Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Leuke maillots kan ik niet vinden (niet met mijn stelten iig)..
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook wel een paar hele mooie kousen maar die kan ik alleen met jarretels dragen (anders zakken ze enorm af) en die heb ik dus (nog) niet... ![]()
|
Verwijderd
|
Kousen zijn fijner, al zakken die soms ook af hoor. Ja, ook met van die silleconenstrips aan de bovenkant. Maar panty's zijn zo broeierig, en het kruis zakt altijd naar beneden. Bovendien zitten ze altijd te strak aan de bovenkant met als gevolg zwembandjes
![]() Dan inderdaad kousen (met jarretels evt. ) of overknees. Maar die kan ik alleen in streepjes vinden en dat vind ik niet (meer) zo leuk :/ |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriendin heeft me in het begin gestimuleerd om iedere dag een panty aan te trekken. De eerste weken had ik haar aanmoedigingen echt nodig, daarna werd het normaal om panty's te dragen en heb ik er ook geen last meer van. Zeker als je voor je werk panty's moet dragen zou ik je adviseren om dagelijks panty's te gaan dragen. Het is even door de zure appel heen te bijten maar als je er eenmaal aangewend bent heb je er alleen maar voordelen van. Om te beginnen zul je met meer plezier naar je werk gaan, maar er zullen meer gelegenheden komen waar van je verwacht wordt dat je panty's draagt. Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 15:47. |
![]() |
|
die jarretels willen bij mij nooit goed vast gaan, en als k ze dan eindelijk vast heb gekregen schiet er weer eens een los, lekker charmant als je een rokje aanhebt ofzo.
daarnaast zijn de kousen altijd net iets te kort, (of de jarretels natuurlijk) waardoor het allemaal heel strak vaszit (zal ook wel de reden zijn dat t af en toe losschiet) een goede oplossing voor dot probleem is altijd welkom ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als het geen blotebenenweer meer is altijd kousen met plakrand of jarretellen, een uitzonderlijke keer panty's, maar dan meestal als mijn rokje te kort ofzo is voor kousen. Die oplossing met die slip erover is natuurlijk goed, alleen wordt je kruis daar natuurlijk wel nog warmer van...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voeten likken ItsAMe! | 23 | 12-09-2012 02:25 | |
Lifestyle |
Nog meer nog meer nieuwe zooi Giles | 500 | 02-09-2012 09:38 | |
Lifestyle |
panty of kousen inge188 | 14 | 13-02-2008 08:18 | |
Lifestyle |
Panty's elinekeuh | 54 | 31-12-2004 11:56 | |
Lifestyle |
kousen onder rok druiveke | 43 | 06-09-2003 21:41 | |
Lifestyle |
What's hot and what's not deze herfst/winter? ~Golvend Badeendje~ | 97 | 05-09-2003 16:35 |