Advertentie | |
|
![]() |
|
Je droomt zo'n 6 dromen per nacht, maar ik kan me er zeer zelden een herinneren. Wat ik wel vaak heb, is dat als ik in bed lig, op mijn rug, dat ik het gevoel krijg alsof ik heel hard ga vallen. Dan schrik ik altijd meteen op.
Best wel grappig is dat
|
Ik droomde vannacht onder andere dat ik met een wedstrijd meedeed. Het was de bedoeling dat je zo snel mogelijk 40 patatjes met uitdeelde in een zwembad. Dus na wat rennen kwam ik als eerste aan bij een bezoeker, maar toen bleek dat ik alleen wat bestek in mijn hand had en dus helemaal geen patatjes met kon uitdelen
![]() En een tweede droom ging over iemand die mij uitdaagde en uitdaagde. Ik probeerde hem te ontwijken, maar hij bleef terugkomen. Toen gingen we vechten, en hij was duidelijk goed in kung-fu (rare beenbewegingen, jackie chan zou ze niet verzinnen). Maar het ging zo langzaaaam.. echt alsof het onder water was. En toen werd ik wakker. dromen zijn echt vaag als je ze weer kan herinneren ![]() het leuke is dat je op het moment dat je het droomt allemaal heel logisch vindt.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Wat droomde de persoon boven jou vanacht? Bongalientje | 24 | 26-04-2007 16:57 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
>>geen dromen meer << *Norena* | 12 | 30-06-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Droom (vanacht gedroomd :D) Gothic | 10 | 13-03-2002 16:04 |