Oud 21-09-2003, 14:34
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Ik heb een hele goede bang met mijn broer.. maar nu moet hij het huis uit omdat hij steelt verslaafd aan weed is hij gaat bijna niet meer naar school.. altijd is hij van s'ochtends tot s'avonds laat weg.. ik moest huilen toen ik het hoorde.. want ik hou van mijn broer ik heb een goede band met hem.. maar hij stelt ons gewoon steeds diep teleur.. ik werd gek van die ruzie's thuis met mijn broer en ouders. ik heb zelfs spannings hoofdpijnen gekregen en moest naar de dokter. ik word er helemaal gek van. mijn ouders krijgen de laatste tijd ook steeds ruzie's door hem..
ik kreeg vroeger nooit zoveel aandacht altijd kreeg mijn broer al die aandacht omdat hij altijd wel weer had geflikt ruit in gooien stelen.. enz.. en nu opeens is alles anders.. ik ben nu opeens
het zogenaamde *pareltje* ik krijg opeens al die aandacht dat ben ik niet gewend. ik ben liever gewoon het een beetje eenzae type. ik red het wel zonder mijn ouders. met mijn vriendinnen.
maarja ik wil me broer gewoon niet kwijt. gister zei ik het. ik wil je niet kwijt en toen gaf me broer me een knip oog en zei ik zal je nooit vergeten. ik ga hem echt missen
Oud 21-09-2003, 14:38
Quiana
Quiana is offline
Je kan toch nog gewoon met hem afspreken, bellen, enz?
Oud 21-09-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 21-09-2003 @ 15:38:
Je kan toch nog gewoon met hem afspreken, bellen, enz?
ja, idd, want waar gaat hij precies heen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:43
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
bij een soort begeleidend wonen ofzo. zelf weet ik niet echt heel precies waar dat is . en ja ik kan hem idd bellen maar het zal dan echt lang duren voor hij weer terug is . en ik had het altijd zo leuk met hem , samen s'avonds altijd film kijken grapjes uit halen samen stiekem via het raam naar buiten gaan dat zal ik echt missen.. dan heb ik ook geen broer meer die voor me op komt als ik problemen heb,. en ik ben niet zo goed in om voor me zelf op te komen
Oud 21-09-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
lil weedy girl schreef op 21-09-2003 @ 15:43:
dan heb ik ook geen broer meer die voor me op komt als ik problemen heb,. en ik ben niet zo goed in om voor me zelf op te komen
In dat opzicht misschien juist wel goed dat hij weg gaat, dan kun je dat zelf leren. Ooit zal hij toch weg gaan en dan moet je jezelf ook zien te redden. Het is niet leuk, maar hij gaat niet naar de andere kant van de wereld. Iid veel bellen, schrijven, afspreken ed. 't is anders, maar misschien wel beter...ook voor hem.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:03
Verwijderd
Een van me broers is ook een paar jaar uit huis geweest, begeleidend wonen. Bij ons thuis was t toen ook niet echt gezellig en hij had problemen op school. Naar een paar jaar is ie weer thuis komen wonen, school had ie ondertussen afgemaakt, en is eigenlijk alles wel goed gekomen. Denk juist dat het een hele opluchting is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:08
Prea|K
Prea|K is offline
Goed opgevoed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten