Advertentie | |
|
![]() |
|
Alleen domeinnaam is +/- 15 euro
Die 35 euro is waarschijnlijk domeinnaam + hosting Kijk ook eens op http://www.freerider.nl |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat voor domein wil je?
Domeinnaam extensie verschilt van prijs.. (.nl/.com/.net/etc). www.2is.nl www.endoria.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, ff testen of ik begrijp wat je bedoel ![]() Brinkster is dus hosting Maar ik kan ook een domeinnaam doen waarbij ik niks hoef te uploaden |
![]() |
|
Eenmalige kosten zijn zeg maar inschrijfkosten. Dus 1e keer betaal je €20 en dan alle overige jaren €10.
Hosting heb je niet nodig als je zelf gaat hosten. Maar je komt erg onwetend over; wat wil je überhaupt met je domein?
|
ik heb me verder nooit zo in de prijzen verdiept, maar mijn vader en ik hebben een domein bij www.is.nl
Zo'n computer nerd op mijn vaders werk zei dat die heel erg goed was, dus ja. Hij wist er meer van dan wij ![]() Dat is dan wel een domein naam (www.laan-online.nl bij ons) + ruimte om je website kwijt te kunnen. Het begind bij IS geloof ik pas vanaf 25 Mb dus misschien is deze niet helemaal geschikt voor je maar ok. Maar je kan ook alleen een naam kopen, die door gelinkt word aan jou bestaande homepage die je bij zonnet hebt ofzo. (home.zonnet.nl/peitjepuk1234) Das wel een stuk goedkoper alleen heb je bij die gratis providers vaak niet de mogelijkheid om gebruik te maken van cgi en php en dat soort dingen. Een afweging die je moet maken...
|
Ik doe mn domeinen altijd via http://www.makeweb.nl. Kost 12,50 per jaar en dan heb je zelf het beheer over de dns, dus hoef je geen forwarding te nemen.
-WJ
|
ik betaal 9 euro excl btw per jaar, that's it..
www.zylon.nl beetj kut service ![]() voor .com/net/org >> www.godaddy.com
||
Citaat:
zylon is ongeveer een ruim 10tje en godaddy $8.95, maar dat zijn dus dollars! Is dus een euro of 7.40 EDIT: godaddy is ook de grootste registrar ter wereld. Niet voor niks! Geweldige service!
||
Citaat:
|
alleen .tk adressen dacht ik
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
www.linitel.nl
![]() Host daar mijn site zelf ook, geen problemen Op een Dedicated Server regelrecht op de backbone in Milaan. Weinig kosten, geen datalimiet ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://www.gandi.net
.BIZ/.COM/.INFO/.NAME/.NET/.ORG/.BE 12 EUR per jaar Ik ben er erg tevreden over.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|