Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 09:58
Piper
Piper is offline
ik heb erge, echt hele erge jeuk rond mijn vagina, zo erg dat ik perse moet "krabben" of eigenlijk meer wrijven.
Dit heb ik zo veel gedaan dat het er nu schraal is!
gevolg: constante pijn, en als het weer gaat jeuken: nog meer pijn! ik wil niet naar de dokter (de griezel)..
ik smeer er nu zinkzalf op, dat is voor huidirritaties staat erop, dat werkt wel een beetje maar ik weet niet of dat nu wel zo goed is..met dat hele zuurgraadgebeuren waar ik geen verstand van heb..weet iemand wat dit is en of het vanzelf weggaat? of heeft iemand tips...?
Oud 13-07-2003, 10:08
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Heb je er al eens aan gedacht dat het een schimmelinfectie kan zijn...

Dat gaat niet vanzelf over dus je moet echt even naar de huisarts

Die zal je een zalf vooschrijven die je in moet brengen (ziet eruit als een paasei) en dan moet het overgaan
Oud 13-07-2003, 13:22
Piper
Piper is offline
naar de dokter is echt geen optie!
kan ik geen zalf krijgen zonder recept? bij een drogist of apotheek ofzo..??
ik ga echt niet naar de dokter
Oud 13-07-2003, 13:26
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Squirl schreef op 13-07-2003 @ 14:22:
De dokter heeft veel vaker te maken gehad met
dit soort dingen, hij zal er echt niet raar van
op kijken oid. Je huisarts is er juist voor dit soort dingen.
Even een zalfje oid halen, en het is binnen no-time
weer over.. Scheelt ook voor jou, hoef je er niet de hele
tijd mee rond te lopen.

Je kan evt. van die vaginale douche dingen halen,
maar als het een schimmelinfectie is kan je toch
beter naar de huisarts gaan.
Schimmelinfectie gaat niet zomaar weg dacht ik.
Oud 13-07-2003, 13:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan daktarincreme halen bij de apotheek, dat is niet op recept. Je moet wel goed de bijsluiter lezen voor gebruik.
Oud 13-07-2003, 13:59
Piper
Piper is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-07-2003 @ 14:34:
Je kan daktarincreme halen bij de apotheek, dat is niet op recept. Je moet wel goed de bijsluiter lezen voor gebruik.
hoe duur is dat ongeveer?
Oud 13-07-2003, 14:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Squirl schreef op 13-07-2003 @ 14:59:
hoe duur is dat ongeveer?
Daktarin is het dure merkprodukt, maar voor nog geen tientje kun je het schaduwprodukt kopen: Miconazolnitraat. Dat is de naam van de werkzame stof in Daktarin.

Een schimmelinfectie kan spontaan ontstaan, door verminderde weerstand, en gaat dan dus niet of nauwelijks vanzelf weer weg.

Je zit nu nog in het jeuk stadium, maar straks heb je zo'n pijn en is het zo gezwollen dat je niet meer kunt zitten of lopen. Dus echt zalfje halen!
Oud 13-07-2003, 14:37
AlopiA
AlopiA is offline
en ik vermoed dat zinkzalf het niet tegengaat dan?
Oud 13-07-2003, 14:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 13-07-2003 @ 15:37:
en ik vermoed dat zinkzalf het niet tegengaat dan?
Nee. Je kunt trouwens gewoon bij de assisitente een recept vragen, aan de telefoon. Je zegt dat je denkt dat je een schimmelinfectie hebt, zij vraagt waarom, jij zegt dat je gek wordt van de jeuk en pijn, en zij laat wat klaarleggen bij de apotheek. Klaar.
Oud 13-07-2003, 14:58
Piper
Piper is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-07-2003 @ 15:33:
Nee. Je kunt trouwens gewoon bij de assisitente een recept vragen, aan de telefoon. Je zegt dat je denkt dat je een schimmelinfectie hebt, zij vraagt waarom, jij zegt dat je gek wordt van de jeuk en pijn, en zij laat wat klaarleggen bij de apotheek. Klaar.
en krijgen mijn ouders dan de rekening? want ze mogen het niet weten hoor
of moet ik dan al bij de apotheek betalen?

