Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je weergave is niet geheel correct; het had HYPOCRIETE milieuterroristen moeten zijn.. Genesis |
![]() |
|
Voor Amnesty International bijna altijd. Ik ben d'r dan ook actief lid van en werk dus voor ze (zie mijn sig
![]() ![]() Maar het ligt aan het onderwerp; het is tot nu toe niet voorgekomen in ieder geval dat ik niet mijn handtekening heb gezet voor Amnesty International (althans, als ik me dat goed herinner ![]() Probleem is vaak dat je niet genoeg van de zaak afweet om er een objectief oordeel over te vellen. Maar als het goed is laat Amnesty International duidelijk weten waarom, hoe en wat. ![]() Andere groeperingen? Tsja, daar ben ik niet zo'n insider van, dus ik weet niet precies hoe t een en ander werkt. Ik ben daar dus dan ook iets voorzichtiger in. Echter voor een petitie om Arjan Erkel terug te krijgen bijvoorbeeld heb ik wel een handtekening gezet. Mensen die werken voor een onafhankelijk goed doel moet je van afblijven imo ![]()
||
Citaat:
En daarnaast: Waaruit maak jij op dat het meestal links is? Wat is links? Welke groeperingen/goede doelen zijn "links" in jouw ogen en waarom? En wat is er verkeerd met links, wat is daar slecht aan?
||
Citaat:
Zomaar erop los schelden leidt nergens naar toe.
||||
Citaat:
Citaat:
Zo werd een paar jaar geleden mijnheer Janmaat veroordeeld vanwege een uitspraak ("Ik zou de multiculturele samenleving afschaffen als ik het voor het zeggen had"). Er was geen aansporing tot geweld, slechts een uiting van een mening. Helaas, geen woord van Amnesty over deze manier van censuur en onderdrukking (= gewetensgevangene volgens Amnesty) Niet dat ik sympatiseer met Janmaat, of met de linkse rakkers die Amnesty wél probeert te beschermen, maar het geeft een hypocriet denken aan. Citaat:
|||||
Citaat:
Dat heet een verschil van mening hebben, nog niet zozeer een terroristische daad ![]() Citaat:
Bron? En hoe weet je of iemand links is? En wanneer is iemand links? En hoe denk je dat ze te werk gaan? Ooohnee, die terdoodveroordeelden is eentje die samenheult met de republikeinen, die gaan we niet helpen hoor! ![]() Verdiep je eens wat beter in de organisatie zou ik zeggen, voordat je met zulke rare statements komt. Citaat:
Verdiep je nu maar eerst eens in de organisatie, want dan had je waarschijnlijk geweten dat Amnesty International NEDERLAND GEEN onderwerpen aanhaalt die in eigen land gebeuren. Domweg om niet politiek over te komen. Dat niemand op t idee kwam om Amnesty International uit het buitenland aan te schrijven of hierover te raporteren is niet de schuld van Amnesty's onwetendheid of onwelwillendheid. En dat is algemeen Amnesty International beleid. Dus je zult ook nooit kritiek horen op de Israeliers of Palestijnen van Amnesty International in Jerusalem. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|