Advertentie | |
|
![]() |
|
Stel:
Je bent zelf niet in een hokje te duwen omdat je 'jezelf'bent... OF Je bent van alles wel een beetje: je draagt wat je mooi staat, wat voor styl het ook is... Dan kún je gewoon nooit flirten met iemand die 'van buiten af' komt. Kvind nu een gozer leuk, die luistert jazz en R&B en meer van dat soort shit, geen akker, geen alto, eerder een mooi persoon met dure (?) kleding, en ik heb echt het idee vamn 'hm....volgens mij ben ik té 'óke kga nu blowen en zuipen en hangen' voor hem ![]() Kansloos.
||
Citaat:
|
ik ben eigenlijk niet zown flirterd of iig ik begin nooit, als iemand met mij begint te flirten dan speel ik het spelletje meestal wel mee om daarna alles af te wijzen
![]() ![]()
|
euhm Ik alto heb nu ruim 9 maanden met hem hiphopper.
Gaat nog steeds heel erg goed en we zijn heel blij met elkaar. Hebben bijan nooti ruzie alleen laatste tijd doordat ik lichterlijk overspannen raak maar ja boeit niet. Ik had zelf nooit verwacht dat het zoo goed zou gaan en als je me een jaar geleden had gezegt dat ik wat met een hiphopper zou hebben nu dan had ik ej recht in je gezicht uitgelachen
||
Citaat:
|
true, true... maar dan nog, je kan 't niet voorspellen denk ik... en dat je in 'n ander hokje zit wil niet meteen zeggen dat er een wereld van verschil in elkaars denkgangen zit.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig kom jij uit Noord, ik hou het natuurlijk alleen bij OSM. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben zelf vrij "netjes" maar ik vind de wat meer alternatieve meisjes toch wel erg aantrekkelijk. Ze stralen iets uit waar ik opval en ze komen voor mijn gevoel over alsof ze een stuk serieuzer zijn dan al die andere meiden.
Alleen om er ook daadwerkelijk een relatie mee te hebben wanneer ik naar hun 'stijl' kijk.. hmz.. tja kweet niet, terwijl het me wel weer erg aanspreekt... beetje vaag allemaal |
![]() |
|
Ohja, in het vliegtuig is het ook altijd leuk; vooral als we voor Air Scotland vliegen. Dan zitten er allemaal van die typische Schotse mensen uit de arbeidersklasse (compleet met voetbalshirts enzo) in de cabine. En dan laat je per ongeluk wat vallen uit je trolley. En dan heel heel erg oncharmant bukken enzo
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja.
Ikzelf pas niet echt in een standaard hokje (hokje 'saai'??) en heb een poosje een soort van seksrelatie gehad met een Sxe...hij was echt ongelooflijk aso (op sommige vlakken dan) en ook nog eens veganist en speelt in zo'n hardcore sxe bandje....tja past niet echt bij mij maar ik vind het wel interessant om eens een andere kijk op dingen te leren kennen....en bij mijn vriend daar zit geen gewoon geen uitdaging in in die relatie en dat had ik met deze jongen wel....ik had het gevoel alsof ik weer leefde..en het was wel spannend allemaal...lekkere sex gehad enzo...hij kon goed zoenen en dat mis ik nog steeds want mijn vriend kan dat niet zo goed ![]() ![]() Zucht af en toe verlang ik er best weer naar terug moet ik eerlijk bekennen...weer dat gevoel van 'ik leef', die uitdaging, die sex..maar helaas hij is al bezet nu geloof ik... Haha en dat heet dan sxe, in principe mogen die lui niet eens zomaar met iedereen sexen....nou hij heeft me dus mooi wel gebruikt de lul... Maargoed, het zou onhandig zijn voor een relatie qua normen/ waarden/ levensfilosofie...en eerlijk gezegd vind ik het best belangrijk dat de persoon met wie ik ga een beetje in hetzelfde gelooft als ik, zo geloof ik bv in karma en reincarnatie en het wordt vind ik toch moeilijk als mijn partner daar niet in zou geloven....ook qua muziekstijl en qua humor is het handig als je een beetje op 1 lijn zit....tering zeg, meneer kon niet slapen zonder muziek...lig ik daar naar die tyfus SXE herrie te luisteren...aaaaarg ![]() Samengevat: voor een seksrelatie of geflirt, een kortstondige relatie kan het best (geen kwaad)....het geeft een extra uitdaging, een extra dimensie aan je relatie....als je daarvan houdt en/of er mee om kan gaan dan kan het nog best uitlopen op een langere relatie denk ik zo.... een relatie tussen 2 dezelfde types is veiliger en kan in principe langer standhouden, maar geeft wel meer kans op doodbloeden omdat er geen uitdaging meer inzit...dit ervaar ik zelf tenminste een beetje...niet dat mijn vriend en ik dezelfde 'lifestyle' hebben (we doen niet echt aan lifestyle ofzo, maar we hebben wel overeenkomsten in muziek vaak en in levensfilosofie ook wel een beetje)...maar wel een beetje hetzelfde karakter af en toe.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*zucht* niet op die manier....hij kende t eerder gewoon niet echt en hij vond t vet ![]() en aesop rock is vet ja ![]() ![]()
|
Ja doe ik absoluut wel. Stijl maakt me weinig uit. Ik val vooral voor meisjes met een eigen stijl, maakt niet zo veel uit.
Alleen moet ze wel enigszins op rockmuziek georienteerd zijn. Met meisjes die van hiphop of r&b houden kan ik nou eenmaal niet goed in contact komen, omdat muziek toch al snel een goed gespreksonderwerp is. ![]()
|
ik vind dat muzieksmaak ook niet uit hoeft te maken, hetzelfde is altijd leuk, maar mn vriend is echt metal (black, death, trash enzo) nou en als ik iets niet kan horen is het dat wel tenzij ik de tekst nog enigzins kan verstaan en het rustige metal is voor zover 't kan... hij vind ook niet al mijn muziek mooi, maar we houden gewoon rekening met elkaar, hij geen slipknot op en ik geen di-rect om 't zo maar te zeggen, hij heeft wel es gezegt als ik echt trance luisterde had ;t vast geen zin, maar rock was ook wel cool... en toen ie hoorde dat ik bas speel vond ie dat ook helemaal geweldig had ie namelijk nooit van mij verwacht
Maar omdat we nogal verschillen qua uiterlijk had niemand verwacht dat we iets zouden krijgen, ook we zelf hadden het niet verwacht, zaten bij elkaar op school niemand uit mn klas ging met zijn klas om vonden het maar rare mensen, terwijl ik ze nogal leuk vond en hun humor begreep. al ben ik toch vrij normaal..beedje alternatief. we waren alle2 verliefd op elkaar maar d8ten allebei van tja wat moet hij/zij nou met mij die hoeft geen skater enzo, totdat we dus doorkregen dat we elkaar wel heel vaak aankeken en 't geen toeval was. af en toe in ht olc zaten we er tegelijk we durfde alle2 niet naast de ander te gaan zitten net hoi uitbrengen durfde ie nog net.. dus ik wel terug zeggen en na maanden gingen we steeds vaker praten, had hij mn msn gevonden enzo en zo uren gepraat en waarom we dat op school niet deden, naar de stad geweest was echt leuk, en toen vroeg ie me mee naar een feest.... had ik wel zoiets van mmm wat doe ik hier in het begin kende alleen hem en 't was een metal feest was ik nooit geweest, maar ik heb me gek gelachen het was echt leuk headbangen en pitten om te zien. en toen op school sommige mensen dachten werkelijk dat we een grapje maakte dat we wat hadden, maar iedereen gelooft 't nou wel en na 3mnd gaat 't nog steeds heel goed tussen ons.... 't kan dus altijd als je maar ongeveer een beedje hetzelfde denkt .. denk ik qua uiterlijk maakt 't nietzo uit
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |