Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 11:47
Tofke_H
Tofke_H is offline
De Nederlandse clubs :

Ajax loot winnaar Tirana/Grazer AK in de 3de Kwalificatie ronde.

De Belgische clubs :

Anderlecht heeft Rapid Boekarest als tegenstander in de 2de kwalificatie ronde. In de laatste voorronde wacht hen waarschijnlijk Wisla Krakau.

Club Brugge is uitgeloot tegen Dortmund in de 3de Kwilificatie ronde.

wie gaat wat doen? En de clubs uit de andere landen?
Oud 26-07-2003, 13:13
PV
PV is offline
Bron: NOS TT

AMSTERDAM Kabelbedrijf UPC heeft,net
als de NOS,de uitzendrechten gekocht
voor de voetbalwedstrijden van de UEFA
Champions League.UPC gaat de komende 3
seizoenen alle CL-duels tegelijkertijd
uitzenden via digitale betaalkanalen.

Het voetbal-abonnement gaat jaarlijks
60 euro kosten,bovenop het maandelijkse
bedrag van 14,95 euro.UPC's Digital TV
heeft op dit moment 50.000 abonnees.

D66-Kamerlid Bakker is bang voor een
monopoliepositie van het kabelbedrijf.
UPC zou de betaalzender Canal+ en ook
het satellietbedrijf Canal Digitaal
willen overnemen.UPC heeft in Nederland
2,3 miljoen kabelaansluitingen.

Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:36
Verwijderd
De meeste wachten totdat alle derde ronde partijen bekend zijn en dan kunnen we voorspellen enzo
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:31
Verwijderd
Op 12 augustus 20.30 speelt Ajax uit in Oostenrijk, tegenGrazer Ak. Dit lijkt me niet zo'n moeilijk potje voor Ajax, tenminste, dat denk ik niet na de goede voorbereiding en het niveau (met alle respect) van deze Oostenrijkse club. De return is 27 augustus.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:57
Thomas
Thomas is offline
Grazer, inderdaad. Moet te doen zijn, maar onderschatting van de Oostenrijkse club is uiteraard funest.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:48
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 11:57:
Grazer, inderdaad. Moet te doen zijn, maar onderschatting van de Oostenrijkse club is uiteraard funest.
Denk niet dat Koeman ze onderschat.. En die spelers zijn er heus wel op gebrand om CL voetbal te spelen dus die gaan helemaal loos! Hope so in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax tegen Grazer AK waarschijnlijk... moet te doen zijn.
Zeker nu Grazer Richard Hastings niet meer heeft
Oud 06-08-2003, 13:22
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 26-07-2003 @ 12:47:
Club Brugge is uitgeloot tegen Dortmund in de 3de Kwilificatie ronde.
Uitgeloot? mogen ze niet meer meedoen
Oud 06-08-2003, 22:53
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Kantje boord voor Anderlecht
Oud 06-08-2003, 22:57
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 23:53:
Kantje boord voor Anderlecht
Als je de match gezien hebt, oververdiend. Rapid deed niets, op de twee goals na

Na de rust speelde RSCA zowat met 4 spitsen, met daarachter nog eens twee offensief ingestelde middenvelders En het rendeerde gelukkig
Oud 07-08-2003, 10:24
Tofke_H
Tofke_H is offline
gelukkig maar dat ze gewonnen hebben... Nog één stapje te gaan.
Oud 08-08-2003, 19:58
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 07-08-2003 @ 11:24:
gelukkig maar dat ze gewonnen hebben... Nog één stapje te gaan.
Dan worden ze lekker 4e als ze bij Ajax in de poule zitten
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 23:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-08-2003 @ 20:58:
As if Waarom wilt Ajax dan zo nodig per sé 'n bankzitter van RSCA overkopen? (Sherril MacDonald)
Oud 08-08-2003, 23:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-08-2003 @ 20:58:
Dan maar hopen dat ze bij ManU of Real Madrid in de pool komen... dan hebben ze tenminste nog kans.
Oud 08-08-2003, 23:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-08-2003 @ 00:32:
Dan maar hopen dat ze bij ManU of Real Madrid in de pool komen... dan hebben ze tenminste nog kans.
Dan winnen ze de poule weer, net als 3 jaar geleden
Oud 09-08-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 09-08-2003 @ 00:36:
Dan winnen ze de poule weer, net als 3 jaar geleden
en dan wordt PSV weer derde
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:01
Ketjing
Ketjing is offline
Van Rapid Boekarest moet anderlecht kunne winnen, Vitesse won er vorig jaar ook van.
Verder hoop ik dat AJax de CL niet haal, puur om het feit om vrienden ff terug te wijzen
Oud 09-08-2003, 12:21
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-08-2003 @ 13:01:
Van Rapid Boekarest moet anderlecht kunne winnen, Vitesse won er vorig jaar ook van.
Verder hoop ik dat AJax de CL niet haal, puur om het feit om vrienden ff terug te wijzen
Proberen jullie nou maar eerst bij de eerste 15 van de competitie te komen...
Oud 09-08-2003, 12:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-08-2003 @ 13:01:
Ze moeten nu tegen Wislaw Krakau uit Polen
Oud 09-08-2003, 16:48
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 09-08-2003 @ 13:21:
Proberen jullie nou maar eerst bij de eerste 15 van de competitie te komen...
Daar twijfel ik op dit moment nog niet aan
Oud 10-08-2003, 13:11
Verwijderd
De voorrondes zijn:

Dynamo (KIev) - Dinamo (Zagreb)
Celta - Slavia
GAK - Ajax
Zilina - Chelsea
Anderlecht - Wisla
Rosenborg - Deportivo
Vardar - Sparta
MTK - Celtic
Rangers - FCK
Austria - Marseille
Club Brugge - Dortmund
Shakhtar - Lokomotiv
Lazio - Benfica
Grasshoppers - AEK
Partizan - Newcastle
Galatasaray - CSKA

Er zitten een aantal interessante wedstrijden bij:
Rosenborg - Deportivo
Anderlecht - Wisla
Lazio - Benfica

Ik verwacht de volgende uitslagen:
Dynamo - Dinamo 2-0 / 0-1
Celta - Slavia 3-1 / 1-0
GAK - Ajax 0-3 / 3-0
Zilina - Chelsea 0-1 / 5-0
Anderlecht - Wisla 1-2 / 0-1
Rosenborg - Deportivo 1-0 / 2-0
Vardar - Sparta 0-2 / 4-0
MTK - Celtic 0-3 / 1-0
Rangers - FCK 4-0 / 0-3
Austria - Marseille 0-0 / 2-0
Club Brugge - Dortmund 0-1 / 2-0
Shakhtar - Lokomotiv 0-1 / 0-0
Lazio - Benfica 2-0 / 1-0
Grasshoppers - AEK 2-1 / 0-2
Partizan - Newcastle 0-2 / 3-0
Galatasaray - CSKA 2-0 / 1-1
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 13:26
Verwijderd
Vanavond wordt de eerste wedstrijd gespeeld... over twee weken de tweede wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 13:50
Verwijderd
Vanavond wordt het 0-3.

0-1 Van der Vaart
0-2 Zlatan
0-3 Van der Vaart

Galásek helaas geblesseerd.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Komt de wedstrijd van Ajax eigenlijk live op Tele? Zo ja, welke zender, hoe laat enz...
Oud 12-08-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-08-2003 @ 15:01:
Komt de wedstrijd van Ajax eigenlijk live op Tele? Zo ja, welke zender, hoe laat enz...
Nederland 2 20:20-22:30 Champions League voorronde: Grazer AK - Ajax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 15:51
zlatani9
zlatani9 is offline
En dat moet ik weer missen Al die Tukkers hier die zitten allemaal te zeiken als ze een A'dam pet zien Was zondag ook open dag van Twente en k liep zo langs dat stadion (vanaf station) met mn a'dampet.. Vonden ze ook niet echt cool T scheelde geloof ik weinig of ik had moeten rennen voor mn leven
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-08-2003 @ 15:41:
Nederland 2 20:20-22:30 Champions League voorronde: Grazer AK - Ajax
Yep, en daarna samenvatting van SCHeerenveen (Ook NL2)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-08-2003 @ 16:51:
En dat moet ik weer missen Al die Tukkers hier die zitten allemaal te zeiken als ze een A'dam pet zien Was zondag ook open dag van Twente en k liep zo langs dat stadion (vanaf station) met mn a'dampet.. Vonden ze ook niet echt cool T scheelde geloof ik weinig of ik had moeten rennen voor mn leven
Raar he?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:20
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-08-2003 @ 16:51:
Dasnie aardig
Oud 12-08-2003, 21:47
Verwijderd
Ajax 1-1

hier een verslagje:

Ajax komt goed weg met gelijkspel tegen Grazer AK
Uitgegeven: 12-8-2003 21:27:52

Ajax heeft vanavond in het Arnold Schwarzenegger Stadion met 1-1 gelijk gespeeld tegen Grazer AK. De Amsterdammers kregen zelf een aantal grote kansen, maar kregen er daar in tegen ook veel tegen: met een gelijkspel mag Ajax niet klagen.

De Oostenrijkers noemde de wedstrijd de belangrijke uit de clubgeschiedenis en er werd dan ook lang na uitgekeken. In de beginfase van de wedstrijd was het maar een ploeg dat de toon zette: Grazer AK. Met enthousiaste publiek achter zich kwamen er in de eerste vijftien minuten veel kansen. Met als hoogtepunt een bal op de paal van .

Na een half uur was het eindelijk Ajax dat op z'n zacht gezegd 'een beetje' grip op de wedstrijd kregen. De Amsterdammers kregen uit het niets een aantal grote kansen. In de 16e minuut kreeg Ajax haar grootste kans van de eerste helft. Sonck legde de bal netje neer voor Wamberto, maar die schoot voor open doel over. Later was het Rafael van der Vaart die een assist op Wesley Sonck gaf, maar die zag de bal net voor langs gaan.

Na de theepauze was het Ajax dat vijf minuten het betere van het spel had. Tot kansen kwam de ploeg van Ronald Koeman echter niet en al snel was het weer Grazer dat kansen ging krijgen. Vooral uit de vrije trappen en hoekschoppen, waar de ploeg op bekend staat, was het gevaarlijk. Ook het doelpunt viel uit een vrije trap. Emanuel Pogatetz kopte de voorzet binnen en heel het stadion stond op zijn kop.

Grazer leek te kunnen stunten. Maar op het einde begon de vermoeidheid te spelen. Ajax bracht Zlatan Ibrahimovic voor de ongelukkige Wesley Sonck. Ibrahimovic zorgde gelijk voor gevaar met een loeihard schot. De Zweed was duidelijk wat Ajax nodig had.

Toch scoorde Ibrahimovic niet, maar was het Wesley Sneijder die Ajax een gelijkspel schonk. Uit een vrije trap, á la Pierre van Hooijdonk (Freiburg-Feyenoord), schoot de jonge Ajacied de bal binnen. Met veel effect was de Grazer AK-sluitpost kansloos.

Qua resultaat mogen de Amsterdammers tevreden zijn, maar in Amsterdam zal het toch echt anders moeten gaan spelen wil het voorbij de Oostenrijkers zien te komen

bron www.voetbalzone.nl

Ik denk dat 'we' Grazer een beetje onderschat hebben. Ajax kan wel 'gewoon' doorgaan, mits ze in eigen huis een stuk sterker speelden. Hier werden ze nog gered dankzij een geweldige vrije trap, maar als ze die niet krijgen in Amsterdam... dan kon het nog wel eens moeilijk worden (hoewel Zlatan er dan wel weer helemaal bij is, en die was deze wedstrijd toch een aantal keer gevaarlijk).
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:05
zlatani9
zlatani9 is offline
We maken het thuis in de Arena wel goed denk ik.. Heb nieta lles gezien hier (tukkerland) zijn niet erg verdraagzaam hier.. kklijers
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:12
PV
PV is offline
mja t was niet heel veel soeps.. moet over 2 weken een stuk beter gaan anders lig je dr nog uit ook :/
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:24
Verwijderd
AJAX werd in het begin overklast, jammer dat daarna hun conditie minder werd. Door het conditie verschil tussen de 2 zal ajax er wel door heen komen.

Grazer speelt gewoon Kollman vroeger FC TWENTE
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:37
Zaina
Zaina is offline
Het leek helemaal nergens op. Alle aankopen die in de basis begonnen waren drama. Sonck kreeg misschien wat weinig ballen, maar toen Zlatan voor hem erin kwam draaide het wel. Ofwel die aankopen van Ajax smaakt nog naar niks
Oud 13-08-2003, 11:43
Verwijderd
viel me heel erg tegen. je kan niet verwachten dat je in de eerste officiele wedstrijd van het seizoen geweldig voetbal laat zien, zeker niet tegen een ploeg die al volop in de competitie bezig is, maar wat ik gisteravond heb gezien was toch wel ronduit schandalig het leek wel of ik naar een vriendschappelijke wedstrijd van feyenoord zat te kijken (no offense ) zo slecht was het. elke bal werd verkeerd aangekomen, te zacht ingespeeld of gewoon niet precies ingespeeld. majah we houden het maar op de hitte
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:55
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Zaina schreef op 13-08-2003 @ 12:37:
Het leek helemaal nergens op. Alle aankopen die in de basis begonnen waren drama. Sonck kreeg misschien wat weinig ballen, maar toen Zlatan voor hem erin kwam draaide het wel. Ofwel die aankopen van Ajax smaakt nog naar niks

Escude speelde een goede wedstrijd, was een van de beteren..

Sonck moet duidelijk nog wennen aan het systeem, maar zag aan zn manier van vrijlopen dat ie t wel redt..

Grygera oogde gister erg onzeker, maar is in potentie de beste aankoop naar mijn idee..
Oud 13-08-2003, 12:08
Verwijderd
Ik vond Trabelsi ook niet zo geod spelen als ik eerlijk ben. Hij maakte nogal wat onnodige fouten en hij gaf verkeerde passes. In de hoek waar Trabelsi stond zijn wel 5 of 6 vrije trappen genomen, bijna allemaal gevaarlijk. Dat vond ik toch wel een sterk punt van Grazer Ak: dode spel momenten. Het doelpunt viel dan ook uit een corner. Maar die van Sneijder was natuurlijk nog mooier .
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:40
Zaina
Zaina is offline
Ik heb dat Grazer AK wel onderschat in die dode spelsituaties. Verrassend sterk waren ze daar in.

Grygera vind ik ook de beste aankoop, maar gisteren was het gewoon niks bij hem. Sonck zat ook geen moment in de wedstrijd. Escude een van de betere? Tja kan eigenlijk ook wel, maar hij speelde zeker niet goed
Oud 13-08-2003, 13:58
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
pienaar maakte ook veel onnodige fouten.. :/ en dat is inderdaad de kracht van grazer.. soms trainen ze de hele training op spelhervattingen... maar ik denk dat het wel goed komt in de arena
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:39
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
oeioei...dat was niet helemaal de bedoeling...Ik ga ff de spelers bij langs met een korte analyse

Stekelenburg->Uitstekende keeper, mijn nr 1, Ronalds'nr 3(jammer). Was (gelukkig) zeer in vorm
Escudé -> Nog een wat zoekende speler, maar in vorm. Ik heb er vertrouwen in dat hij dit seizoen groeit.
Grygera -> Wat ik wel met Escudé heb, heb ik nog niet met hem. Nog niet zelfverzekerd genoeg.
Maxwell -> Speelde redelijke wedstrijd, ging ervoor.
Trabelsi -> Zie Maxwell
Yakubu -> Leed erg veel balverlies, waardoor Ajax soms in de problemen kwam
Pienaar -> Ik vond Pienaar zeker niet zn beste wedstrijd spelen. Hij had heel soms ff een mooi moment, maar zeer zelden.
Sneijder -> In vorm en één van de uitblinkers...Uitstekend doelpunt!
vd Vaart -> Uitstekend, maar wanneer niet. Reageerde één keer wat oververhit (wel logisch, niet professioneel) bij een vrije trap tegen, overigens kwam daar ook het tegendoelpunt uit
Sonck -> Teveel zoekend, te goed zn best willen doen. Moet niet teveel denken, maar meer voetballen
Wamberto -> Ook niet uitstekend, ook niet slecht

Invallers:
Zlatan -> Uitstekend ingevallen..doet wat Sonck niet doet..beetje oorlog en fluwelen acties maken en durft te schieten..
Sikora -> Zich weinig laten zien..1 mooie aanval
Van Damme -> 1 prachtige crosspass...maja, wat moet je in 2-3 minuten...

Ik vond Ajax dus zeer matig voetballen en ik denk dat we, gezien de wedstrijd, zeer tevreden met de uitslag mogen zijn..
Oud 13-08-2003, 20:51
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Het was gewoon een drama. Geen pass kwam aan, de spitsen kwamen tekort (Wamberto was om je aan dood te irriteren) etc... Hopelijk wordt het de komende weken beter.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:56
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 13-08-2003 @ 16:39:

Sneijder -> In vorm en één van de uitblinkers...Uitstekend doelpunt!
vd Vaart -> Uitstekend, maar wanneer niet. Reageerde één keer wat oververhit (wel logisch, niet professioneel) bij een vrije trap tegen, overigens kwam daar ook het tegendoelpunt uit
Ik vond Ajax dus zeer matig voetballen en ik denk dat we, gezien de wedstrijd, zeer tevreden met de uitslag mogen zijn..
dwijl me op, deze 2 zijn dus 'oranjewaardig' en laten zich overlopen door Grazer. Ze hadden geen controle, geen vat op het middenveld. vd Vaart liep te ver achter zijn mannetje aan, ipv andersom en Sneijder heb ik helemaal niet gezien, op die -overigens perfecte- vrije trap na.

Hebben nog heeeeeeeeel veel te leren deze 2.
Oud 13-08-2003, 21:22
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 13-08-2003 @ 21:56:
dwijl me op, deze 2 zijn dus 'oranjewaardig' en laten zich overlopen door Grazer. Ze hadden geen controle, geen vat op het middenveld. vd Vaart liep te ver achter zijn mannetje aan, ipv andersom en Sneijder heb ik helemaal niet gezien, op die -overigens perfecte- vrije trap na.

Hebben nog heeeeeeeeel veel te leren deze 2.
Zoow..oranjeonwaardig dusz??
De beste Nederlandse voetballer van het moment is gewoon vd Vaart!! Die is niet goed om zn naam, wordt niet geselecteerd voor het Ned elftal door zn naam, heeft geen ontzettende capsones, maar speelt gewoon iedere wedstrijd uitstekend. Ok, hij heeft mindere momenten en ok gisteren was het cker niet zn beste wedstrijd..
Maar zoals vd Vaart gisteren voetbalde, zal iedere speler van Grazer, een van Bommel en een Seedorf van dromen....
En over dat mannetje en vat op het middenveld:
1. Van der Vaart hoeft niet achter zn mannetje aan te lopen, Van der Vaart zorgt er nl voor dat zn mannetje een hele wedstijd achter hem aan loopt..
2. Sneijder en vd Vaart waren de 2 die nog enige anspeelpunten waren binnen Ajax en zo tussen 2-3 man manouvreerden..

Ze spelen één wedstrijd iets minder (naar jou mening ontzettend slecht) en dan direct oranjeonwaardig...wat een idiote beredenering. Binnen oranje trekt vd Vaart bij ieder invalbeurt (iets was gewoon een basisbeurt hoort te zijn) alles naar zich toe..
Als je het niet met me eens bent, neem eens een wedstrijd op, let op van der Vaart, speel het zovaak af als je wilt...Je het zult zien..

Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:24
Roeleke
Roeleke is offline
RSCA 3 - Wislow Krakau 1

Club Bruhhe 2 - Dortmund 1
Oud 13-08-2003, 21:25
De Skaaf
De Skaaf is offline
Forza Brugge!!
Oud 13-08-2003, 21:33
Tofke_H
Tofke_H is offline
Jammer van die domme goal tegen voor Brugge, maar al bij al mooi resultaat. Beter dan algemeen verwacht uiteraard!!! Vooral de eerste helft vond ik top van Brugge.
Wedstrijd van A'lecht nog geen beelden gezien. Resultaat is er wel, al is het nog niet binnen. Hun tegenstander heeft vorig jaar oa Schalke 04 europa uitgeknikkerd, en dan ben ik nu nog niet goed van.
Oud 13-08-2003, 21:39
Verwijderd
Brugge inderdaad (verrassend) goed. Knap resultaat ook van RSCA. Twee Belgische en twee Nederlandse ploegen in de CL misschien

Galatasaray en Celtic begonnen ook goed, die respectievelijk met 3-0 en 4-0 wonnen. Ook Sparta Praag is begonnen met een overwinning (3-2, met onder andere een doelpunt van ex-utrecht spits Gluscevic)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:11
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 13-08-2003 @ 22:33:
Jammer van die domme goal tegen voor Brugge, maar al bij al mooi resultaat. Beter dan algemeen verwacht uiteraard!!! Vooral de eerste helft vond ik top van Brugge.
Wedstrijd van A'lecht nog geen beelden gezien. Resultaat is er wel, al is het nog niet binnen. Hun tegenstander heeft vorig jaar oa Schalke 04 europa uitgeknikkerd, en dan ben ik nu nog niet goed van.
RSCA kreeg 'n tegendoelpunt na 'n penalty, die er geen was Zelf werd hun 'n strafschop onthouden en is Jestrovic na 'n dik half uur geblesseerd vervangen
Oud 14-08-2003, 09:45
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
V. D. Vaart, Sonck en Trabelsi waren met Wamberto dus echt de slechtste spelers.

Ajax mag blij zijn met de 1-1, nu maken ze het thuis wel af denk ik.

De Belgen hebben tegen mijn verwachting in goed gepresteerd, ik heb nooit zo'n hoge pet van ze op

Al verwacht ik wel dat Brugge de CL toch niet gaat halen
Oud 17-08-2003, 21:10
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 13-08-2003 @ 22:22:
Zoow..oranjeonwaardig dusz??
De beste Nederlandse voetballer van het moment is gewoon vd Vaart!! Die is niet goed om zn naam, wordt niet geselecteerd voor het Ned elftal door zn naam, heeft geen ontzettende capsones, maar speelt gewoon iedere wedstrijd uitstekend. Ok, hij heeft mindere momenten en ok gisteren was het cker niet zn beste wedstrijd..
Maar zoals vd Vaart gisteren voetbalde, zal iedere speler van Grazer, een van Bommel en een Seedorf van dromen....
En over dat mannetje en vat op het middenveld:
1. Van der Vaart hoeft niet achter zn mannetje aan te lopen, Van der Vaart zorgt er nl voor dat zn mannetje een hele wedstijd achter hem aan loopt..
2. Sneijder en vd Vaart waren de 2 die nog enige anspeelpunten waren binnen Ajax en zo tussen 2-3 man manouvreerden..

Ze spelen één wedstrijd iets minder (naar jou mening ontzettend slecht) en dan direct oranjeonwaardig...wat een idiote beredenering. Binnen oranje trekt vd Vaart bij ieder invalbeurt (iets was gewoon een basisbeurt hoort te zijn) alles naar zich toe..
Als je het niet met me eens bent, neem eens een wedstrijd op, let op van der Vaart, speel het zovaak af als je wilt...Je het zult zien..
vd vaart speelt net zo goed als zijn team. als ajax kut speelt, doet hij dat ook en alsze goed spelen doet hij dat ook.

Seedorf hoeft heus niet jaloers op vd vaart te zijn, want seedorf is 3x beter en wint zo af en toe eens een CL'je.

Dit vind ik al heel lang en niet 'na 1 wedstrijdje'.
Reageren

Regels voor berichten