Oud 13-07-2003, 15:00
AlopiA
AlopiA is offline
mjah ik ben ook maar onwetend op dat gebied zoals je merkt..ik denk dat je maar beter naar de huisarts kunt bellen dan
Oud 13-07-2003, 15:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Squirl schreef op 13-07-2003 @ 15:58:
en krijgen mijn ouders dan de rekening? want ze mogen het niet weten hoor
of moet ik dan al bij de apotheek betalen?

Je mag contant betalen, moet je wel even melden bij dokter en apotheek.

offtopic: er is ook niks veranderd met toen ik nog jong was, ik wilde ook dat mijn ouders niks te weten kwamen. Al die paniek, al die zorgen, en eigenlijk nergens voor nodig, want Daktarin is ook voor zwemmerseczeem....
Oud 13-07-2003, 19:46
never mind
never mind is offline
klinkt misshcien vreemd maar heb je voor die jeuk sex gehad ?
Dan is het in het vervolg misschien handiger om sex te hebben mét condoom of sex hebben met een compleet lege blaas. (pas ook heel erg op als je niet nat genoeg bent)

Zalfjes die helpen:
- Multi-Gyn (van Bioclin) ('bij de apotheek, geen idee of je een briefje van je harts nodig hebt...)
- Femina (oid, bij de drogist)
- Huismerk-vagina-zalf-trekpleister (nog nooit gebruikt maar waarsch. hetzelfte als Femina, alleen dan goedkoper, je moet even kijken naar de ingredientenlijst.....)

Succes! Enne ik weet hoe het is
Oud 13-07-2003, 19:48
never mind
never mind is offline
ohja doe ook even een dubbele blaasontsteking check

Misschien toch even naar de harts dan, maar voor blaasontsteking hoef je geen vaginaal onderzoek te hebben
Oud 14-07-2003, 02:11
Verwijderd
Ik heb monistat 3* opgehaald gewoon bij de apotheek, heeft m ezo'n euh 25 gulden gekost (ben niet zo bekend met euro's )
En heeft gewerkt. hoera!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:20
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Citaat:
Quiana schreef op 13-07-2003 @ 14:26:

Je kan evt. van die vaginale douche dingen halen,
maar als het een schimmelinfectie is kan je toch
beter naar de huisarts gaan.
Schimmelinfectie gaat niet zomaar weg dacht ik.
daar wordt het alleen maar erger van
Oud 14-07-2003, 10:55
Brown eye
Brown eye is offline
Misschien kun je naar een vrouwelijke huisarts gaan, want ik denk dat je je dan al iig een heel stuk prettiger voelt! En daarbij, als het niet je gewone huisarts is kom je er toch waarschijnlijk niet meer dus dan hoef je er niet aan te denken als je je dokter ziet!! Tja, het is mss moeilijk om de eerste stap te zetten, maar het lijkt me toch verstandig om er een dokter naar te laten kijken!
Oud 14-07-2003, 11:14
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Squirl schreef op 13-07-2003 @ 14:22:
andere dokter?
Oud 14-07-2003, 19:45
luna_p
luna_p is offline
wou ga je niet naar de dokter?? Ik snap niet waarom je niet durft??? Jou dokter krijgt waarschijnlijk elke dag een vrouw met het zelfde probleem.

Mischien komt de jeuk alleen van het scheren . maar als dat niet zo is. Is het belangrijk om er op tijd bij te zijn.

En ik kan je vertellen dat niet zo eng is.
Ben zelf ook keer bij de dokter geweest omdat ik last had van jeuk. En het was een infectie. Kreeg medicijnen ervoor en het was over. en ik wist voor mijn gevoel dat goed zat.

