Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Rolstoeler overvalt man in woning
Uitgegeven: 14 september 2004 10:57 AMSTERDAM - Een invalide Amsterdammer heeft dinsdag in de hoofdstad een andere man in zijn huis overvallen. Het slachtoffer raakte lichtgewond. Omwonenden hadden de politie gewaarschuwd omdat ze geschreeuw in de woning hoorden. De politie heeft de dader opgepakt. Volgens een woordvoerster kon de man daadwerkelijk niet lopen. Volgens de politie was de 35-jarige bewoner, die ook invalide is, op straat de ander te hulp geschoten omdat zijn rolstoel een lekke band had. De man nodigde de rolstoeler uit thuis koffie te komen drinken. Daar wist de rolstoeler de bewoner meteen vast te pakken en met een mes te steken. De berover eiste geld, waarop een worsteling ontstond. http://www.nu.nl/news.jsp?n=408727&c=122 Wat een tuig...Beetje gebruik maken van de goedheid van anderen...Hoop niet dat Endemol producties hier lucht van krijgt, want dan hebben we binnenkort een programma op tv waarin gehandicapten opgesloten worden in het oude Big-Brother huis om elkaar af te ranselen...Zou me niks verbazen, wat een tijden... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik sta wel 'ns op in de bus, maar dat is het wel. En er wordt hier thuis gegeven aan collectes e.d.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heerlijk...Kom regelmatig van die dozen tegen in de kroeg...Altijd hetzelfde verhaal..."Ik had eerst SPW gedaan, maar ilde nog niet werken, dus ben ik maar SPH gaan doen"...Zijn wel lieve schatten meestal...Maar idd, als er toevallig de S van Sociaal in de naam van de opleiding staat, betekent dat nog niet dat je meteen ook een sociaal type bent... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben soms best aardig, maar alleen tegen mensen die het verdienen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Test: hoe sociaal ben jij en beoordeel jij jezelf? Verwijderd | 24 | 23-05-2009 21:58 | |
De Kantine |
Hoe sociaal ben jij? TheRedArrow | 78 | 01-01-2005 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Waar durf jij al je geld op te verwedden? Martjin | 175 | 30-09-2004 09:58 | |
De Kantine |
Hoe sociaal ben jij?! peaceflower | 44 | 27-08-2003 20:10 |