Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tis zwaar kut k weet wat je meemaakt..
t klinkt cliché maar je moet verder. wat mij helpt is gewoon veel afleiding zoeken bij vrienden enzo en stort je gewoon in een hobby zodat je niet aan diegene hoeft te denken.. offtopic: had jij nix met nare man? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 06:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen om je te troosten, alleen de cliche dingen...
Ik kreeg zelf al helemaal een rotgevoel toen ik het las. Mijn vriend (bijna 3 jaar relatie) is namelijk vandaag naar zijn introductieweek gegaan en moet er niet aan denken dat hij met zulk nieuws thuis komt! Maar goed dit laatste helpt jou natuurlijk niet. Ik kan alleen maar zeggen veel sterkte ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Tamara: mja, intro ![]() Chimera: thnx ![]() en idd, ooooh ik heb vandaag leuke jongens gezien, wow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijven beiden thuis wonen, misschien dat dat scheelt.... |
![]() |
|
![]() |
hmm dit is echt lief
![]() als ik dit bij andere mensen lees denk ik echt, dit helpt niet, maar t is toch wel fijn om te horen allemaal ![]() nouja, ik heb me vandaag wel vol gevreten (ofzo) aan kebab en een boek van Ewan McGregor gekocht, en met 2 vriendinnen vanavond op hem zitten geilen.. ![]() maarja kvoel me iig wel wat beter ik vind het niet eens zo heel erg dat het uit is, maar wel de manier waarop en het is gewoon zo raar, ik mis hem wel gewoon, maar meer de gewoonte, het is gewoon...raar. ![]() en Tamara: ik denk idd wel dat het anders is, omdat hij thuis blijft wonen..mijn vriend zat tijdens de intro echt de hele dag, serieuse hele, te zuipen en was nooit thuis..
||
Citaat:
|
hey meissiej,ik ken het gevoel,na bijna 3 jr is mijn relatie uit uit gegaan heb het er even moeilijk mee gehad maar had al snel een andere vriend(wat niet echt iets was blijkbaar) ik ben nu weer vrijgezel en je zult het gevoel ffies howe maar dat verdwijnt cht wel....als je maar afleiding zoekt...als je er veel moeite mee hebt mag je me aanspreken op msn.....
sterkte liefs Janet
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar wil de terug:) tikmaarwat | 11 | 14-07-2004 22:58 | |
Liefde & Relatie |
het is uit.. tikmaarwat | 38 | 12-07-2004 21:51 | |
Liefde & Relatie |