Oud 23-08-2003, 14:06
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 14:34:
hij wordt toch maar gouverneur, dus veel last zullen we niet van hem hebben. Tenzij hij ook mee wil gaan doen aan de presidentsverkiezingen.
Dat is uitgesloten. De Amerikaanse wet vereist dat de president(-kandidaat) in de VS is geboren.
Oud 23-08-2003, 14:09
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 13:42:
Dat is meer wat ik omschrijf als boerenslimheid.
Inderdaad. Ed Maas (partijvoorzitter van de LPF en vastgoedhandelaar) is een van de rijkste mannen van Nederland, dat hij heeft hij door handig te handelen bereikt. Toch maakt hem dat niet intelligent, ik denk dat de gemiddelde HAVO-verlater al snel over meer intelligentie beschikt dan deze man.

Ed Maas lijkt me, ondanks zijn vergaarde rijkdom, ook totaal ongeschikt voor het besturen van een land.
Oud 23-08-2003, 14:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 23-08-2003 @ 15:09:
Inderdaad. Ed Maas (partijvoorzitter van de LPF en vastgoedhandelaar) is een van de rijkste mannen van Nederland, dat hij heeft hij door handig te handelen bereikt. Toch maakt hem dat niet intelligent, ik denk dat de gemiddelde HAVO-verlater al snel over meer intelligentie beschikt dan deze man.

Ed Maas lijkt me, ondanks zijn vergaarde rijkdom, ook totaal ongeschikt voor het besturen van een land.
en wat is intelligentie dan?
Oud 23-08-2003, 14:22
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Over brede en in verregaande mate ontwikkelde verstandelijke vermogens.
Oud 23-08-2003, 14:47
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 23-08-2003 @ 15:22:
Over brede en in verregaande mate ontwikkelde verstandelijke vermogens.
en die heeft Schwarzenegger niet?
Oud 23-08-2003, 15:06
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 23-08-2003 @ 15:47:
en die heeft Schwarzenegger niet?
Niet dat ik weet, waar zou dat uit moeten blijken?

Bovendien heeft hij ook geen enkele bestuurlijke ervaring.
Oud 23-08-2003, 15:23
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 23-08-2003 @ 16:06:

Hij had ook geen acteer ervaringen...

toch is hij tegenwoordig bij velen bekend als acteur.

En wie zit er hier te zeiken over zijn carriere?
Hij was al miljonair op zijn 28e, dat zie ik niet zo snel bij jullie gebeuren.

En alsof een gespierd lichaam iets slechts is.
Je bent gewoon jaloers dat hij zoveel succes heeft. (Bodybuilder, acteur, zakenman)

Weinig mensen zullen op 1 gebied succesvol zijn, laat staan op meerdere gebieden.

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 15:28.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 23-08-2003 @ 15:06:
Dat is uitgesloten. De Amerikaanse wet vereist dat de president(-kandidaat) in de VS is geboren.
Zoiets vermoedde ik al.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:12
REIE
REIE is offline
Als de man waarnaar een voetbalstadion is vernoemd *proest het uit van lachen* werkelijk zo slim was zou hij wel bij de democraten zitten. Schwarzenegger is de zoveelste die de Amerikanen aanpraat dat ze teveel belasting moeten betalen. Dat men in Oostbloklanden niet te veel belasting van de bevolking vraagt vind ik geheel begrijpelijk, maar dat er een volk met véél meer draagkracht in de waan leeft door de staat arm gemaakt te worden vind ik belachelijk. Alsof die paar dollars die arme Amerikanen zullen beparen hun levensstandaard drastisch zullen verbeteren. Tevens halen de republieken telkens het "trickle down" effect aan om minder belasting goed te praten, maar dat is zo'n achterhaald idee! Alsof rijken meer geld zullen uitgeven, bij minder belastingen, waardoor ze lagere bevolkingsgroepen stimuleren... Sjongejonge, ze potten het gewoon lekker allemaal op!
Oud 24-08-2003, 18:39
Lyra
Lyra is offline
Citaat:
Inderdaad. Bovendien, hij wordt toch maar gouverneur, dus veel last zullen we niet van hem hebben. Tenzij hij ook mee wil gaan doen aan de presidentsverkiezingen.
Het is niet gezond om over politiek onverschillig te doen, gewoon omdat het HIER niet gebeurt. Het zo wel bepaalde aspecten raken, misschien niet drastisch...

Ik ben er tegen, gewoon omdat HIJ een filmster geweest is. Hij mag dan wel een opleiding in economie hebben maar dat maakt je helemaal nog geen bekwame gouverneur. Evenals een carriére als filmster. Was het Arnold in het begin NIET geweest dan zou een andere 'knappe (holle) spierbundel' de plaats in zijn films wel gehad.
Mensen in Califonia zijn Amerikaans, en daar zegt het uiterlijk al veel over iemand. En wanneer je er inderdaad goed uitziet heeft dat een voordeel. Maar tot nu toe bleven politica saai en 'slim'. Het volk denkt hem te kennen door vele verschijningen op de televisie.

Ik ga ervan uit dat de er ook wel slimme mensen in Amerika wonen en NIET op Arnold stemmen. Maar dat is dan jammer, want ik verwacht dat hij gaat winnen, met +- 58%.

(trouwens wanneer het een'beroemde filmster' vrouw geweest zou zijn, zouden de mensen niet zomaar automatisch op haar stemmen. Ook niet wanneer de gouverneur in spé altijd de 'rotzak' speelt in films.)
Het heeft er effect op...
Oud 24-08-2003, 21:14
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
ach ik durf te wedden dat die arnold er meer van braait als iedereen verwacht

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:17
FaZ
FaZ is offline
Schwarzenegger heeft vele kwaliteiten, politiek is daar zeker 1 van. Ik heb er dus totaal geen probleem mij (alleen dat hij republikein is )
Oud 25-08-2003, 09:50
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 23-08-2003 @ 16:23:

Je bent gewoon jaloers dat hij zoveel succes heeft. (Bodybuilder, acteur, zakenman)
Oh ja echt, ik ben zo verschrikkelijk jaloers op 'Conan the Barbarian'
Oud 25-08-2003, 10:21
Poor twisted me
Citaat:
Vincent Vega schreef op 25-08-2003 @ 10:50:
Oh ja echt, ik ben zo verschrikkelijk jaloers op 'Conan the Barbarian'
en terecht! wat hij bereikt heeft, moet jij nog maar es ooit zien te bereiken
Oud 25-08-2003, 10:46
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Gisteren op tv: opiniepeiling

1. Bustamente met 35 %
2. Schwarzenegger met 22 %

Swarzeneggers belangrijkste punten:
- Na-schoolse opvang
- Rechten ivm abortus
- Homo-rechten

(en dit voor een republikein)

Het financiele plaatje klopt echter nog niet erg voor Arnold (lees: onrealistisch) zoals wel te verwachten was voor iemand met geen politieke ervaring. Maar je hebt het recht je kanidaat te stellen (zoals er ook honderden gedaan hebben) dus als Arnold wint vind ik niet dat er op afgegeven moet worden. Je kan als argument opvoeren dat hij enkel voor zijn uiterlijk en acteerprestaties verkozen is, maar dat is ook zo bij de meeste verkiezingen, de beste acteur wint. Veelal niet diegene met de beste ideeën. Verpakking vs. Inhoud.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:40
NN
NN is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-08-2003 @ 11:21:
en terecht! wat hij bereikt heeft, moet jij nog maar es ooit zien te bereiken
Het ligt er ook maar aan wat je wilt bereiken. Ik zou zelf nooit acteur willen worden in derderangs actiefilms, evenals ik ook nooit republikeins gouverneur in de VS zou willen worden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:00
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
NN schreef op 25-08-2003 @ 19:40:
Het ligt er ook maar aan wat je wilt bereiken. Ik zou zelf nooit acteur willen worden in derderangs actiefilms, evenals ik ook nooit republikeins gouverneur in de VS zou willen worden.
In-der-daad
Oud 25-08-2003, 19:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
derderangs actiefilms je weet zelf ook wel dat dat niet waar is triest.......
Oud 25-08-2003, 19:49
Poor twisted me
the terminator een derderrangs film?
Oud 26-08-2003, 00:14
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Men moet niet vergeten dat er ook vele andere kandidaten zijn ook ZONDER politieke ervaringen.

En ja derderangs films... de meesten beginnen hun carriere gewoon onderaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Arnold's bankrekening bevat ongetwijfeld meer geld dan het gehele vermogen van Sierra Leone.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:34
Joostje
Joostje is offline
mijn bankrekening bevat meer dan die van de VS
Oud 26-08-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 23-08-2003 @ 16:23:
Ik zeg toch ook niet dat het slecht is, domme sukkel. Ik zeg alleen dat ik er geen fiducie in heb omdat ik Arnold en public vind overkomen als een hersenloze spierbonk.

Er is hier duidelijk een aantal mensen dat zich aangesproken voelt, anders zou er niet zo fel gereageerd worden op het spiergedeelte

En ik jaloers op Schwarzenegger? Tuurlijk kerel, en jij neukt met Pamela Anderson
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Bovendien, hij wordt toch maar gouverneur, dus veel last zullen we niet van hem hebben. Tenzij hij ook mee wil gaan doen aan de presidentsverkiezingen.
Van mij mag hij ook president worden

Hij lijkt me veel slimmer dan die ezel bush
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:55
Verwijderd
Ja, ik heb wel meer vertrouwen in Schwarzenegger dan Bush, maar ook alleen maar omdat hij met een Duits in plaats van met een Texaans accent praat.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:56
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 26-08-2003 @ 14:54:
Van mij mag hij ook president worden

Hij lijkt me veel slimmer dan die ezel bush
hey, geen ezels beledigen!
Oud 26-08-2003, 15:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2003 @ 14:50:
Ik zeg toch ook niet dat het slecht is, domme sukkel. Ik zeg alleen dat ik er geen fiducie in heb omdat ik Arnold en public vind overkomen als een hersenloze spierbonk.

Er is hier duidelijk een aantal mensen dat zich aangesproken voelt, anders zou er niet zo fel gereageerd worden op het spiergedeelte

En ik jaloers op Schwarzenegger? Tuurlijk kerel, en jij neukt met Pamela Anderson
dat als je gespierd bent zegt niet dat je dom bent zo kan je ook zeggen dat negers geen president kunnen worden omdat die in het algemeen dommer zijn als blanken.
Oud 26-08-2003, 15:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 26-08-2003 @ 16:28:
dat als je gespierd bent zegt niet dat je dom bent zo kan je ook zeggen dat negers geen president kunnen worden omdat die in het algemeen dommer zijn als blanken.
en waaruit leid je dat af?
Oud 26-08-2003, 15:37
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:

Volgens mij ben je wel jaloers omdat een 'hersenloze spierbonk' meer geld en invloed heeft dan een arrogant rechtenstudentje ooit zal bereiken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:02
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:

Ik zei "alsof het zo slecht is" waar leid jij af dat ik zeg dat jij zei dat het slecht is?

En dan mij ook nog domme sukkel noemen.
Als ik dom was zou ik geen VWO diploma op zak hebben.

Arnold komt over als een hersenloze spierbonk?
En bush komt over als een domme aap .

Arnolds carriere bewijst dat hij alles behalve hersenloos is.

En nee ik voel me niet aangesproken op het spiergedeelte.. aangezien ik nooit getraind heb..

Ja jij bent jaloers... dat Arnold succes heeft met hersenen EN een gespierd lichaam. Je durft het alleen niet toe te geven. Je kan niet aan hem tippen, daarom moet je hem maar afkraken vanwege zijn gespierde uiterlijk wat jij nooit zal hebben.

en alsof ik Pamela Anderson wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:18
BARON
BARON is offline
arnold s. lijkt me de beste persoon waaruit men kan kiezen, gezien zijn carriëre. er bestaat natuurlijk nooit zoiets als een beroepspoliticus, politiek kan je alleen maar ingroeien.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:19
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
BARON schreef op 26-08-2003 @ 21:18:
arnold s. lijkt me de beste persoon waaruit men kan kiezen, gezien zijn carriëre. er bestaat natuurlijk nooit zoiets als een beroepspoliticus, politiek kan je alleen maar ingroeien.
Welkom terug.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:24
Poor twisted me
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 26-08-2003 @ 21:02:
Ik zei "alsof het zo slecht is" waar leid jij af dat ik zeg dat jij zei dat het slecht is?

Arnold komt over als een hersenloze spierbonk?
En bush komt over als een domme aap .

Arnolds carriere bewijst dat hij alles behalve hersenloos is.

En nee ik voel me niet aangesproken op het spiergedeelte.. aangezien ik nooit getraind heb..

Ja jij bent jaloers... dat Arnold succes heeft met hersenen EN een gespierd lichaam. Je durft het alleen niet toe te geven. Je kan niet aan hem tippen, daarom moet je hem maar afkraken vanwege zijn gespierde uiterlijk wat jij nooit zal hebben.

en alsof ik Pamela Anderson wil neuken.
jij hebt gelijk vaag mannetjuh!
arnold is zeker nie dom
Oud 26-08-2003, 21:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-08-2003 @ 16:29:
en waaruit leid je dat af?
uit enquetes,testen en onderzoeken ik heb helaas geen bronnen bij de hand anders had ik ze hier wel gezet, maar bijv. uit een van de onderzoeken bleek dat negers gemiddeld 5 punten lager op de IQ-testen scoren dan andere rassen, ieder ras heeft zijn voordelen daar moet je eerlijk in wezen negers hebben over het algemeen meer spierkracht.
Oud 26-08-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Coolste opmerking van de avond
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 26-08-2003 @ 22:38:
uit enquetes,testen en onderzoeken ik heb helaas geen bronnen bij de hand anders had ik ze hier wel gezet, maar bijv. uit een van de onderzoeken bleek dat negers gemiddeld 5 punten lager op de IQ-testen scoren dan andere rassen, ieder ras heeft zijn voordelen daar moet je eerlijk in wezen negers hebben over het algemeen meer spierkracht.
Dus een blanke met meer dan gemiddelde spiermassa zal inleveren op intelligentie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 07:59
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 26-08-2003 @ 16:28:
Grappig dat een dergelijke uitlating geplaatst wordt in een zin die bol staat van de taalfouten.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:41:
Het is gewoon triest dat een omhooggevallen acteurtje blijkbaar een openbare functie kan bekleden, maar op zich zie ik er geen bezwaren tegen. Als het Amerikaanse volk zich zo laat kennen door een hersenloze gorilla met een fout Duits accent tot gouverneur te kiezen, dan moeten ze dat zelf weten
jij moet nodig is zijn biografie lezen want arnold is echt geniaal, en was al op zijn 28ste miljonair nog voordat hij ook maar 1 film had uitgebracht. het is echt een voorbeeldfiguur van de american dream.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2003 @ 23:05:
Dus een blanke met meer dan gemiddelde spiermassa zal inleveren op intelligentie
wat een overdreven moskovic conclusie, doet me denken aan de wookie-theorie uit southpark
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 23-08-2003 @ 16:06:

bestuurlijke ervaring in zijn bouwbedrijven, in zijn sportschoolwereld en in zijn films, is dat niet genoeg?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 09:55
ESCO
ESCO is offline
[QUOTE]bestuurlijke ervaring in zijn bouwbedrijven, in zijn sportschoolwereld en in zijn films, is dat niet genoeg?[/QUOTE
]

Een beetje door weider tot god wordt geprezen en door dat weider alle bladen in bezit heeft kon die gratis is nog eens reclame maken over zichzelf.

Daarbij komt nog dat dat tie na de eind jaren toe gaf dat die anabolen gebruikte,als die dat eerder had gezegd was het mooi einde geweest met z'n filmcarriere.

Het lijkt me wat beter om een econoom te nemen, in de plaats voor iemand die in de sportwereld door hulp van Weider is opgeklommen.
Oud 27-08-2003, 10:10
Verwijderd
Ik lach me echt rot hier

Feyenoord, ik snap niet dat jij probeert hem te verdedigen als goed politicus met het argument dat hij voor zijn 28e al miljonair was. Dat staat helemaal los van zijn kwaliteiten als politicus, net zoals je niet kunt zeggen dat iemand die veel geld heeft 'gelukt' is.

Herman Heinsbroek heeft ook 120 miljoen in de pocket omdat hij Arcade kocht toen het slecht liep en verkocht toen het goed liep, maar die kerel is ook zo hersenloos als het maar kan. Of Ferry Hoogendijk, die een klein fortuin heeft verdiend in de internationale kunsthandel. Ook iets waarvoor je alleen maar boerenslimheid en handigheid/vingervlugheid hoeft te hebben. Maar waarschijnlijk vind jij Hoogendijk en Heinsbroek ook geniëen

Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:30
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:

:
Ik ken anders genoeg domme mensen met een VWO-diploma.
Oud 27-08-2003, 13:55
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 11:10:
Ik lach me echt rot hier

Feyenoord, ik snap niet dat jij probeert hem te verdedigen als goed politicus met het argument dat hij voor zijn 28e al miljonair was. Dat staat helemaal los van zijn kwaliteiten als politicus, net zoals je niet kunt zeggen dat iemand die veel geld heeft 'gelukt' is.

Herman Heinsbroek heeft ook 120 miljoen in de pocket omdat hij Arcade kocht toen het slecht liep en verkocht toen het goed liep, maar die kerel is ook zo hersenloos als het maar kan. Of Ferry Hoogendijk, die een klein fortuin heeft verdiend in de internationale kunsthandel. Ook iets waarvoor je alleen maar boerenslimheid en handigheid/vingervlugheid hoeft te hebben. Maar waarschijnlijk vind jij Hoogendijk en Heinsbroek ook geniëen
Wat is er dan precies mis met boerenslimheid en handigheid? Als je daardoor een bedrijf of een staat beter kunt runnen dan een arrogant iel mannetje dat ondernemingsrecht heeft gestudeerd dan is dat mooi.
En ik vind Heinsbroek en Hoogendijk geen genieen, maar wel mensen die hun hersenen weten te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:31
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Assasin schreef op 27-08-2003 @ 14:55:
Wat is er dan precies mis met boerenslimheid en handigheid? .
Daar is niks mis mee. Echter, het is niet direct iets wat je nodig hebt bij het besturen van een staat. Om daar een beetje een nuttige invulling aan te kunnen geven moet je op zijn minst beschikken over een visie.
Oud 27-08-2003, 14:35
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 27-08-2003 @ 15:31:
Daar is niks mis mee. Echter, het is niet direct iets wat je nodig hebt bij het besturen van een staat. Om daar een beetje een nuttige invulling aan te kunnen geven moet je op zijn minst beschikken over een visie.
En waarom zou visie niet te combineren zijn met boerenslimheid?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 27-08-2003 @ 15:35:
En waarom zou visie niet te combineren zijn met boerenslimheid?
Als het te combineren valt is dat alleen maar goed natuurlijk.

Overigens, bepaalde sociale vaardigheden zijn ook altijd makkelijk. Het lijkt me dat een self-made man als Arnold daar wel over beschikt
Ik wist overigens niet dat de beste man z'n carrière op deze manier opgebouwd heeft. Maar het lezen van biografieën over Hollywood-acteurs/actrices is ook niet m n favoriete bezigheid.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:54
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-08-2003 @ 15:39:
Als het te combineren valt is dat alleen maar goed natuurlijk.

Overigens, bepaalde sociale vaardigheden zijn ook altijd makkelijk. Het lijkt me dat een self-made man als Arnold daar wel over beschikt
Ik wist overigens niet dat de beste man z'n carrière op deze manier opgebouwd heeft. Maar het lezen van biografieën over Hollywood-acteurs/actrices is ook niet m n favoriete bezigheid.
De mijne ook niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-08-2003 @ 08:59:
Grappig dat een dergelijke uitlating geplaatst wordt in een zin die bol staat van de taalfouten.
sorrie
Oud 27-08-2003, 21:34
Verwijderd
de hele discussie gaat nu of de man slim is of niet en of hij wel de politiek in kan omdat hij "maar een acteurtje is". ik denk dat je het probleem niet in arnold s. moet zoeken, maar in het feit dat er mensen zijn die echt op hem stemmen . die mensen stemmen niet op de man zelf, maar op de man die hij speelt in films en dat is het belachelijke eraan! in amerika schijn je alleen maar een image nodig te hebben om een functie in de politiek te krijgen. george heeft zn vader, die het wel aardig deed - dus zal zijn zoon dat ook wel doen, arnold heeft zijn beschermde man image. mensen denken ze te kunnen vertrouwen op grond daarvan, wat natuurlijk onzin is. ik zeg; laat ze eerst eens bewijzen dat ze goed leiding kunnen geven en de juiste beslissingen kunnen nemen en laat ze wat minder "fancy" verkiezingscampagnes opzetten, dat trekt alleen maar dit soort kandidaten.

shit, pratend kan ik dit toch beter dan schrijvend...

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 13:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten