![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een schimmelinfectie kan spontaan ontstaan, door verminderde weerstand, en gaat dan dus niet of nauwelijks vanzelf weer weg. Je zit nu nog in het jeuk stadium, maar straks heb je zo'n pijn en is het zo gezwollen dat je niet meer kunt zitten of lopen. Dus echt zalfje halen!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() of moet ik dan al bij de apotheek betalen? ![]()
||
![]() |
Citaat:
offtopic: er is ook niks veranderd met toen ik nog jong was, ik wilde ook dat mijn ouders niks te weten kwamen. Al die paniek, al die zorgen, en eigenlijk nergens voor nodig, want Daktarin is ook voor zwemmerseczeem....
|
klinkt misshcien vreemd maar heb je voor die jeuk sex gehad
![]() Dan is het in het vervolg misschien handiger om sex te hebben mét condoom of sex hebben met een compleet lege blaas. (pas ook heel erg op als je niet nat genoeg bent) Zalfjes die helpen: - Multi-Gyn (van Bioclin) ('bij de apotheek, geen idee of je een briefje van je harts nodig hebt...) - Femina (oid, bij de drogist) - Huismerk-vagina-zalf-trekpleister (nog nooit gebruikt maar waarsch. hetzelfte als Femina, alleen dan goedkoper, je moet even kijken naar de ingredientenlijst.....) Succes! Enne ik weet hoe het is ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Misschien kun je naar een vrouwelijke huisarts gaan, want ik denk dat je je dan al iig een heel stuk prettiger voelt! En daarbij, als het niet je gewone huisarts is kom je er toch waarschijnlijk niet meer dus dan hoef je er niet aan te denken als je je dokter ziet!! Tja, het is mss moeilijk om de eerste stap te zetten, maar het lijkt me toch verstandig om er een dokter naar te laten kijken!
|
![]() |
wou ga je niet naar de dokter?? Ik snap niet waarom je niet durft??? Jou dokter krijgt waarschijnlijk elke dag een vrouw met het zelfde probleem.
Mischien komt de jeuk alleen van het scheren . maar als dat niet zo is. Is het belangrijk om er op tijd bij te zijn. En ik kan je vertellen dat niet zo eng is. Ben zelf ook keer bij de dokter geweest omdat ik last had van jeuk. En het was een infectie. Kreeg medicijnen ervoor en het was over. en ik wist voor mijn gevoel dat goed zat. Ik heb toen geen inwendig ondezoek gehad, Hij heeft alleen gekeken ... en dat was het... Ik stond binnen tien min buiten. Ik hoop dat als je nog steeds last hebt van kriebels. Dat je naar de dokter gaat. Want zalfjes kopen kost ook heel veel geld en tijd. groetjes luna_p( succes!!!) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wel altijd dat t als ik weer es intensief bezig ben geweest met iemand daaro, het vaak wat gaat schrijnen (maar we hebben glijmiddel jeej) en soms de dag daarna wat jeukt enzo, maar dat trekt gelukkig telkens weer weg. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
misschien heb ik het mis en is het wel "grappig" bedoeld ![]() maar volgens mij moet je die daktarin smeren waar je jeuk hebt, dus niet op je elleboog ![]() tenzij je jeuk op je elleboog hebt natuurlijk ![]()
||
Citaat:
Daar zou ik dus heel snel mee naar de dokter gaan als je er te lang mee gaat rondlopen kan je onvruchtbaar worden (geld ook voor soa's en schimmelinfecties) vaginale infectie kan je ook krijgen nadat je een antibiotica kuur heb gehad, aangezien die kuur alle bacterien "uitschakeld" en dus ook de goeie.... succes ermee
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een schimmelinfectie kan uit zichzelf weg gaan overigens.
Een echte aanrader: Mesitran. Dit is van Klinion. Het is bij de apotheek te koop voor iets meer dan 9 euro. Het is een zalf gebaseerd op honing. Het is eigenlijk een wondzalf, maar helpt ook tegen schimmel. http://www.medeco.nl/clients/medeco/...256A080039C734 Ik heb het zelf geprobeerd: na 1 dag heb ik al bijna geen jeuk meer!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook een tijd met schimmelinfectie rondgelopen, het kan weggaan, maar het kan ook gewoon weer terug komen...
Het is gewoon het simpelst om heel simpel een kuurtje op te halen in een drogisterij, hoef je niet voor naar de docter, geen receptjes niks... gewoon zoeken het moet te kooop zijn. Er zijn 3-daagse, 5-daagse etc. kuren. Sommigen bestaan uit zalf, sommigen gaan te werk met een pil. Op de verpakkin staat dat als zo'n infectie terug komt je dan ECHT naar de dokter moet, en schamen is best onzin, je gaat dr gewoon heen verteld wat dr aan de hand is en je dokter geeft je gewoon een recept... Geen compleet onderzoek voor nodig, maar blijf nou niet met zoiets rondlopen.. het is echt kuttig... en ik weet uit ervaring dat de jeuk gewoon vreselijk is ![]() Ohja en dat je ouders dr achter komen, sjee, heus dr zijn ergere dingen! geheid dat als je je moeder vraagt zij ook zoiets gehad heeft en dan nog...! het is maar een infectie! |
![]() |
|
ik heb de afgelopen 2 dagen ook Zo'n ongelofelijke jeuk, en het doet ook best pijn. toch valt er nix aan te zien ofzo. ik wil maandag eigenlijk wel eventjes langs de dokter, maar is dit wat ik heb, zeker weten een schimmelinfectie?
||
Citaat:
ander ondergoed heb ik al gedaan een jaartje geleden heb meeste katoenen strings.. medicijnen gebruik ik niet ![]() maar als ik weer zon gigantische jeukaanval heb dan bel ik toch de dokter voor zon kuur in de hoop dat t dan ook niet meer trug komt ![]() |
![]() |
|
btw het doet nu al n paar dagen pijn (op t moment van mijn vorige post dacht ik dat t wel weg zou zijn volgende dag)
heb nu echt ontzettend veel afscheiding (als t net schoon is gemaakt komt er weer n vloed van wit uit *sorry tis vies maar ook errrug vervelend!) verder heb ik nu 3 weken aaneengesloten ook nog steeds ONTZETTENDE pijn alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik aanstaande woensdag pas mn laatste pil moet hebben en dan maandag over een week pas ongi word... (en 1,5 wk geleden heb ik 4dagen bruin slijm ineens gehad zomaar midden in de cyclus) ik ben vorige week wel naar de dokter geweest om te vragen of ik zwanger kon zijn maar hij zei dat dat niet kon maar dat mn pil te licht is geworden (dan kan ik tohc ook zwanger zijn ![]() HELP??!! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laat je eerst op SOA's testen en informeer naar een verwijskaart voor de gyneacoloog. Je hoeft trouwens niet naar je eigen arts met dit soort zaken. Je kan ook een andere opbellen en een afspraak maken.. heb ik ook een keer gedaan. |
![]() |
|
![]() dan freak ik echt.. dan nog liever zwanger! maar ik denk dak mrg een test haal... en toch in de loop vd week ff kijk hoe t gaat. heb nu nl weer gigantische pijn.. volgende wk ma zou ik dan ongi worden en dan probeer ik daarna n afspraak te maken met gyn... maar echt serieus ik weet zeker dat allebei deze vriendjes (ex en huidige) niet liegen!!! soa kan echt niet! |
![]() |
|
zoals ik al zei heb nu 1,5 jaar dezelfde vriend en daarvoor 2,5 jaar dezelfde dus soa is onmogelijk!!!!
kben bang dak zwanger ben omdat mn pil volgens de dokter te licht was... tis nu echt n ongesteld gevoel wat ik al 3wk aan n stuk heb en lage rugpijn... doe gewoon n test dan weet ik dat in elk geval zeker.. verder bel ik vanmiddag de dokter om te vragen voor een recept voor schimmelinfectie en als t dan nog aanhoud: van de week maar verwijskrt naar gyn. |
![]() |
||
Citaat:
of het weg gaat: het valt in ieder geval te proberen. ohja: als je het er op smeert, doet het even heel erg pijn (het prikt heel erg), maar dat is na zo'n 10 minuutjes weer weg. het heeft verder geen bijwerkingen. bij mij werd het na de eerste dag heel erg veel minder, maar daarna bleef het toch jeuken ![]() sterkte!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Candida ? Jessy | 21 | 18-11-2006 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
SChimmelinfectie? Komkommertje | 13 | 29-07-2004 22:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |