Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Na de rust speelde RSCA zowat met 4 spitsen, met daarachter nog eens twee offensief ingestelde middenvelders ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Van Rapid Boekarest moet anderlecht kunne winnen, Vitesse won er vorig jaar ook van.
Verder hoop ik dat AJax de CL niet haal, puur om het feit om vrienden ff terug te wijzen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De voorrondes zijn:
Dynamo (KIev) - Dinamo (Zagreb) Celta - Slavia GAK - Ajax Zilina - Chelsea Anderlecht - Wisla Rosenborg - Deportivo Vardar - Sparta MTK - Celtic Rangers - FCK Austria - Marseille Club Brugge - Dortmund Shakhtar - Lokomotiv Lazio - Benfica Grasshoppers - AEK Partizan - Newcastle Galatasaray - CSKA Er zitten een aantal interessante wedstrijden bij: Rosenborg - Deportivo Anderlecht - Wisla Lazio - Benfica Ik verwacht de volgende uitslagen: Dynamo - Dinamo 2-0 / 0-1 Celta - Slavia 3-1 / 1-0 GAK - Ajax 0-3 / 3-0 Zilina - Chelsea 0-1 / 5-0 Anderlecht - Wisla 1-2 / 0-1 Rosenborg - Deportivo 1-0 / 2-0 Vardar - Sparta 0-2 / 4-0 MTK - Celtic 0-3 / 1-0 Rangers - FCK 4-0 / 0-3 Austria - Marseille 0-0 / 2-0 Club Brugge - Dortmund 0-1 / 2-0 Shakhtar - Lokomotiv 0-1 / 0-0 Lazio - Benfica 2-0 / 1-0 Grasshoppers - AEK 2-1 / 0-2 Partizan - Newcastle 0-2 / 3-0 Galatasaray - CSKA 2-0 / 1-1 |
![]() |
|
En dat moet ik weer missen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ajax 1-1
hier een verslagje: Ajax komt goed weg met gelijkspel tegen Grazer AK Uitgegeven: 12-8-2003 21:27:52 Ajax heeft vanavond in het Arnold Schwarzenegger Stadion met 1-1 gelijk gespeeld tegen Grazer AK. De Amsterdammers kregen zelf een aantal grote kansen, maar kregen er daar in tegen ook veel tegen: met een gelijkspel mag Ajax niet klagen. De Oostenrijkers noemde de wedstrijd de belangrijke uit de clubgeschiedenis en er werd dan ook lang na uitgekeken. In de beginfase van de wedstrijd was het maar een ploeg dat de toon zette: Grazer AK. Met enthousiaste publiek achter zich kwamen er in de eerste vijftien minuten veel kansen. Met als hoogtepunt een bal op de paal van . Na een half uur was het eindelijk Ajax dat op z'n zacht gezegd 'een beetje' grip op de wedstrijd kregen. De Amsterdammers kregen uit het niets een aantal grote kansen. In de 16e minuut kreeg Ajax haar grootste kans van de eerste helft. Sonck legde de bal netje neer voor Wamberto, maar die schoot voor open doel over. Later was het Rafael van der Vaart die een assist op Wesley Sonck gaf, maar die zag de bal net voor langs gaan. Na de theepauze was het Ajax dat vijf minuten het betere van het spel had. Tot kansen kwam de ploeg van Ronald Koeman echter niet en al snel was het weer Grazer dat kansen ging krijgen. Vooral uit de vrije trappen en hoekschoppen, waar de ploeg op bekend staat, was het gevaarlijk. Ook het doelpunt viel uit een vrije trap. Emanuel Pogatetz kopte de voorzet binnen en heel het stadion stond op zijn kop. Grazer leek te kunnen stunten. Maar op het einde begon de vermoeidheid te spelen. Ajax bracht Zlatan Ibrahimovic voor de ongelukkige Wesley Sonck. Ibrahimovic zorgde gelijk voor gevaar met een loeihard schot. De Zweed was duidelijk wat Ajax nodig had. Toch scoorde Ibrahimovic niet, maar was het Wesley Sneijder die Ajax een gelijkspel schonk. Uit een vrije trap, á la Pierre van Hooijdonk (Freiburg-Feyenoord), schoot de jonge Ajacied de bal binnen. Met veel effect was de Grazer AK-sluitpost kansloos. Qua resultaat mogen de Amsterdammers tevreden zijn, maar in Amsterdam zal het toch echt anders moeten gaan spelen wil het voorbij de Oostenrijkers zien te komen bron www.voetbalzone.nl Ik denk dat 'we' Grazer een beetje onderschat hebben. Ajax kan wel 'gewoon' doorgaan, mits ze in eigen huis een stuk sterker speelden. Hier werden ze nog gered dankzij een geweldige vrije trap, maar als ze die niet krijgen in Amsterdam... dan kon het nog wel eens moeilijk worden (hoewel Zlatan er dan wel weer helemaal bij is, en die was deze wedstrijd toch een aantal keer gevaarlijk). |
![]() |
|
Verwijderd
|
viel me heel erg tegen. je kan niet verwachten dat je in de eerste officiele wedstrijd van het seizoen geweldig voetbal laat zien, zeker niet tegen een ploeg die al volop in de competitie bezig is, maar wat ik gisteravond heb gezien was toch wel ronduit schandalig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Escude speelde een goede wedstrijd, was een van de beteren.. Sonck moet duidelijk nog wennen aan het systeem, maar zag aan zn manier van vrijlopen dat ie t wel redt.. Grygera oogde gister erg onzeker, maar is in potentie de beste aankoop naar mijn idee..
|
Verwijderd
|
Ik vond Trabelsi ook niet zo geod spelen als ik eerlijk ben. Hij maakte nogal wat onnodige fouten en hij gaf verkeerde passes. In de hoek waar Trabelsi stond zijn wel 5 of 6 vrije trappen genomen, bijna allemaal gevaarlijk. Dat vond ik toch wel een sterk punt van Grazer Ak: dode spel momenten. Het doelpunt viel dan ook uit een corner. Maar die van Sneijder was natuurlijk nog mooier
![]() |
![]() |
|
Ik heb dat Grazer AK wel onderschat in die dode spelsituaties. Verrassend sterk waren ze daar in.
Grygera vind ik ook de beste aankoop, maar gisteren was het gewoon niks bij hem. Sonck zat ook geen moment in de wedstrijd. Escude een van de betere? Tja kan eigenlijk ook wel, maar hij speelde zeker niet goed ![]()
|
oeioei...dat was niet helemaal de bedoeling...Ik ga ff de spelers bij langs met een korte analyse
![]() ![]() ![]() Maxwell -> Speelde redelijke wedstrijd, ging ervoor. Trabelsi -> Zie Maxwell ![]() Pienaar -> Ik vond Pienaar zeker niet zn beste wedstrijd spelen. Hij had heel soms ff een mooi moment, maar zeer zelden. ![]() ![]() ![]() ![]() Wamberto -> Ook niet uitstekend, ook niet slecht Invallers: ![]() Sikora -> Zich weinig laten zien..1 mooie aanval Van Damme -> 1 prachtige crosspass...maja, wat moet je in 2-3 minuten... Ik vond Ajax dus zeer matig voetballen en ik denk dat we, gezien de wedstrijd, zeer tevreden met de uitslag mogen zijn.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hebben nog heeeeeeeeel veel te leren deze 2.
||
Citaat:
De beste Nederlandse voetballer van het moment is gewoon vd Vaart!! Die is niet goed om zn naam, wordt niet geselecteerd voor het Ned elftal door zn naam, heeft geen ontzettende capsones, maar speelt gewoon iedere wedstrijd uitstekend. Ok, hij heeft mindere momenten en ok gisteren was het cker niet zn beste wedstrijd.. Maar zoals vd Vaart gisteren voetbalde, zal iedere speler van Grazer, een van Bommel en een Seedorf van dromen.... En over dat mannetje en vat op het middenveld: 1. Van der Vaart hoeft niet achter zn mannetje aan te lopen, Van der Vaart zorgt er nl voor dat zn mannetje een hele wedstijd achter hem aan loopt.. 2. Sneijder en vd Vaart waren de 2 die nog enige anspeelpunten waren binnen Ajax en zo tussen 2-3 man manouvreerden.. Ze spelen één wedstrijd iets minder (naar jou mening ontzettend slecht) en dan direct oranjeonwaardig...wat een idiote beredenering. Binnen oranje trekt vd Vaart bij ieder invalbeurt (iets was gewoon een basisbeurt hoort te zijn) alles naar zich toe.. Als je het niet met me eens bent, neem eens een wedstrijd op, let op van der Vaart, speel het zovaak af als je wilt...Je het zult zien..
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 21:25. |
![]() |
|
Jammer van die domme goal tegen voor Brugge, maar al bij al mooi resultaat. Beter dan algemeen verwacht uiteraard!!! Vooral de eerste helft vond ik top van Brugge.
Wedstrijd van A'lecht nog geen beelden gezien. Resultaat is er wel, al is het nog niet binnen. Hun tegenstander heeft vorig jaar oa Schalke 04 europa uitgeknikkerd, en dan ben ik nu nog niet goed van.
|
Verwijderd
|
Brugge inderdaad (verrassend) goed. Knap resultaat ook van RSCA. Twee Belgische en twee Nederlandse ploegen in de CL misschien
![]() Galatasaray en Celtic begonnen ook goed, die respectievelijk met 3-0 en 4-0 wonnen. Ook Sparta Praag is begonnen met een overwinning (3-2, met onder andere een doelpunt van ex-utrecht spits Gluscevic) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
V. D. Vaart, Sonck en Trabelsi waren met Wamberto dus echt de slechtste spelers.
Ajax mag blij zijn met de 1-1, nu maken ze het thuis wel af denk ik. De Belgen hebben tegen mijn verwachting in goed gepresteerd, ik heb nooit zo'n hoge pet van ze op ![]() Al verwacht ik wel dat Brugge de CL toch niet gaat halen ![]() ![]()
||
Citaat:
Seedorf hoeft heus niet jaloers op vd vaart te zijn, want seedorf is 3x beter en wint zo af en toe eens een CL'je. Dit vind ik al heel lang en niet 'na 1 wedstrijdje'.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cl 2007-2008 Methuselah | 68 | 23-05-2008 12:38 | |
Vrije tijd |
UEFA Cup 2003/2004 Verwijderd | 174 | 22-04-2004 18:22 | |