Ik heb toen geen inwendig ondezoek gehad, Hij heeft alleen gekeken ... en dat was het... Ik stond binnen tien min buiten.

Ik hoop dat als je nog steeds last hebt van kriebels. Dat je naar de dokter gaat.
Want zalfjes kopen kost ook heel veel geld en tijd.

groetjes luna_p( succes!!!)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
never mind schreef op 13-07-2003 @ 20:46:
klinkt misshcien vreemd maar heb je voor die jeuk sex gehad ?
Dan is het in het vervolg misschien handiger om sex te hebben mét condoom of sex hebben met een compleet lege blaas. (pas ook heel erg op als je niet nat genoeg bent)

Zalfjes die helpen:
- Multi-Gyn (van Bioclin) ('bij de apotheek, geen idee of je een briefje van je harts nodig hebt...)
- Femina (oid, bij de drogist)
- Huismerk-vagina-zalf-trekpleister (nog nooit gebruikt maar waarsch. hetzelfte als Femina, alleen dan goedkoper, je moet even kijken naar de ingredientenlijst.....)

Succes! Enne ik weet hoe het is
oja da's fijn een compleet lege blaas , mijn blaas loopt constant vol als ik opgewonden raak, heel fijn maar niet heus.
Ik heb wel altijd dat t als ik weer es intensief bezig ben geweest met iemand daaro, het vaak wat gaat schrijnen (maar we hebben glijmiddel jeej) en soms de dag daarna wat jeukt enzo, maar dat trekt gelukkig telkens weer weg.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:39
never mind
never mind is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 14-07-2003 @ 21:08:
oja da's fijn een compleet lege blaas , mijn blaas loopt constant vol als ik opgewonden raak, heel fijn maar niet heus.
Ik heb wel altijd dat t als ik weer es intensief bezig ben geweest met iemand daaro, het vaak wat gaat schrijnen (maar we hebben glijmiddel jeej) en soms de dag daarna wat jeukt enzo, maar dat trekt gelukkig telkens weer weg.
Je moet in ieder geval voordat je richting slaapkamer (of andere plek waar je sex gaat hebben) eventjes plassen.. Gewoon dat op dát moment je hele blaas eleg is
Oud 28-08-2003, 11:08
Piper
Piper is offline
Ik ben erachter wat het is..ik heb het elke maand een paar dagen/week en dan word ik ongesteld..
ik denk dat het dat dan is ofzo
Toch bedankt voor alle reacties

mijn broer had trouwens nog daktarin, die had ik maar even *geleend*
Oud 28-08-2003, 13:38
ekki
ekki is offline
Met daktarin moet je niet vergeten nog 10 dagen nadat de jeuk weg is door te smeren.
Oud 28-08-2003, 18:31
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Heb af en toe last van mijn liezen, ontzettende jeuk en daarna pijn van schraalheid. Om de schraalheid weg te nemen werkt gewone Zwitsal creme erg goed.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:38
doggie
doggie is offline
hoi meissie,

k ben vorige week ook naar de dokter geweest voor 'de jeuk'!!
heb zalg gekregen en nu ist al een stuk beter!!
gewoon gaan hoor.

liefs doggie
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:41
PRiDe
PRiDe is offline
Ik heb een rare kleur afscheiding en het ruikt ook niet zo fris (ik was me wel elke dag hoor ) maar gaat dat ook weg met die daktarin? We hebbe nog wat daarvan staan en uhm misschien beetje rare vraag maar waar moet je dat dan precies smere bij je vagina??
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:31
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
PRiDe schreef op 28-08-2003 @ 20:41:
Ik heb een rare kleur afscheiding en het ruikt ook niet zo fris (ik was me wel elke dag hoor ) maar gaat dat ook weg met die daktarin? We hebbe nog wat daarvan staan en uhm misschien beetje rare vraag maar waar moet je dat dan precies smere bij je vagina??
Aan het aantal posts te zien mogen we deze post niet érg serieus nemen, sorry als ik mis zit
Oud 29-08-2003, 13:26
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 29-08-2003 @ 12:31:
Aan het aantal posts te zien mogen we deze post niet érg serieus nemen, sorry als ik mis zit
ik zou niet weten waarom niet?
misschien heb ik het mis en is het wel "grappig" bedoeld

maar volgens mij moet je die daktarin smeren waar je jeuk hebt, dus niet op je elleboog

tenzij je jeuk op je elleboog hebt natuurlijk
Oud 29-08-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 29-08-2003 @ 12:31:
Omdat ze nieuw is mogen we haar niet serieus nemen? Wat een onzin zeg...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:39
one-monkee
one-monkee is offline
Citaat:
PRiDe schreef op 28-08-2003 @ 20:41:
vaginale infectie..... en nee dat gaat niet zomaar over.
Daar zou ik dus heel snel mee naar de dokter gaan als je er te lang mee gaat rondlopen kan je onvruchtbaar worden (geld ook voor soa's en schimmelinfecties)

vaginale infectie kan je ook krijgen nadat je een antibiotica kuur heb gehad, aangezien die kuur alle bacterien "uitschakeld" en dus ook de goeie....

succes ermee
Oud 19-09-2003, 18:55
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
bLeZ schreef op 30-08-2003 @ 11:39:
vaginale infectie..... en nee dat gaat niet zomaar over.
Daar zou ik dus heel snel mee naar de dokter gaan als je er te lang mee gaat rondlopen kan je onvruchtbaar worden (geld ook voor soa's en schimmelinfecties)

vaginale infectie kan je ook krijgen nadat je een antibiotica kuur heb gehad, aangezien die kuur alle bacterien "uitschakeld" en dus ook de goeie....

succes ermee
Ik heb net penicilline kuur achter de rug... maar sinds ik dat slik heb ik best wel jeuk bij mijn vagina en zijn mijn schaamlippen een beetje opgezwollen... is dit dan een schimmelinfectie?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:39
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik herken dit ook wel alleen heb ik dat soms een paar dagen en dan weer maanden niet valt dat dan onder schimmelinfectie toch niet???
want dan loop ik er al een paar jaartjes mee rond
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:03
ekki
ekki is offline
Een schimmelinfectie kan uit zichzelf weg gaan overigens.

Een echte aanrader: Mesitran. Dit is van Klinion. Het is bij de apotheek te koop voor iets meer dan 9 euro. Het is een zalf gebaseerd op honing. Het is eigenlijk een wondzalf, maar helpt ook tegen schimmel.

