Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik instaleer geen rotzooi amper zelf ikd ownload niks laatste tijd of iets en toch is ie opeens weg?! |
![]() |
|
windows 98:
druk op start - uitvoeren en tik dan command in windows 2000 of xp: druk op start - uitvoeren en tik dan cmd in in het schermpje dat je dan krijgt moet je intikken wat DeathKnight hierboven net heeft geschreven.
|
Verwijderd
|
hmm wat ik me kan herinneren is dat me ethernet kaart na 4 jaar gek ging doen .. , toen formateerde ik ook me pc en werkte het niet ,. toen bleek als ik voor mijn gevoel op het moment storing had?.. dat me ethernet kaart gewoon ff uitwas...
![]() maarja .. ik weet niet of dat het bij jouw ook het geval is , . en natuurlijk alle drivers en updates netjes instaleren , . en welke modem heb jenog van chello ? Die hele grote modem ?.. want daar is ook een hoop shit mee.. als je daarvoor belt krijg je een nieuwe een kleinere ... betere versie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En kep vanochtend weer pc moeten formateren want internet deed niet en daarna deed ie het meteen weer wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog nooit problemen gehad met chello... Je probleem zit overigens waarschijnlijk in de netwerk instellingen. Kijk dat eens na...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #11 D@mien | 500 | 11-01-2006 13:19 |