Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
in mijn geval ook een vriend.
ik denk dat mijn eerste reactie is 'lul' en daarna weglopen. ik denk niet dat ik hem dan nog kan aankijken. en het is hem geraden dat ie me achterna loopt, ongelofelijk veel spijt betuigt en alles doet om me te houden! maar of ik hém wil houden is nog maar de vraag, denk niet dat ik met zo'n iemand kan leven ![]() |
![]() |
|
Ik zou eerst langgenoeg blijven kijken, zodat hij heel duidelijk ziet dat ik het zie en dat hij ziet wat hij mij aandoet en zodat ik het niet zal vergeten en vervolgens weglopen met een koude blik...
Daarna, geen idee, mag hij moeite doen en uitleggen ed...
|
Heel simpel, mijn mond niet opentrekken tot ik een geschikte wraak heb gevonden voor beide... En die wraak is erger dan de maximumstraf die voor 1993 op overspel stond. Het komt in elk geval noooit meer goed. En dan heb ik het over meer dan zoenen. Met zoenen ben ik een aantal weken zacht gezegd zeer lastig, en die jongen krijgt minimaal een slag die hem knock-out slaat. En ik mag dan wel EHBO hebben: ik reanimeer hem eerder als hij geen hartstilstand heeft dan wel één. De meeste mensen zullen de reactie van zijn lichaam wel begrijpen.
|
![]() |
||
Citaat:
Oeps, daar ging het laatste beetje vertrouwen dat ik in een stabiele relatie heb ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
de rug toe draaien en weggaan (als ik mijn vrien dmet iemand zou betrappen) vervolgens wachten op een toenadering van zijn kant en verder helemaal niks van me laten horen. (Ik maak het niet per direct uit dus) hoor ik nik svan hem dan is het wat mij betreft uit en zou ik zn spullen netjes in een doos op zn stoep afleveren.
En dan zou ik vervolgens zo'n twee maand in de put zitten en me gigantisch miserabel voelen... natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Door mijn tranen heen heel treurig/ afkeurend/ kwaad kijken naar mijn vriend (vreemd gaan vind ik zo laag!!)
Het wijf een klap geven, onterecht, maar dat zou ik mijn vriend niet aan kunnen doen, dus dan maar de eerste andere in de buurt. Weggaan naar goede vriendin en heel hard huilen. Wat er verder zou gebeuren...uit. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Als niemand kijkt I C U | 12 | 08-03-2006 16:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |