Oud 24-04-2002, 20:32
noraly
noraly is offline
owkee ik ben dus gewoon nieuwsgierig naar hoe er over het volgende gedacht wordt.
het zit namelijk zo:
ik zit nu 5 vwo N&T met informatica en biologie1 (biologie 1 heb ik eind 4e afgesloten) nu ben ik er dit jaar achter gekomen dat ik na mijn examen waarschijnlijk biomedische wetenschappen wil gaan doen en het is dan handig heel het vak biologie (dus ook biologie 2) gevolgd te hebben. ik ben nu dus nog van plan (ik start volgende week) om biologie 2 van dit jaar in te gaan halen en volgend jaar gewoon met het programma van de 6e mee te doen en er ook examen in te doen...
mijn vraag is nu hoe denk je er over om in de laaste paar weken van een school jaar nog een heel vak in te gaan halen?? zou je het zelf doen....?? zou het op jouw school kunnen/mogen??

het maakt niet uit voor mijn keuze ik heb al besloten om het te gaan proberen... ik ben alleen benieuwd hoe anderen er over denken.......

Nora
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 21:22
kipfilet
kipfilet is offline
Het lijkt me wel zwaar, je moet het wel aankunnen. Ik wens je veel succes.
Oud 24-04-2002, 21:49
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
noraly schreef:
owkee ik ben dus gewoon nieuwsgierig naar hoe er over het volgende gedacht wordt.
het zit namelijk zo:
ik zit nu 5 vwo N&T met informatica en biologie1 (biologie 1 heb ik eind 4e afgesloten) nu ben ik er dit jaar achter gekomen dat ik na mijn examen waarschijnlijk biomedische wetenschappen wil gaan doen en het is dan handig heel het vak biologie (dus ook biologie 2) gevolgd te hebben. ik ben nu dus nog van plan (ik start volgende week) om biologie 2 van dit jaar in te gaan halen en volgend jaar gewoon met het programma van de 6e mee te doen en er ook examen in te doen...
mijn vraag is nu hoe denk je er over om in de laaste paar weken van een school jaar nog een heel vak in te gaan halen?? zou je het zelf doen....?? zou het op jouw school kunnen/mogen??

het maakt niet uit voor mijn keuze ik heb al besloten om het te gaan proberen... ik ben alleen benieuwd hoe anderen er over denken.......

Nora
t'is te doen als je biologie een beetje makkelijk vak vind
bij ons kon je net als jij enkele weken voor vakantie beginnen.. en dan moesten ze zelfstandig in zomervakantie leren en na de zomervakantie kreeg je een klein testje om te kijken of je het beetje van het stof hebt begrepen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 00:47
miep
miep is offline
als je het echt wilt zou ik er voor gaan! het lijkt me wel zwaar, maar als je het echt nodig hebt zou ik het gewoon proberen! dan is het zeker de moeite waard!
en wil je voortaan in je titel wat meer info over het topic zelf zetten?
Oud 25-04-2002, 08:11
Kat
Kat is offline
Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Het is voor die studie gewoon heel handig als je dat gehad hebt, anders begin je daar al met een achterstand.
Oud 25-04-2002, 10:07
Freakypauwie
Freakypauwie is offline
Wie niet waagt, wie niet wint...
succes
Oud 25-04-2002, 10:34
mausi
mausi is offline
Als je het echt wil moet je het zeker doen!!! Suc6
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:13
Verwijderd
Ach, ik heb in de zomervakantie drie vakken ingehaald (frans, duits, geschiedenis - profielwisseling ). Moet te doen zijn
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 18:37
Sommetje
Sommetje is offline
Ik denk wel dat het op onze school kan, alleen dus je wel een groot deel van je zomervakantie moeten opofferen. Dat moet je er natuurlijk wel vooroverhebben. Ik zou het zelf niet doen, maar ik wens je veel suc6
Oud 25-04-2002, 19:22
kweety
kweety is offline
ik zou het wel proberen. en als het niet luk dan kun je toch nog je studie doen of niet
Oud 25-04-2002, 20:21
noraly
noraly is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
Ik denk wel dat het op onze school kan, alleen dus je wel een groot deel van je zomervakantie moeten opofferen. Dat moet je er natuurlijk wel vooroverhebben. Ik zou het zelf niet doen, maar ik wens je veel suc6
kijk das nou juist het leukste. ik hoef mijn zomervakantie er niet voor op te offeren van de 7 weken dat ik vrij heb ben ik er 5 op vakantie ik doe de eerste 3 hoofdstukken nu voor de vakantie en na de vakantie begin ik met de laatste 3 en die hoop ik dan voor de hefst vakantie gedaan te hebben zodat ik na de herfst weer gewoon bij loop en mijn examens kan doen.
(ik hoop dat ik zo hoopvol blijf als ik nu ben)
ik vind het trouwens wel leuk dat er allemaal zo positief gereageerd wordt

Nora
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:24
noraly
noraly is offline
Citaat:
kweety schreef:
ik zou het wel proberen. en als het niet luk dan kun je toch nog je studie doen of niet
yup als ik over een tijdje denk van: goh sorry toch iets te veel willen doen dan kan ik gewoon stoppen en toch biomedische wetenschappen gaan doen. ik heb uren zat dus ik heb niks te verliezen

Nora
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten