Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Wat zijn vreemde? De vriendin van een kennis van je die je voor het eerst ziet? Vrij los in principe dan. Een persoon die ik nog nooit gezien heb, en ook geen raakvlak heb, vrij afstandelijk.
|
![]() |
1. Hoeveel vrienden heb je? En hoeveel mensen zou je meer als kennissen willen bestempelen?
'Echte' vrienden: 3 En veel kennissen 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Dat hangt er van af wat voor situatie het is. Als ik wil maak ik heel makkelijk contact, maar vaak heb ik daar niet zo'n behoefte aan. |
![]() |
|
1. Hoeveel vrienden heb je? En hoeveel mensen zou je meer als kennissen willen bestempelen?
Vriend en wat kennissen, sinds ik verhuisd ben na de andere kant van het land ben ik al m'n vrienden daar kwijt geraakt. Contact houden als je zo ver weg woont is moeilijk. 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Ik maak niet makkelijk contact, ga ook niet uit enzo..Ben best wel verlegen in het begin, houd altijd afstand. Maar dit heeft niets met sociaal met sociaal zijn te maken, want als dat zo zou zijn zou ik a-sociaal zijn en dat ben ik nou ook weer niet!
|
1. Kan ik niet echt een antwoord op geven denk ik... Van 3 mensen + m'n ouders weet ik zeker dat het goeie vrienden zijn, de rest vind ik idd meer onder het kopje 'kennis' vallen.
2. Hangt er vanaf hoe 'vreemd' die mensen voor me zijn. In het begin zal ik altijd wat rustig aan doen en de kat uit de boom kijken, maar als ik eenmaal weet hoe ik met een 'vreemde' om kan gaan, word ik wel wat losser.
|||
Citaat:
Citaat:
Ik maak best wel makkelijk contact ja, alleen moet je er gewoon zelf wat voor doen en voor iedereen en alles openstaan.
|
Verwijderd
|
ik heb vier echte goede vrienden, en ongeveer 12 mensen waar ik goed mee overweg kan maar die ik eerder kennissen zou willen noemen 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? formeel, ik maak wel snel contact, maar ik heb niet altijd even veel behoefte aan contact.. ik ben redelijk kritisch tegenover mensen die ik (nog) niet goed ken. |
![]() |
|
Echte vrienden: een vier,vijftal. "gewone" vrienden: een tiental ofzo kennissen: ja een heleboel,maar er is waarschijnlijk een verschil tussen wat jij een kennis noemt en wat ik een kennis noem. Een kennis is voor mij iemand die ik ken (duh ![]() 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Dat hangt er van af. Als de vreemde in kwestie zelf wat sociaal is en zin heeft in een praatje dan pik ik daar op in. Als ik me niet helemaal comfortabel voel bij vreemden dan kan ik me behoorlijk gaan afzonderen.
|
Verwijderd
|
Echte vrienden : 2 Goede vrienden : 4/5 Kennissen : toch wel 50-75 man hoor ![]() Kennis is voor mij : mensen die ik wel ns spreek op school (dus niet 1x maar vaker) of waarmee ik vaker dan 1x om ga 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Vreemden mensen van ongeveer mijn leeftjid : Losjes en gewoon normaal Vreemden mensen van boven mijn leeftijd of van gemeentelijke instanties e.d : Formeel, bij die afspraken let ik meestal er wel op dat ik verzorgd eruit zie... Anders kan ik het geld wat ik binnen moet halen wel vergeten ![]() Vroeger maakte ik heel makkelijk contact , stapte ik snel op mensen af.. Nu kan ik dat alleen als ik in een vertrouwde omgeving ben.. (op school spreek ik iedereen aan als ik dat zou willen) Maar als ik iemand moet bellen van de WVA of de Gemeente o.i.d dan wordt ik helemaal zenuwachtig en vergeet ik alles.. |
![]() |
|
![]() |
1. Hoeveel vrienden heb je?
6 beste vrienden en vriendinnen... 16 goede vriende -En hoeveel mensen zou je meer als kennissen willen bestempelen? de rest vd klas enzo 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Op het begin best verlegen.. maar als ik los kom hou je je oren vast ![]() Maak je gemakkelijk contact? Redelijk jah
|
Verwijderd
|
Op het moment heb ik een stuk of 5 vrienden en ongeveer 5 kennissen.
Hoe ik met vreemden omga ligt er een beetje aan hoe ze zich opstellen. Ik ga niet heel los doen bij iemand die zich formeel opstelt. Maar als iemand zich gewoon gedraagt zal ik dat ook doen. Alleen als ik degene niet mag zal ik afstand houden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kennissen: ook zoiets als 6, sommige zitten nogal op het randje van kennis/geen-kennis. 2. Het ligt aan de vreemde, zijn het oudere mensen dan ga ik formeel met ze om. Zijn ze jonger, dan losser. Ik maak niet super makkelijk contact, ben heel verlegen en onzeker, maar 't gaat keer op keer beter ![]() |
![]() |
|
1 echte vriendin waar ik (hopelijk) op kan bouwen. Ik ken haar nog maar een jaar. Gewone vrienden zou ik zeggen 4 ofzo. Kenissen? Weet ik zo niet.
Ik maak helemaal niet makkelijk contact. Ik oefen wel veel en het gaat steeds beter. Hoe ik met vreemden omga? Ik ga niet met ze om behalve als het moet voor school ofzo.
|
'Echte' vrienden: 3 En veel kennissen 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Dat hangt er van af wat voor situatie het is. Als ik wil maak ik heel makkelijk contact, maar vaak heb ik daar niet zo'n behoefte aan. Maar dat zegt toch niet hoe sociaal je bent ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En dit geeft idd niet aan hoe sociaal je bent. |
![]() |
|
Ik maak niet makkelijk contact, al moet ik zeggen dat ik de laatste 2 jaar meer opener begin te worden. Ligt er ook aan wie er in mijn buurt is.
Ik heb 7 hele goede vrienden, zijn echt mijn beste maatjes. En ik denk 2 of 3 goede vriendinnen. Voor de rest ken ik heel wat mensen, zoals klasgenoten, kennissen of overige mensen (vrienden van mijn vrienden zeg maar), met die maak ik ook vaak een praatje, die behoren tot "gewoon" vrienden, niet tot mijn beste maatjes waar ik dagelijks/wekelijks mee uit ga of andere leuke dingen mee ga doen.
|
pfff, ik heb maar 1 ECHT goede vriendin waar ik echt over alles kan praten en waar ik ook bijna alles mee samen doe enzo... Voor de rest heb ik wel een normale vriendengroep maar daar doe ik eigk niet zoveel mee behalve uitgaan en af en toe een beetje niks doen bij elkaar thuis... Maar eigenlijk dus maar echt 1 goede vriendin 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Maak wel makkelijk contact maar als ik iemand niet mag ofzo ga ik me ook echt niet inhouden en laat ik dat wel weten of ik praat gewoon niet met ze ![]()
||
Citaat:
1. tussen de 10 en 25 vrienden waarvan dus 10 hele goede kennissen zijn mensen die ik 2 of 3 keer heb gesproken 2. Ik maak heel moeilijk nieuw contact tenzij de ander mij heel erg interesseert ofzo iets.. Maar meestal komt het initiatief van contact van de ander... En doorgaans ga ik losjes met ze om! Gewoontjes dus
||
![]() |
Citaat:
2. ik maak niet makkelijk contact ben vrij gesloten doordat ik redelijk wat problemen heb, vaak weet ik niet eens hoe ik contact moet maken
|
Zes echte vrienden, een stuk of tien goede kennissen. 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Ik maak niet zo heel makkelijk contact, maar ga met vreemden meestal wel vrij losjes om. Ligt ook heel erg aan de situatie natuurlijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. er zijn 6 mensen die ik tot vrienden beschouw, omdat ze ook voor me klaar staan als ik t nodig heb en ik midden in de nacht wakker kan bellen, en super veel mensen die ik als kennissen beschouw.
2. ik maak verders makkelijk contact met mensen en t ligt aan de persoon zelf hoe ik met ze omga,of ze zelf open staan voor geklets en dat soort dingen.Ik ben alleen anders in grote groepen,dan sluit ik me af,heel stom |
![]() |
||
Citaat:
2. formeel, ik hou niet van vreemden ![]()
|
vrienden niet erg veel euj ik denk een stuk of vier/vijf en kennissen jah dat zijn er veel maar die ik beter ken zeg maar 3/4 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? hangt er vanaf wie het is.. normaal wel wat losser. en het hangt er ook weer vanaf of ik contact maak meestal niet zo snel
||
![]() |
Citaat:
2: Mensen die ik niet ken ga ik vrij formeel mee om denk ik, mensen die ik nog nooit gezien heb maar die bijv een vriend van een vriend is, daar ga ik vrij losjes mee om |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb denk ik 4/5 goede vrienden.. een hoop kennisen, van klasgenootjes tot mensen die je van sport e.d kent.. En verder nog mensen waar je gewoon aardig 'hallo' tegen zegt en soms een praatje mee maakt.. 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Ik maak in principe niet echt snel contact.. Niet als ik in mijn eentje ergens tussen wordt gegooit.. Zodra ik met nog iemand ben die ook alleen is, dan gaat het meestal wel.. En verder ga ik er denk ik vrij losjes mee om..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1. Hoeveel? Ik ga ze niet tellen hoor! Maar veel zijn het er in ieder geval niet nee. 2. Niet formeel niet losjes, beetje tegenstrijdig. Ik ben in principe wel open, als iemand iets wilt weten hang ik zo een verhaal op, maar verder nogal gesloten en stil. Het hangt erg af van het 'soort' vreemden. Gaat het om iets waar iedereen met de gemeenschappelijke interesse heengaat, bv een kamp of een workshop, dan ben ik vrij sociaal en open, of naar iemand die er speciaal voor mij is, zoals een healer of therapeut, maar groepen mensen (leeftijdsgenoten brrr), school ed, dat vind ik vreselijk. Dus ik maak niet gemakkelijk contact, kortweg gezegd niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik maak makkelijk oppervlakkig contact, maar niet makkelijk echte vrienden.
|
![]() |
1: Geen
2: Ik kan totaal niet met vreemden om gaan. Althans, ligt er aan of ik iets met ze te maken heb. Als ik dus niets met ze te maken heb dan kan ik er niet mee omgaan. Dan heb ik liever dat ze hun kop houden ![]() Ik ben totaal niet sociaal, maar wel beleefd
Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 19:58. |
![]() |
|
ik heb 4 echte vrienden aan wie ik alles wat ik kwijt wil ook kwijt kan
andere mensen zou ik wel als 'vrienden' kunnen bestempelen maar daarvoor vind ik dat ze mij (nog) niet goed genoeg kennen omdat ik ze nog neit lang genoeg ken of omdat ik dat gewoonweg neit wil
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. wat is een vreemdE? ik ga in de trein niet snel tegen een vreemde aan zitten praten of zo, maar tegen nieuwe collega's of de nieuwe vreindin van een vriend van mij kan ik heel los zijn. jah.. lastige vraag meis!
|
12 vrienden kennissen weet ik niet ![]() 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Best gemakkelijk geloof ik
|
Ik heb een stuk of 7 echte vrienden en dan zijn er nog 10 tot 15 mensen die ik kennissen wil noemen waar ik regelmatig ook nog mee omga
Ik leg niet snel nieuwe contacten omdat ik daar te verlegen voor ben en ik verre van spontaan ben
|
Stuk of 5 vrienden, en een erg brede kennissenkring. 2. Hoe ga je met vreemden om? Formeel of juist losjes? Maak je gemakkelijk contact? Dat ligt geheel aan de personen om wie het gaat. Het klikt of het klikt niet, dat heb je gelijk al wel door.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Test: hoe sociaal ben jij en beoordeel jij jezelf? Verwijderd | 24 | 23-05-2009 21:58 | |
De Kantine |
Hoe sociaal ben jij? TheRedArrow | 78 | 01-01-2005 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Waar durf jij al je geld op te verwedden? Martjin | 175 | 30-09-2004 09:58 | |
De Kantine |
Hoe sociaal ben jij??? sjoeltie | 132 | 15-09-2004 18:24 |