Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Leer te kijken, naar wat achter bomen leeft, en naar wat jou 's nachts je dromen geeeeft... Ook overdag, zijn wij er, kheb het vaak gezeeeegd. Voor wie dat gelooft, bestaan wij eeeecht. feeën, trollen, toverdingen, vogels praten, vissen zingen, geloof mij dan misschien, kan jij ons dan ook zien. Voor David is geen huis te klein... want, het allerkleinste staat in kabooouuuterland. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of je gelijk hebt Ninnoc en ik heb het boek ook niet hier zodat ik het niet na kan kijken. Maar eigenlijk stoor ik me er ook niet echt aan. Wel aan die neus, die inderdaad scheef staat. Ik wil alleen niet gaan gummen dan wordt het lelijk, ook al doe ik het met kneedgum. En misschien ga ik de muts en de schoenen toch maar donkerder maken. Ik ben trouwens ook niet zo tevreden over de schaduw bij de riem, die is te hard maar de rest vind ik wel goed. Whaa! Misschien moet ik hem gewoon nog een keer maken.
Vind het wel leuk hoe jullie allemaal reageren. Ik ben dus niet de enige die een David tic heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gaat op knieen zitten* jij bent koel!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind hem heel erg mooi!!!!!! Dus ik hoop niet dat je hem verknalt door hem te gaan verbeteren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Daantje, ik beloof dat ik niet zal gummen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |