Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 18:58
elfje16
elfje16 is offline
mijn beste vriend en nog wat andere vrienden van mij zijn homo, maar ik vind dat de liefste mannen die er zijn.
zelf ga ik wel eens uit naar een homobar en daar is het veel gezelliger dan in een gewone discotheek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 20:13
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 30-07-2003 @ 19:53:
jah ,ik zeg alleen maar dat ik geen homo's bij in de buurt moet, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen ?
Jezus man, je doet een toeristische opleiding! waarschijnlijk stikt het daar van de nichten.
Oud 30-07-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 30-07-2003 @ 18:07:
*artikel*
Mmm, ik vraag me dan af waarom Hitler zoveel homo's om heeft laten brengen. Hoewel dat misschien te verklaren is door te stellen dat hij op deze manier de verdachtmakingen omtrent zijn geaardheid heeft willen wegnemen.
De Hitlergroet krijgt trouwens door dit nieuws toch eigenlijk wel wat nichterigs *joe-hoeee*
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
jah ,ik zeg alleen maar dat ik geen homo's bij in de buurt moet, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen ?
Psst.. die gozer in je avatar heeft een SNOR.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
nee hoor, alleen geven mensen hier ook vaak aan waarom ze achter dat standpunt staan...

mijn vraag dus...waarom?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:26
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik las laatst ergens dat de halve fuhrer-top homo was, en dat Hitler daar niets tegen deed zolang deze mensen nuttig voor hem waren.
Oud 30-07-2003, 22:41
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 24-07-2003 @ 10:12:
blabla beetje onzin topis "waarom hebben mensen vooroordelen"daar komt het op neer.`
true... je kunt best arrogant zijn ZONDER homo te zijn, ik vind het een charmante eigenschap
Oud 31-07-2003, 07:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 30-07-2003 @ 21:30:
Psst.. die gozer in je avatar heeft een SNOR.
Ja.. en eh.. ja, ik zie.. het wordt steeds duidelijker.. hij heeft ook iets op z'n hoofd..
<nog even wat beter in de glazen bol kijken>

Ja, ik zie het nu duidelijk! Het is een leren petje.. nou nou.

By the way,

Volgens mij kan je een redelijke onderscheiding maken in homosexuelen.
Je hebt de mensen waar je niets van merkt.. (de homo's)
Je hebt de mensen die roze haar hebben, flamboyante kledingstijl, een hoog stemmetje hebben, etc. (flikker)
En je hebt de mensen die met verschillende kleuren zakdoekjes in hun leren broekje rondlopen, met een leren petje op. (de nicht)..

Althans, dat was de conclusie ooit van een ex van m'n zusje, in een ietwat beschonken toestand, maar ik denk dat hij wel redelijk gelijk heeft. Nichten vind ik eng, zeker sinds ik weet wat die zakdoekjes code inhoudt..

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 07:32.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 09:06
Another Way
Another Way is offline
Wat dom vind is, als ik bv zeg dat ik een bepaalde man of jongen knap vind, word ik gelijk door van die extreem heteros voor homo uitgemaakt. Ik ben hetero maar ik mag toch wel zeggen dat een man of jongen knap is. Knap is wat anders als aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 09:21
Another Way
Another Way is offline
Wat dom vind is, als ik bv zeg dat ik een bepaalde man of jongen knap vind, word ik gelijk door van die extreem heteros voor homo uitgemaakt. Ik ben hetero maar ik mag toch wel zeggen dat een man of jongen knap is. Knap is wat anders als aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-07-2003 @ 08:29:
By the way,

Volgens mij kan je een redelijke onderscheiding maken in homosexuelen.
Je hebt de mensen waar je niets van merkt.. (de homo's)
Je hebt de mensen die roze haar hebben, flamboyante kledingstijl, een hoog stemmetje hebben, etc. (flikker)
En je hebt de mensen die met verschillende kleuren zakdoekjes in hun leren broekje rondlopen, met een leren petje op. (de nicht)..

Althans, dat was de conclusie ooit van een ex van m'n zusje, in een ietwat beschonken toestand, maar ik denk dat hij wel redelijk gelijk heeft.
Blijven vooroordelen, en het woordenboek maakt denk ik geen onderscheid tussen dergelijke termen. Het is ook niet dat wanneer je

Citaat:
Een gay of homo noemt, je dat verkeerd hebt, oid. Kortom, een imnsho onzinnig onderscheid in hokjes.
Oud 01-08-2003, 00:15
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
dystopia schreef op 31-07-2003 @ 12:33:
Een gay of homo noemt, je dat verkeerd hebt, oid. Kortom, een imnsho onzinnig onderscheid in hokjes.
Maar het is wel zo bloody easy.. om mensen in te delen..
Oud 01-08-2003, 00:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 10:21:
extreme hetero's
Oud 01-08-2003, 00:41
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 10:21:
inderdaad. ik heb daar zoveel discussies met mn broertje over gehad. hij vond dat hij niet kon zeggen of iem knap was of niet.
hoezo? je kan toch ook zien als een jongen lelijk is?
ja..maar...
nuja nu durft ie het wel
Oud 01-08-2003, 00:54
Verwijderd
knap is wat anders dan aantrekkelijk ja
Gay pride was vandaag in amersoort en gsus ik heb nog nooit zeveel knappe jongens op 1 avond gezien
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 01-08-2003 @ 01:41:
inderdaad. ik heb daar zoveel discussies met mn broertje over gehad. hij vond dat hij niet kon zeggen of iem knap was of niet.
hoezo? je kan toch ook zien als een jongen lelijk is?
ja..maar...
nuja nu durft ie het wel
Hmm zo raar vind ik dat niet eigenlijk. Immers, waarom vind je iemand knap? Om ermee te neuken. Een selectieproces dat onbewust gebeurd om het beste exemplaar uit te kiezen. Als iemand helemaal niet op jongens valt is het niet zo gek als die dan ook niet knap of lelijk kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 01:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2003 @ 02:00:
Hmm zo raar vind ik dat niet eigenlijk. Immers, waarom vind je iemand knap? Om ermee te neuken. Een selectieproces dat onbewust gebeurd om het beste exemplaar uit te kiezen. Als iemand helemaal niet op jongens valt is het niet zo gek als die dan ook niet knap of lelijk kan vinden.
knap

lelijk

en ik hoef met geen van beide te neuken, tis een kwestie van perfectie
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 01:14
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2003 @ 02:00:
ik denk dat wij onszelf ook kunnen vergelijken met anderen
over hoe je zou willen zijn..
het enige wat misschien lastig is is dan misschien voor mensen die op hetzelfde geslacht vallen. dat zij misscihen niet kunnen oordelen over het andere geslacht. althans weinig volgens "eigen smaak" en meer volgens standaard media beelden.
hoewel ik dat ver gezocht vind.
Oud 01-08-2003, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 01-08-2003 @ 02:08:
knap
[afbeelding]
lelijk
[afbeelding]

en ik hoef met geen van beide te neuken, tis een kwestie van perfectie
Ja.

Maar, is dat niet een door de media opgedrongen beeld? Ik bedoel, een kwestie van perfectie wat is dat voor rare loze term? Perfectie is vet relatief.

Avelon: ja daar zou je wel 'ns gelijk in kunnen hebben wat dat vergelijken betreft. Maar then again, waar komt dan dat beeld vandaan? Waar je je aan zou willen spiegelen. Waarom wil iedereen eruit zien als brad pitt maar niet als dr Phil
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2003 @ 02:26:
Ja.

Maar, is dat niet een door de media opgedrongen beeld? Ik bedoel, een kwestie van perfectie wat is dat voor rare loze term? Perfectie is vet relatief.

Avelon: ja daar zou je wel 'ns gelijk in kunnen hebben wat dat vergelijken betreft. Maar then again, waar komt dan dat beeld vandaan? Waar je je aan zou willen spiegelen. Waarom wil iedereen eruit zien als brad pitt maar niet als dr Phil
Maar als je nou 'mooi' gebruikt in plaats van knap. Als jij een bloem, auto, schilderij, doelpunt, liedje, kapsel of zonsondergang mooi vindt, dan wil je daar toch ook niet gelijk mee neuken?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:25
Verwijderd
*ik ben vandaag naar de Gaypride geweest*

*maar laat maar weer. *
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:28
blacky
blacky is offline
Ik ken er een paar en het zijn juist heel relaxte personen en weet je ik zou best wel een homo als beste vriend willen hebben. kan je lekker samen shoppen.
Oud 06-08-2003, 16:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Engolie schreef op 24-07-2003 @ 08:42:
- ze zijn ziek
Als er al duizenden jaren geen homoseksualiteit voorkomt in een bepaald geloof en nu "ineens" naar voren komt, dan kan ik me zo'n reactie voorstellen.

Citaat:
- ze zijn geestelijk niet in orde
her zou ik het ook nog wel eens mee kunnen zijn. Zo kan ik iemand die (voor mij overdreven) overdreven veel van dieren houdt (en nu niet meteen suekseel doordenken) ook als "geestelijk niet in orde" bestempelen.
Dus beetje muf als je daar geshockeerd van raakt.

Citaat:
- ze tellen net mee
in combinatie met de "ze zijn ziek" kan ik het me nog enigzins voorstellen. (wat trouwens niet inhoudt, dat ik zo denk...voordat er daar weer een discussie over komt..)

Citaat:
- ze hebben vrouwelijke manieren
homo's zijn vaker transseksueel of travestiet ofzo? (Weet ik veel hoe het met al die termen zit). Daarbij zijn er nogal wat nichten met vrouwelijke trekken... aargh irritant, maargoed ze doen maar (alleen waardering krijgen ze er niet mee van mij)

Citaat:
- het zijn geen echte mensen
hmm, ik betwijfel of deze opmerking serieus was. Kan het me nauwelijks voorstellen.

Citaat:
- ze moeten verbannen worden (dit zei een jongen uit mijn klas ooit eens- hij kreeg klappen-)
In combinatie met de eerste, kan ik me dit ook voorstellen.

Ohja en als ik zou zien dat iemand daardoor klappen kreeg, had ik die persoon geholpen (die het zei). Wat ben je nou voor een trieste hoer als iemand niet eens zijn mening mag zeggen?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:23
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-08-2003 @ 12:51:
Maar als je nou 'mooi' gebruikt in plaats van knap. Als jij een bloem, auto, schilderij, doelpunt, liedje, kapsel of zonsondergang mooi vindt, dan wil je daar toch ook niet gelijk mee neuken?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:47
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-07-2003 @ 13:23:
Engolie ik heb maar 1 woord voor je:
dat is geen woord lieve schat
Oud 06-08-2003, 18:29
Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb niets tegen homo's, hetgeen wat ik alleen niet begrijp zijn die hele gaypride en gaygames zaken. Want aan de ene kant willen ze geaccepteerd worden in de maatschappij, maar aan de andere kant willen ze zich helemaal afzonderen.

De Gaypride, je hoeft er toch niet trots op te zijn dat je homo bent, je bent het of je bent het niet. Maar als ik ga roepen dat ik trots ben om hetero te zijn zou me dat denk ik niet in dank worden afgenomen en zou ik als homohater bestempeld worden. De gaygames vind ik ook zoiets, mag je als homo soms niet meedoen aan de gewone Olympische Spelen?

Maarja ik heb gehoord dat veel homo's zich ook aan dergelijke zaken ergeren
Reageren

Regels voor berichten