http://www.medeco.nl/clients/medeco/...256A080039C734

Ik heb het zelf geprobeerd: na 1 dag heb ik al bijna geen jeuk meer!
Oud 19-09-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 19-09-2003 @ 20:39:
ik herken dit ook wel alleen heb ik dat soms een paar dagen en dan weer maanden niet valt dat dan onder schimmelinfectie toch niet???
want dan loop ik er al een paar jaartjes mee rond
Misschien word je steeds opnieuw besmet? Als je tijdens een 'aanval zonder condoom vrijt kan je je vriend besmetten die jou dan ook weer besmet.. verander eens van maandverband/ tamponmerk, koop ander ondergoed en kijk in de bijsluiters van medicijnen. Van medicijnen kan je namelijk ook schimmelinfecties krijgen (kans 1 op 1000 ofzo)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:53
Verwijderd
Ik heb ook een tijd met schimmelinfectie rondgelopen, het kan weggaan, maar het kan ook gewoon weer terug komen...
Het is gewoon het simpelst om heel simpel een kuurtje op te halen in een drogisterij, hoef je niet voor naar de docter, geen receptjes niks... gewoon zoeken het moet te kooop zijn.
Er zijn 3-daagse, 5-daagse etc. kuren. Sommigen bestaan uit zalf, sommigen gaan te werk met een pil.
Op de verpakkin staat dat als zo'n infectie terug komt je dan ECHT naar de dokter moet, en schamen is best onzin, je gaat dr gewoon heen verteld wat dr aan de hand is en je dokter geeft je gewoon een recept... Geen compleet onderzoek voor nodig, maar blijf nou niet met zoiets rondlopen.. het is echt kuttig... en ik weet uit ervaring dat de jeuk gewoon vreselijk is
Ohja en dat je ouders dr achter komen, sjee, heus dr zijn ergere dingen! geheid dat als je je moeder vraagt zij ook zoiets gehad heeft en dan nog...! het is maar een infectie!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:56
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik heb dat ook eens gehad, en mn moeder zei dat ze het ook vaak had vroeger, ik kon gewoon haast niks anders meer dan krabben, ZO'N kriebel! spoelen met water hielp het een beetje verzachten en dat heb ik 3 keer per dag gedaan en na een paar dagen ging het weg
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 08:02
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
ik heb de afgelopen 2 dagen ook Zo'n ongelofelijke jeuk, en het doet ook best pijn. toch valt er nix aan te zien ofzo. ik wil maandag eigenlijk wel eventjes langs de dokter, maar is dit wat ik heb, zeker weten een schimmelinfectie?
Oud 20-09-2003, 09:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Jadie schreef op 19-09-2003 @ 22:07:
Misschien word je steeds opnieuw besmet? Als je tijdens een 'aanval zonder condoom vrijt kan je je vriend besmetten die jou dan ook weer besmet.. verander eens van maandverband/ tamponmerk, koop ander ondergoed en kijk in de bijsluiters van medicijnen. Van medicijnen kan je namelijk ook schimmelinfecties krijgen (kans 1 op 1000 ofzo)
ik heb nu al 1,5 jaar dezelfde vriend dus dat hij me besmet lijkt me sterk en daarvoor had ik 2,5 jaar een andere vriend waarvan ik de eerste vriendin was..dus lijkt me ook sterk..

ander ondergoed heb ik al gedaan een jaartje geleden heb meeste katoenen strings.. medicijnen gebruik ik niet

maar als ik weer zon gigantische jeukaanval heb dan bel ik toch de dokter voor zon kuur in de hoop dat t dan ook niet meer trug komt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:23
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
btw het doet nu al n paar dagen pijn (op t moment van mijn vorige post dacht ik dat t wel weg zou zijn volgende dag)
heb nu echt ontzettend veel afscheiding (als t net schoon is gemaakt komt er weer n vloed van wit uit *sorry tis vies maar ook errrug vervelend!)
verder heb ik nu 3 weken aaneengesloten ook nog steeds ONTZETTENDE pijn alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik aanstaande woensdag pas mn laatste pil moet hebben en dan maandag over een week pas ongi word... (en 1,5 wk geleden heb ik 4dagen bruin slijm ineens gehad zomaar midden in de cyclus) ik ben vorige week wel naar de dokter geweest om te vragen of ik zwanger kon zijn maar hij zei dat dat niet kon maar dat mn pil te licht is geworden (dan kan ik tohc ook zwanger zijn ??!!!) heb nu ene iets sterkere maar die ongesteldpijn die ik al 3wk heb en die 4dagen bruin slijm en nu die extreme afscheiding baren me nu toch intussen zorgen..
HELP??!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
niemand??
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:32
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
oke, naar de dokter gaan is echt geen optie

niet zeuren als je vagina er straks lekker mooi uitziet met sferen en pus, wonden en bloed

enjoy !

(dacht je dat ik het leuk vond toen ik last in me kloten had dat die vrouw daar ff lekker aan ging voelen drukken etc etc)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 20-09-2003 @ 10:50:
ik heb nu al 1,5 jaar dezelfde vriend dus dat hij me besmet lijkt me sterk en daarvoor had ik 2,5 jaar een andere vriend waarvan ik de eerste vriendin was..dus lijkt me ook sterk..
het kan natuurlijk dat jij door teveel zeep o.i.d je zuurgraad beschadigd hebt en daardoor die infectie kreeg. Onveilig vrijen met je vriend, jij besmet hem, haalt een kuur voor de jeuk en vrijt weer onveilig.. Vervolgens heb je weer dezelfde infectie.

Citaat:
Verder heb ik nu 3 weken aaneengesloten ook nog steeds ONTZETTENDE pijn alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik aanstaande woensdag pas mn laatste pil moet hebben en dan maandag over een week pas ongi word... (en 1,5 wk geleden heb ik 4dagen bruin slijm ineens gehad zomaar midden in de cyclus) ik ben vorige week wel naar de dokter geweest om te vragen of ik zwanger kon zijn maar hij zei dat dat niet kon maar dat ..
Of een van je vriendjes heeft gelogen en je hebt nu een geslachtsziekte of er is echt iets mis met je vagina/ baarmoeder.
Laat je eerst op SOA's testen en informeer naar een verwijskaart voor de gyneacoloog.
Je hoeft trouwens niet naar je eigen arts met dit soort zaken. Je kan ook een andere opbellen en een afspraak maken.. heb ik ook een keer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:28
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
oh my god er mag echt niks mis zijn hoor..
dan freak ik echt.. dan nog liever zwanger!
maar ik denk dak mrg een test haal... en toch in de loop vd week ff kijk hoe t gaat. heb nu nl weer gigantische pijn..
volgende wk ma zou ik dan ongi worden en dan probeer ik daarna n afspraak te maken met gyn...

maar echt serieus ik weet zeker dat allebei deze vriendjes (ex en huidige) niet liegen!!! soa kan echt niet!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 01:08
Verwijderd
Pijn in buik, verandere afschijding... doet me een beetje denken aan een soa maybe?

Veel suc-6 met de dokter dan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 07:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zoals ik al zei heb nu 1,5 jaar dezelfde vriend en daarvoor 2,5 jaar dezelfde dus soa is onmogelijk!!!!

kben bang dak zwanger ben omdat mn pil volgens de dokter te licht was... tis nu echt n ongesteld gevoel wat ik al 3wk aan n stuk heb en lage rugpijn... doe gewoon n test dan weet ik dat in elk geval zeker.. verder bel ik vanmiddag de dokter om te vragen voor een recept voor schimmelinfectie en als t dan nog aanhoud: van de week maar verwijskrt naar gyn.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 08:09
ekki
ekki is offline
probeer de honingzalf die ik hiervoor schreef 'ns tegen de jeuk.
Oud 22-09-2003, 08:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 22-09-2003 @ 09:09:
probeer de honingzalf die ik hiervoor schreef 'ns tegen de jeuk.
is die zonder recept te krijgen?? en gaat het dan ook weg??
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 08:29
ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 22-09-2003 @ 09:22:
is die zonder recept te krijgen?? en gaat het dan ook weg??
ja, zonder recept.

of het weg gaat: het valt in ieder geval te proberen. ohja: als je het er op smeert, doet het even heel erg pijn (het prikt heel erg), maar dat is na zo'n 10 minuutjes weer weg.
het heeft verder geen bijwerkingen.

bij mij werd het na de eerste dag heel erg veel minder, maar daarna bleef het toch jeuken . maar het is het proberen waard, het is niet zo duur (9 euro) en inderdaad gewoon bij de apotheek te koop.

sterkte!
Oud 22-09-2003, 08:36
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ok... bel vanmiddag sowieso ff de dokter kijke wat die zegt...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:52
Verwijderd
mijn moeder heeft een keer johannesolie geprobeerd. helpt..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten