Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je moet het zelf maar weten.... maar er zijn volgens mij meer negatieve ervaringen dan positieve.....
![]() het blijft altijd een risico, maar als jij die bereid bent te nemen..... ik zelf zou het nooit doen, maar dat komt ook omdat ik echt in die dingen geloof... je weet nooit wat je aan het andere eind van je "blikkentelefoon" ![]() *BB*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is hier nou *iemand* die het zelf geprobeerd heeft? En niet heeft horen zeggen dat het heeel gevaarlijk is en dat vervolgens maar blijft roepen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hm, spreekt elke geest overigens nederlands..? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
*lol* erg veel serieuze reacties *ahum*
neej ik heb zelf ook geen id.. meejbe door te pendelen? of gewoon mediteren en wachten tot je een andere energie dan de 'jouwe' voelt.. maarja keb er geen verstand van hè... ik denk dat je er niet aan moet beginnen. ik heb over een paar negatiefe ervaringen gehoord en je kan er psygisch nogal van in de war raken... maar als je het toch doen.. succes er mee blessed be annet
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk kun je ze wel zelf maken. Je roept een geest op, je maakt geen magisch ouija bord. Het enige idee van een ouija bord is dat je een manier hebt waarop de 'geest' contact met je neemt. Het maakt geen bal uit welke manier, en je hoeft echt geen heilige of magische dingen te hebben of zo... magoe, we hebben het natuurlijk weer met zo'n goedgelovig type te maken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb al heel lang een geest willen oproepen, maar omdat iedereen roept dat je het niet moet doen, heb ik het dus ook nooit gedaan. Ik wil het wel, maar door alle rare verhalen die je er over hoort, durf ik niet meer. Vind ik wel jaammer, zou het toch een keer willen doen. Ben benieuwd hoe zoiets in zijn werk gaat, wat gebeurd er nou, wat kan je er van verwachten. Kan iemand niet vertellen hoe het ging toen zij het "echt" deden?
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hint: Die rare verhalen die je hoort - urban legends. Broodje aap verhalen. Gehoord van die en die, of een kennis van, of iemand die het echt kan weten... |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geesten zien en/of oproepen LexCi | 30 | 05-09-2006 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloven Big M | 500 | 09-10-2004 19:26 | |