Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ed Maas lijkt me, ondanks zijn vergaarde rijkdom, ook totaal ongeschikt voor het besturen van een land.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
toch is hij tegenwoordig bij velen bekend als acteur. En wie zit er hier te zeiken over zijn carriere? Hij was al miljonair op zijn 28e, dat zie ik niet zo snel bij jullie gebeuren. En alsof een gespierd lichaam iets slechts is. Je bent gewoon jaloers dat hij zoveel succes heeft. (Bodybuilder, acteur, zakenman) Weinig mensen zullen op 1 gebied succesvol zijn, laat staan op meerdere gebieden. Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 15:28. |
![]() |
|
Als de man waarnaar een voetbalstadion is vernoemd *proest het uit van lachen* werkelijk zo slim was zou hij wel bij de democraten zitten. Schwarzenegger is de zoveelste die de Amerikanen aanpraat dat ze teveel belasting moeten betalen. Dat men in Oostbloklanden niet te veel belasting van de bevolking vraagt vind ik geheel begrijpelijk, maar dat er een volk met véél meer draagkracht in de waan leeft door de staat arm gemaakt te worden vind ik belachelijk. Alsof die paar dollars die arme Amerikanen zullen beparen hun levensstandaard drastisch zullen verbeteren. Tevens halen de republieken telkens het "trickle down" effect aan om minder belasting goed te praten, maar dat is zo'n achterhaald idee! Alsof rijken meer geld zullen uitgeven, bij minder belastingen, waardoor ze lagere bevolkingsgroepen stimuleren... Sjongejonge, ze potten het gewoon lekker allemaal op!
||
Citaat:
Ik ben er tegen, gewoon omdat HIJ een filmster geweest is. Hij mag dan wel een opleiding in economie hebben maar dat maakt je helemaal nog geen bekwame gouverneur. Evenals een carriére als filmster. Was het Arnold in het begin NIET geweest dan zou een andere 'knappe (holle) spierbundel' de plaats in zijn films wel gehad. Mensen in Califonia zijn Amerikaans, en daar zegt het uiterlijk al veel over iemand. En wanneer je er inderdaad goed uitziet heeft dat een voordeel. Maar tot nu toe bleven politica saai en 'slim'. Het volk denkt hem te kennen door vele verschijningen op de televisie. Ik ga ervan uit dat de er ook wel slimme mensen in Amerika wonen en NIET op Arnold stemmen. Maar dat is dan jammer, want ik verwacht dat hij gaat winnen, met +- 58%. (trouwens wanneer het een'beroemde filmster' vrouw geweest zou zijn, zouden de mensen niet zomaar automatisch op haar stemmen. Ook niet wanneer de gouverneur in spé altijd de 'rotzak' speelt in films.) Het heeft er effect op...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gisteren op tv: opiniepeiling
1. Bustamente met 35 % 2. Schwarzenegger met 22 % Swarzeneggers belangrijkste punten: - Na-schoolse opvang - Rechten ivm abortus - Homo-rechten (en dit voor een republikein) Het financiele plaatje klopt echter nog niet erg voor Arnold (lees: onrealistisch) zoals wel te verwachten was voor iemand met geen politieke ervaring. Maar je hebt het recht je kanidaat te stellen (zoals er ook honderden gedaan hebben) dus als Arnold wint vind ik niet dat er op afgegeven moet worden. Je kan als argument opvoeren dat hij enkel voor zijn uiterlijk en acteerprestaties verkozen is, maar dat is ook zo bij de meeste verkiezingen, de beste acteur wint. Veelal niet diegene met de beste ideeën. Verpakking vs. Inhoud. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is hier duidelijk een aantal mensen dat zich aangesproken voelt, anders zou er niet zo fel gereageerd worden op het spiergedeelte ![]() En ik jaloers op Schwarzenegger? Tuurlijk kerel, en jij neukt met Pamela Anderson ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hij lijkt me veel slimmer dan die ezel bush |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan mij ook nog domme sukkel noemen. Als ik dom was zou ik geen VWO diploma op zak hebben. Arnold komt over als een hersenloze spierbonk? En bush komt over als een domme aap ![]() Arnolds carriere bewijst dat hij alles behalve hersenloos is. En nee ik voel me niet aangesproken op het spiergedeelte.. aangezien ik nooit getraind heb.. Ja jij bent jaloers... dat Arnold succes heeft met hersenen EN een gespierd lichaam. Je durft het alleen niet toe te geven. Je kan niet aan hem tippen, daarom moet je hem maar afkraken vanwege zijn gespierde uiterlijk wat jij nooit zal hebben. en alsof ik Pamela Anderson wil neuken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() arnold is zeker nie dom ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]bestuurlijke ervaring in zijn bouwbedrijven, in zijn sportschoolwereld en in zijn films, is dat niet genoeg?[/QUOTE
] Een beetje door weider tot god wordt geprezen en door dat weider alle bladen in bezit heeft kon die gratis is nog eens reclame maken over zichzelf. Daarbij komt nog dat dat tie na de eind jaren toe gaf dat die anabolen gebruikte,als die dat eerder had gezegd was het mooi einde geweest met z'n filmcarriere. Het lijkt me wat beter om een econoom te nemen, in de plaats voor iemand die in de sportwereld door hulp van Weider is opgeklommen.
|
Verwijderd
|
Ik lach me echt rot hier
![]() Feyenoord, ik snap niet dat jij probeert hem te verdedigen als goed politicus met het argument dat hij voor zijn 28e al miljonair was. Dat staat helemaal los van zijn kwaliteiten als politicus, net zoals je niet kunt zeggen dat iemand die veel geld heeft 'gelukt' is. Herman Heinsbroek heeft ook 120 miljoen in de pocket omdat hij Arcade kocht toen het slecht liep en verkocht toen het goed liep, maar die kerel is ook zo hersenloos als het maar kan. Of Ferry Hoogendijk, die een klein fortuin heeft verdiend in de internationale kunsthandel. Ook iets waarvoor je alleen maar boerenslimheid en handigheid/vingervlugheid hoeft te hebben. Maar waarschijnlijk vind jij Hoogendijk en Heinsbroek ook geniëen ![]() Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 10:13. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind Heinsbroek en Hoogendijk geen genieen, maar wel mensen die hun hersenen weten te gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, bepaalde sociale vaardigheden zijn ook altijd makkelijk. Het lijkt me dat een self-made man als Arnold daar wel over beschikt ![]() Ik wist overigens niet dat de beste man z'n carrière op deze manier opgebouwd heeft. Maar het lezen van biografieën over Hollywood-acteurs/actrices is ook niet m n favoriete bezigheid. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
de hele discussie gaat nu of de man slim is of niet en of hij wel de politiek in kan omdat hij "maar een acteurtje is". ik denk dat je het probleem niet in arnold s. moet zoeken, maar in het feit dat er mensen zijn die echt op hem stemmen . die mensen stemmen niet op de man zelf, maar op de man die hij speelt in films en dat is het belachelijke eraan! in amerika schijn je alleen maar een image nodig te hebben om een functie in de politiek te krijgen. george heeft zn vader, die het wel aardig deed - dus zal zijn zoon dat ook wel doen, arnold heeft zijn beschermde man image. mensen denken ze te kunnen vertrouwen op grond daarvan, wat natuurlijk onzin is. ik zeg; laat ze eerst eens bewijzen dat ze goed leiding kunnen geven en de juiste beslissingen kunnen nemen en laat ze wat minder "fancy" verkiezingscampagnes opzetten, dat trekt alleen maar dit soort kandidaten.
shit, pratend kan ik dit toch beter dan schrijvend... Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 13:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 22-05-2007 13:51 | |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 | |
Executie Stanley Tookie Williams, morgen al... Verwijderd | 109 | 15-12-2005 23:46 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 500 | 07-10-2005 00:33 | |
wie wordt de volgende president van de vs? little nemo | 91 | 21-03-2004 13:43 |