Oud 28-08-2003, 08:35
Swetlana
Swetlana is offline
Ja, het had iedereen kunnen overkomen.
Het is echt een rotgevoel, zeker als ik straks weer naar school moet, weet nog niet of ik hem weer krijg, maar kan hem momenteel niet meer uit mijn hoofd krijgen, zomaar plotseling sloeg de vonk over.
Het leeftijdsverschil is nog geen 7 jaar, maar alleen zijn baan!
Heeft er een van jullie ook zo een ervaring.
Laat het me a.u.b weten.

Gr Swetlana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 09:38
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Een goede vriendin van mij heeft een relatie met haar (en mijn) ex-leraar. Hij is 33, zij 18. Toch is bhet serieus: ze hebben allebei hun relatie die ze toendertijd hadden, uitgemaakt en nu hebben ze officieel iets. Ik vind het nog steeds zo vreemd... ik zie hem nog steeds als mijn ex-leraar en noem hem dan ook nog meneer (achternaam) ipv gewoon bij zijn voornaam

edit: ik moest bij jouw topic meteen denken aan het liedje verliefd op de meester van kinderen voor kinderen, dat is echt gaaf

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 09:46.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:41
Verwijderd
Ik heb er geen ervaring mee, iig niet dat het serieus was, maar een leraar op mijn oude school kreeg toen hij net begon met lesgeven een meisje in zijn klas waarmee het heel erg klikte. Toen het meisje geslaagd was, zijn ze getrouwd, vrijwel meteen Ze wonen nu nog altijd samen etc.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:55
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Swetlana schreef op 28-08-2003 @ 09:35:
Ja, het had iedereen kunnen overkomen.
Het is echt een rotgevoel, zeker als ik straks weer naar school moet, weet nog niet of ik hem weer krijg, maar kan hem momenteel niet meer uit mijn hoofd krijgen, zomaar plotseling sloeg de vonk over.
Het leeftijdsverschil is nog geen 7 jaar, maar alleen zijn baan!
Heeft er een van jullie ook zo een ervaring.
Laat het me a.u.b weten.

Gr Swetlana
het kan wel, maar natuurlijk is het niet, vooral door de ongelijke basis. Jij kijkt toch een beetje tegen hem op omdat ie je leraar is. daardoor kan hij misbruik maken van zijn machtspositie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:32
Severus
Severus is offline
Het zoveelste 'verliefd op mijn leraar' topic. Kunnen we niet een algemeen topic hierover openen ofzo?

Ripper
Oud 28-08-2003, 15:22
Lovely007
Lovely007 is offline
Ik vraag me af of je zeker weet dat hij geen vriendin heeft? En of hij jou ook leuk vind?
Anders kun je het natuurlijk altijd proberen! Misschien wel even wachten totdat je van school af bent, anders is een leraar volgens mij strafbaar, het word zal iig niet gewaardeerd worden door jullie directeur.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:32
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Ripper schreef op 28-08-2003 @ 12:32:
Het zoveelste 'verliefd op mijn leraar' topic. Kunnen we niet een algemeen topic hierover openen ofzo?

Ripper
Citaat:
Lovely007 schreef op 28-08-2003 @ 16:22:
Ik vraag me af of je zeker weet dat hij geen vriendin heeft? En of hij jou ook leuk vind?
Anders kun je het natuurlijk altijd proberen! Misschien wel even wachten totdat je van school af bent, anders is een leraar volgens mij strafbaar, het word zal iig niet gewaardeerd worden door jullie directeur.
Ja, dan krijg je ´Het grote ´Verliefd op mijn leraar topic #zoveel´´en dat soort toestanden....

En ja, het is strafbaar en dus zal de directeur het waarschijnlijk niet zo erg waarderen....dus als jullie allebei willen dat het wat wordt, moeten jullie dus wachten tot één van beiden van school is.
Oud 28-08-2003, 19:55
poesiefox
poesiefox is offline
Been there, done that. Vreselijk, zo'n ongelukkige liefde. Echt, een heilloze exercitie, zet het uit, nu je nog kunt.

Maar ach, het gaat wel weer over.
Oud 31-08-2003, 13:24
Talon
Talon is offline
ach ja, je kan zo tenminste wat ervaring opdoen met een rijpe man
dan weet je straks misschien nog beter waar en hoe je moet sabbelen bij je toekomstige vriendje
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:43
Pandemonium
Pandemonium is offline
vliegende panters... ---> swetlana
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten