Oud 09-01-2002, 13:07
skyscraper
skyscraper is offline
Onschuldig of niet? Of moet het ook als een 'echte' drug worden gezien
Oud 09-01-2002, 13:38
skyscraper
skyscraper is offline
niemand?
Oud 09-01-2002, 14:06
Isa
Isa is offline
is het lichamelijk verslavend?
ik ken de risico's van die drug niet echt goed.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:11
skyscraper
skyscraper is offline
Ik weet het ook niet
Oud 09-01-2002, 18:05
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
is het lichamelijk verslavend?
ik ken de risico's van die drug niet echt goed.
Nee, het is niet lichamelijk verslavend.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:12
nao
nao is offline
omdat het gezien wordt als niet-chemisch, dus niet erg slecht, is het (als ik naar mezelf kijk) best verslavend, geestelijk dan... je voelt je er lekkerder door, je kop tintelt als een gek en je kunt je supergoed concentreren maar gebruik er maar eens wat meer dat 1 en ga een nacht feesten, wedden dat je je na een paar uurtjes helemaal verrot voelt (je lichaam is kapot) maar je hebt nog steeds energie en kunt neit stilzitten en absoluut niet slapen.... als dat niet schadelijk is??
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 01:27
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
nao schreef:
omdat het gezien wordt als niet-chemisch, dus niet erg slecht, is het (als ik naar mezelf kijk) best verslavend, geestelijk dan... je voelt je er lekkerder door, je kop tintelt als een gek en je kunt je supergoed concentreren maar gebruik er maar eens wat meer dat 1 en ga een nacht feesten, wedden dat je je na een paar uurtjes helemaal verrot voelt (je lichaam is kapot) maar je hebt nog steeds energie en kunt neit stilzitten en absoluut niet slapen.... als dat niet schadelijk is??
Ik neem eigenlijk altijd twee van die tabletten. Er zit 850 mg ephedrine in. Meer geeft alleen maar meer negatieve bijeffecten. Ik denk ook dat het heel erg aan je conditie ligt of je het kan hebben.

Sja, de kans voor geestelijk afhangkelijkheid is natuurlijk wel groot, maar zit het niet zo met elke chille drugs.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 14:28
!poisonmind~
!poisonmind~ is offline
het is herbalxtc, gemaakt van planten. je kunt het ook gewoon bij de drogist kopen alleen heet het dan vetverbranders. als je je aan de voorgeschreven hoeveelheid houd is het niet schadelijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 11:23
HOND!
HOND! is offline
nou heb het gister gebruikt en ik moet zeggen dat het een redelijke drugs is
je kunt beter dit slikken dan xtc

*ervaring*
4 pillen van 850mg epheda ingeslikt met het bijhorende glaasje water ( was al lichtelijk aageschoten>5 bier , toen ik het innam)
binnen het half uur voel je je hoofd en rug tintelen en schiet je concentratie en gezichtsvermogen vooruit. je voelt je een beetje rusteloos en je hebt zin om wat te doen. je voelt je net of je iets leuks staat te wachten.
na 45 minuten kunnen je benen niet stoppen met dansen en leef je je helemaal uit, je voelt je ook meer aangetrokken tot de mensen ( net als drank een beetje) en je zelfkritiek verdwijnt volledig
neem dit nooit als je niet kunt dansen op die plaats ! je zou niet weten wat je zou moeten doen met die energie!
1 uur : de tintelingen nemen toe, maar je communicatie vaardigheden gaan een beetje achteruit.. je hebt het gevoel of je sneller denkt dan je kunt praten ( je voelt je iedergeval een genie )
2uur : je hebt nog steeds heel veel energie, de drang naar sociaal contact neemt toe en zal dan ook makkelijk plaatsvinden want je kunt heel helder denken , maar je hebt niet de belemmeringen van zelfkritiek en verlegenheid
BIJWERKING : enorme droge bek en je zult dus sneller wat drinken > drank heeft weinig zin , je word niet snel dronken
als je zowiezo een arrogante hond bent zullen mensen je niet zo tof vinden want je vind jezelf ff helemaal geweldig van dit spul.
4 uur : ik verlaat de item ( in A'dam) en voel me kapot van het dansen , maar heb nog veel energie.
verplaats me naar een vriend en neem daar plaats op een bank. nadat wat vrolijk gezelschap op mijn schoot is gaan zitten heb ik een relaxte afsluiting van de nacht
*** xtc wekt tijdelijke impotentie op als je meer dan 1 slikt.. ephedra totaal niet...
8 uur: t begint eindelijk een beetje uit te werken, maar denk wel veel.
je slaapt licht , maar heel lekkur en je droomt veel.
12 uur : lichaam is kapot van het dansen heb een beetje nadorst, maar voel me voor de rest geweldig!
bijwerking : word ook in dieet troep gedaan omdat het goed is voor de vetverbranding..
bij innercity was ik dus in een nacht 4 kilo afgevallen..vannacht maar 1 kilo dus dat word weer flink eten wil ik weer op mijn oude gewicht zitten voor de rest heb IK geen bijwerkingen gemerkt.
==============
probeer t eens zou ik zeggen , je merkt vanzelf wel of t iets is voor jou.
t is niet schadelijk voor de rest !
tip : neem minimaal 2 pillen tegelijk anders werkt het NIET.. van een pil merk je helemaal nix

ok veel plezier ermee !
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 12:26
Wladimir
Wladimir is offline
waar hebben jullie het over
ik bedoel wat is het precies?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:30
HOND!
HOND! is offline
het is smartdrugs die je gewoon bij een smartshop kunt kopen ( legaal)
het heet ephedra supercap
het zijn rode pilletjes
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 17:16
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Ik heb van een vriend (die ik beschouw als drugs expert) gehoord dat twee van die capsules het max is. Meer nemen zorgt alleen maar voor meer negatieve bijverschijnselen. Dan moet je denken aan kramp, spierpijn, etc.

3 dagen achter elkaar nemen van ephedra zorgt trouwens voor dezelfde afkick verschijnselen als speed

Verder blijft het altijd lekker twee van die capsules te nemen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 17:58
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Onschuldig of niet? Of moet het ook als een 'echte' drug worden gezien

Ik gebruik het soms!! en het is zeker een drug!! en verslaven !jah geestelijk! oh ff geen fit meer lekker makelijk pilletje niet duur en plantaardig dus denk je niet schadelijk! ik denk van wel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:01
Verwijderd
Er bestaan nogal wat verschillende meningen over. Ikzelf gebruik het op feesten altijd omdat ik geen XTC of andere chemische zooi wil slikken, maar nu hoorde ik laatst van een (XTC-slikkende) vriend van me dat vier van die dingen gelijk staan aan 1 'gewone' pil...vandaar dat ik me nogal vaag voelde na Innercity, toen ik er 9 achter de kiezen had
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:26
detention grrl
detention grrl is offline
ephedra..duurt even voor et werkt, en 2 pillen is idd wel genoeg, anders blijf je de hele nacht op!
Oud 14-01-2002, 17:18
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
sweet schreef:
hoeveel kost het? en hoe oud moet je officieel zijn om het te mogen kopen? ik ben weleens in een smartshop geweest, maar toen had ik ni egt trek in die dingen, nu heb ik ze al een paar keer gehad. Zeker handig bij superlange feesten of de sneekweek ofzo. maar nu wil ik ze dus zelf kopen!
Bij elke smartshop.

Nirvana = 2,50 €
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:30
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
sweet schreef:
hoeveel pillen krijg je dan? en ik ben 16, krijg ik het dan mee?
smartshop is makkelijker dan coffeeshop in mee krijgen. Althans in a'dam.

Je krijgt dan 4 capsules.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:31
Verwijderd
is t eigenlijk verslavend???
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
HOND! schreef:
het is smartdrugs die je gewoon bij een smartshop kunt kopen ( legaal)
het heet ephedra supercap
het zijn rode pilletjes
capsules......

Oud 14-01-2002, 21:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
birthmark schreef:
capsules......

en tis niet verslavend.....maar tis zeker wel relaxed bij het blowen.... je wordt veel minder suf...... meestal doe ik zo'n 3 capsules bij een avondje blowen.....

Oud 19-01-2002, 03:20
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
is t eigenlijk verslavend???

beetjuh!! geestelijk!

Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:02
iNa0H
iNa0H is offline
Mijn Ephedra-Trip verslag:

Na 3 kwartier gingen mijn handen ontzettend jeuken, em allemaal zalige tintelingen in je achterhoofd.
We, ik en een vriend, moesten 7 kilometer fietsen naar een discotheek waar een technoparty was.
Ik een kwatier(!) waren we aangekomen en hadden we bijna de schilfers in onze bek omdat we zulke dorst hadeen.
Wat gedronken, daarna aan 1 stuk door gedanst.
Mijn vriendin werd boos omdat ik de intiem werd met een meisje die ik heel goed ken, dus het klopt wel dat je veel meer behoefte aan contact hebt.
Na ongeveer 5 uur had ik geen zin meer in dansen en ging aan de bar zitten.
Mijn lichaam voelde als een zak met botten, em ik had nergens meer zin in.

Conclusie van mijn trip:
*bomvol energie, en enorm zin in dansen
*veel behoefte aan contacten
*na de trip zo brak als een hond

Verder geloof ik niet dat het slecht voor je is behalve na je trip als je je zo kut voelt.
Oud 27-04-2002, 20:12
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
het is volgens mij ook lichamelijk een beetje verslavend
een van de werkende stoffen (efedrine) is lichtelijk lichamelijk verslavend, maar niet schokkend.... chocola is erger
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 14:21
Verwijderd
Ephedra, vraagje hoe spreek je dit uit? schrijf het eens zoals je het uitspreekt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 15:57
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Princess schreef:
Ephedra, vraagje hoe spreek je dit uit? schrijf het eens zoals je het uitspreekt
Ee-Fee-Dra

zoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten