Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil juist wel een relatie.
En ik heb zat goede gehad om te weten dat ik er wel aan toe ben. alleen zitten er verkeerde tussen. En ik zit nu in een situatie dat ik er te veel tegelijk leuk vindt. Niet altijd gelukkig
||
Citaat:
|
ok verliefd zijn is:
Eén (let op: één!!) meisje helemaal geweldig vinden, van haar dromen, naar haar verlangen, als je haar ziet dan wil je nóóit meer van haar weg, je droomt er van om haar een zoen te geven, je wacht op msn tot ze online komt, je belt haar ontsettend vaak op (of wil haar ontsettend vaak opbellen) om te vragen wat jullie voor huiswerk hebben, je gaat naar de kroegen en disco's waarvan je hebt eghoort dat ZIJ ze leuk vind, je besteed elke dag heel veel zorg aan je uiterlijk in de hoop dat je háár tegenkomt. ENZOVOORT! Jouw probleem is dat je 15 meisjes leuk vind, met nadruk op 'leuk vind', je bent dus niet verliefd op die 15 meisjes. Je was waarschijnlijk ook niet verliefd op je vorige twee vriendinnetjes, vandaar dat je vreemd ging. Wanneer je een écht goede relatie wil met hét meisje van je dromen moet je verliefd zijn, dat gevoel heb ik hierboven in het kort beschreven (regel 2 tot en met 10). Pas dan kan je echt de goede monogame relatie krijgen die jij wilt hebben, anders blijf je uitkijken naar iets beters (agja als je één van de 15 neemt dan blijf je uitkijken naar een leukere, tja, dat meisje waarmee je dan iets hebt zal wel knap en lief zijn, maar je voelt je dan waarschijnlijk niet echt verbonden aan haar, wanneer je een betere tegen zal komen dan ga je daarmee zoenen (zoals je al eerder hebt gedaan) of dan dump je je vriendin om haar in te ruilen voor die 'betere'.....) Daarmee schiet je ook niets op, je hebt dan net zo'n kutrelatie als je vorige 2...... Kortom: ga géén relatie met een van die meiden beginnen, pas als één meisje er echt uitspringt en je behalfe haar niemand anders wil moet je pas aan een relatie beginnen. Ennne trouwens... Als jij zoveel aanbidsters hebt als je beschrijft zal je een alles behalfe saai vrijgezellenbestaan hebben, geniet daar nog maar even van!!
|
Verwijderd
|
Gewoon volwassen worden, lukt je dat niet dan is alle hoop verloren. Ff van mezelf uitgaand, iemand leuk vinden is niet het topje van de ijsberg, dus kan gewoon voor de lol wezen. Ff wederzijds misbruik van elkaar maken. Maar naast iemand leuk vinden bestaat er ook een hogere trede. Maar jij bent dus totaal nog niet volwassen aangezien je je laatste relaties vreemd bent gegaan. Eigenlijk is het dan ook niet meer als terecht dat je geen vriendin hebt. Omdat je gewoon kort gezegd een *** bent.
|
![]() |
|
![]() |
Leer keuzes te maken en priopriteiten te stellen.
Als je nog niet toe bent aan een relatie, neem er dan geen. Als je denkt dat je een meisje toch echt wel iets meer dan leuk vindt, ga er dan voor. Enne...hebben die 15 meisjes nog een bepaalde volgorde?? ![]() Groet'n.
|
er is toch wel een heel verschil tussen een meisje leuk vinden en verliefd zijn op een meisje..
Als je zooooo veeel meisje ''leuk'' vindt, dan vind je naar mijn mening geen enkele leuk genoeg voor een relatie... Het moet niet zijn van ''goh leuk, aardig meisje'' maar het moet iets zijn van ''wauw wat een top meid!!" Ga er niet teveel achteraan, of je er op focussen, je merkt vanzelf wel wanneer je een meisje echt, echt, echt leuk vindt, ipv gewoon leuk ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels gesprek controleren piet-r | 22 | 05-06-2009 19:02 | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #19 Eend | 481 | 30-01-2005 11:58 |