Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee mijn ouders weten het niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het echt top... geweldige muziek, geweldige mensen.... gaat iemand ook naar megarave reunion ? |
![]() |
||
Citaat:
Rot op, en je bent geen 18 ![]() Doos ![]()
||
Citaat:
Clué? Is dat der echte naam? want k heb een tijdje in Belfeld gewoont dus k dacht sjit, dalijk ken k haar ook weet je... Maar ik weet nou nog niet precies wie het is! frustrerend!
||
Citaat:
Eerst zeg je dit, en dan de post erna ga je lekker lullen over je pillen...triest hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En die grappen van 'het verschil zie je toch niet' kun je ook achterwege laten, teminste, als je jezelf niet compleet belachelijk wilt maken. Dat soort grappen zijn in groep acht nog geoorloofd
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als je dan tot de conclusie bent gekomen dat je er door iemand van enkele jaren jonger gewoon hard uit bent geluld, doe je maar alsof je neus bloed en roep je maar gewoon 'Ontopic!' ![]()
||
![]() |
Citaat:
HEB JE SOMS NAAST ME GEZETEN? wat moet je trouwens op het megarave topic als je hier alleen maar komt om alles af te zeiken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 18:25. |
![]() |
||
Citaat:
Wat je zegt is onzin, als je hetzelf nooit gebruikt hebt kun je er toch wel over meepraten? Ik denk dat veel van de mensen wat XTC gebruikt wel weet dat je ermee uit moet kijken en dat je ermee om moet kunnen gaan. Als je dat niet toegeeft ben je, om in jou woorden te spreken, pas een belachelijke mongool. No offence.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() en als ik niks af te zeiken heb, heb ik geen leuk leven meer. maar hier op het forum komt het weer es over alsof de megarave niks anders was dan pillen slikken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als ik iemand kende, een vriend oid, en die had een ziekte of aandoening, en zou hem betrappen met drugs, kreeg die toch wel ff een tikje denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() Ps: Ella heeft wel deels gelijk, wat er vandaag bijvoorbeeld weer in staat... Ik citeer ff grote lijnen: "Ja 75% op zo'n feest zit op de drugs, man iedereen was daar door elkaar, we mochten gewoon naar binnen" etc. Worden "wij" toch weer over één kam geschoren ( de pillenslikkendekindertjes ) wat natuurlijk nergens op slaat! Een paar rotte appels, maken nog geen zure appelmoes ![]() ![]() Lijkt wel of ze nu de schuld op iemand anders gaan afschuiven, terwijl het toch echt haar eigen dikke schuld is en die van haar vrienden mi. Vooral als je al een leveraandoening hebt ( weet iemand trouwens of dit echt waar is ? ).
|
Ik heb ook geen medelijden mee als jij met je lelijke kop voor de spiegel staat. de spiegel knapt en je hebt glas in je gezicht.
Ik slik een jaar elke weekend pillen en snuif speed, bij mij is het nooit fout gegaan weetje waarom? Omdat ik er genoeg bij drinken en alles laat testen wat ik koop. Vind jij ook iedereen dom die met alcohol gaat fietsen en aangereden word? Is precies hetzelfde maar je kijkt er zo anders tegenaan omdat alcohol geaccepteerd is en xtc/snats niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
En van de krant word k helemaal ziek. Ze doen netalsof niemand naar een party kan gaan zonder xtc of speed te gebruiken. En dan beweren ze dat pillen tussen de 35 cent en de 1,90 kosten?!? Pillen voor 35 cent neemt niemand met gezond verstand. En waarom zoude pillen 1,90 kosten ipv 2 euro. En dan wordt er ook nog gedaan alsof hardcore agressief en duivels is. Met andere woorden is een hardcore party dus zo ongeveer een zelfmoord poging. ![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sensation 2006 Cruzavaria | 85 | 23-07-2006 18:23 | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |