * spijkerbroek va indian rose model: apple * zwarte broek van h&m, zo'n geval met zakken op de zijkant
|
![]() |
Ik heb een smalle taille en nogal brede dijen. Best wel irritant met broeken kopen omdat ik minstens maat 30 moet nemen om m'n bovenbenen erin te krijgen, terwijl mijn taille eerder maat 27/28 is. Daarbij zijn de broeken ook vaak nog te lang, ik ben maar 1.67m.
Rokken kopen gaat in dat opzicht wel een stuk makkelijker, vooral als ze wijd zijn of van stretchstof gemaakt zijn. Ook al is maat small meestal nog te lang.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wijde broek Canine 13 | 24 | 14-03-2007 16:27 | |
Lifestyle |
Wally's broeken blurred | 18 | 13-09-2006 21:50 | |
Werk, Geld & Recht |
Broek uit de uitverkoop Gadje | 18 | 16-07-2005 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Mijn broek Vogelvrij | 8 | 14-06-2005 11:50 | |
Lifestyle |
Broek of pantalon Verwijderd | 38 | 22-06-2004 18:33 | |
Lifestyle |
Een paar mooie melkflessen benen onder een korte broek???!!! Verwijderd | 93 | 19-06-2004 16:19 |