Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dalijk zet ik er een geblazen Trans-Am tegenaan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja dat klopt want toch wel 95% van de amerikanen moet het afleggen tegen een europese auto als de M3. face it amerikanen zijn groot en dus niet snel
|
Ik ga voor de RS6
![]() Die vierwielaandrijving is, ook op het circuit, een enorm voordeel. Ik weet nog dat enkele jaren geleden Audi in het BTCC (Engelse raceklasse) vierwielaandrijving op hun a4 ging monteren. Dit resulteerde in talloze overwinningen. Uiteindelijk werd het verplicht voor op vier wielen aangedreven auto's om extra gewichten te monteren in de auto, om a.h.w. een handicap te creëren die de races weer "eerlijk" te maken. Ow btw dit is die Mercedes: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik kan je plaatje niet zien maar kan wel al raden dat er iets met een V8 opstaat maar ik zei 95% dan hou je toch nog altijd 5% over die wel sneller is dan de M3 of niet soms ? dan hoef je niet meteen te komen met 'jouw' amerikanen.
||
Citaat:
genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
FUCK OFF |
![]() |
|
Porsche heeft nooit een V12 gehad, dus dat klopt sowieso al niet. Feit blijft gewoon dat Europeanen en Japanners snellere auto's maken. Amerikanen hebben toch dat motto: There's no substitute for cubic inches? Ow jawel. Turbo ofzo erop, rijd je met je 2-liter Japanner bijna iedere Amerikaan stront voor ogen. Amerikaanse bakken zijn soms leuk om te zien, maar ze zijn allemaal gewoon te groot, te zwaar, zuipen te veel en zijn ook nog eens duur hier.
||
![]() |
Citaat:
een zo'n grote v12 achterin een porsche ? ![]()
||
Citaat:
Camaro v.s. Charger is al bekend he... |
![]() |
||
Citaat:
Feit blijft gewoon dat Europeanen en Japanners de beste auto's maken. En hoeveel sportwagens komen er uit Amerika, en hoeveel niet uit Europa? Volgens mij toch wel een heel stuk meer uit Europa, en al helemaal uit Japan..
||
![]() |
Citaat:
en stront voor ogen?? JIJ heb stront in je ogen!!! enne ooit van gas gehoord?? en te groot zelfs met een Lincoln van 2.01 meter breed en 5.95 meter lang is door amsterdam te rijden vraag niet hoe maar het lukt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hierin geeft de amerikaanse politie aan dat ze geen weerstand kunnen bieden tegen de Europese sportwagens met hun volgens JOU snellere Camaro
||
![]() |
Citaat:
chevrolet camaro chevrolet corvette chevrolet chevelle chevrolet monte carlo chrysler cuda dodge charger dodge coronet dodge daytona dodge superbee dodge challenger ford ranchero ford cougar ford mustang ford torino mercury cyclone plymouth duster plymouth fury pontiac grand am pontiac gto pontiac firebird pontiac trans am amc javalin amc ambassodor buick boattail buick gsx buick gran sport buick reatta nu jij weer |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, deel 5 Hawahaai | 500 | 28-11-2011 21:41 | |
Verkeer & Vervoer |
[Centraal] Vervoersnieuws Verwijderd | 52 | 23-05-2008 21:00 | |
Verkeer & Vervoer |