Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
<nog even wat beter in de glazen bol kijken> Ja, ik zie het nu duidelijk! Het is een leren petje.. nou nou. By the way, Volgens mij kan je een redelijke onderscheiding maken in homosexuelen. Je hebt de mensen waar je niets van merkt.. (de homo's) Je hebt de mensen die roze haar hebben, flamboyante kledingstijl, een hoog stemmetje hebben, etc. (flikker) En je hebt de mensen die met verschillende kleuren zakdoekjes in hun leren broekje rondlopen, met een leren petje op. (de nicht).. Althans, dat was de conclusie ooit van een ex van m'n zusje, in een ietwat beschonken toestand, maar ik denk dat hij wel redelijk gelijk heeft. Nichten vind ik eng, zeker sinds ik weet wat die zakdoekjes code inhoudt..
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 07:32. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hoezo? je kan toch ook zien als een jongen lelijk is? ja..maar... nuja nu durft ie het wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() lelijk ![]() en ik hoef met geen van beide te neuken, tis een kwestie van perfectie |
![]() |
||
Citaat:
over hoe je zou willen zijn.. het enige wat misschien lastig is is dan misschien voor mensen die op hetzelfde geslacht vallen. dat zij misscihen niet kunnen oordelen over het andere geslacht. althans weinig volgens "eigen smaak" en meer volgens standaard media beelden. hoewel ik dat ver gezocht vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, is dat niet een door de media opgedrongen beeld? Ik bedoel, een kwestie van perfectie wat is dat voor rare loze term? Perfectie is vet relatief. Avelon: ja daar zou je wel 'ns gelijk in kunnen hebben wat dat vergelijken betreft. Maar then again, waar komt dan dat beeld vandaan? Waar je je aan zou willen spiegelen. Waarom wil iedereen eruit zien als brad pitt maar niet als dr Phil |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Dus beetje muf als je daar geshockeerd van raakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ohja en als ik zou zien dat iemand daardoor klappen kreeg, had ik die persoon geholpen (die het zei). Wat ben je nou voor een trieste hoer als iemand niet eens zijn mening mag zeggen? |
![]() |
|
Ik heb niets tegen homo's, hetgeen wat ik alleen niet begrijp zijn die hele gaypride en gaygames zaken. Want aan de ene kant willen ze geaccepteerd worden in de maatschappij, maar aan de andere kant willen ze zich helemaal afzonderen.
De Gaypride, je hoeft er toch niet trots op te zijn dat je homo bent, je bent het of je bent het niet. Maar als ik ga roepen dat ik trots ben om hetero te zijn zou me dat denk ik niet in dank worden afgenomen en zou ik als homohater bestempeld worden. De gaygames vind ik ook zoiets, mag je als homo soms niet meedoen aan de gewone Olympische Spelen? Maarja ik heb gehoord dat veel homo's zich ook aan dergelijke zaken ergeren
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Muziek |
Good Charlotte Verwijderd | 141 | 18-02-2005 18:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Wanneer ga je volgens jou naar de hel en wanneer naar de hemel. elfiecity | 195 | 14-12-2003 12:01 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
is god een verzinsel van de mens? Kirk22 | 53 | 21-04-2002 14:48 |