Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 21:44
Verwijderd
Ruim je eigen troep op. Mensen die dat niet doen zijn gewoon zwaar aso
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 22:40
Tiņo
Tiņo is offline
oke, tuurlijk ruim je je eigen troep op, je pleurt bij de AH toch ook niet je winkelkarretje naast de kassa ofzo omdat je t niet meer nodig hebt?dan breng je het toch ook ff terug?of ben ik nou gek, en wat betreft de chocolade milkshake, de meeste mensen die bij de Mac eten hebben zelf het IQ van een stoeptegen, 9van de 10 mensen zeggen alleen milkshake, en dan kun je nog ns gaan vragen, wilt u klein medium of groot? en dan nog wilt u chocolade aardbei vanille of banaan, dus vandaar dat die vraag van ''aardbei'' er aardig ingestampt zit, want dan kun je gewoon medium aardbei aanslaan, en dan nog zijn er mensen die gaan zeuren , terwijl ze zlef niets zeiden over hun milkshake.Maar inderdaad,niet alle Mac mensjes zijn even slim, maar ken er zat die gewoon op het VWO of de HAVO zitten,of zelfs studeren ofzo, dus het is onzin dat iedereen er achterlijk is, net als de mensen die er eten,zijn ook uit alle lagen van de samenleving,maar de dommerds blijven altijd hangen,terwijl je de slimme mensen snel vergeet. Zo weet je vast niet meer hoevaak je goed en snel bent geholpen, terwijl je waarschijnlijk exact weet hoe vaak het slecht ging...

*trauma*
Oud 26-09-2003, 09:42
Joshua
Joshua is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 25-09-2003 @ 23:40:
maar de dommerds blijven altijd hangen,terwijl je de slimme mensen snel vergeet. Zo weet je vast niet meer hoevaak je goed en snel bent geholpen, terwijl je waarschijnlijk exact weet hoe vaak het slecht ging...

*trauma*
een goede ervaring wordt aan ongeveer 1 persoon door verteld en een slechte ervaring aan ongeveer 10 personen...

mensen onthouden altijd de slechte dingen... die zijn toch veel boeiender, goede dingen zijn niet spectaculair...

kijk naar het nieuws of wat dan ook, de slechte dingen worden verteld....

anyway, ik werk bij de McDonald's en ik weet dat niet alle mensen die bij de McDonald's werken even slim zijn maar dat heeft niks met opleidingsniveau te maken.

Mensen die VBO of MAVO doen zijn niet per definitie dom
Ik ken genoeg mensen die MAVO doen omdat ze of te lui zijn of niet in boeken kunnen duiken of wat dan ook, zijn diegene dom??
Het ligt aan de persoonlijkheid van een persoon of die goed zijn werk doet of niet (McDonald's werk is nou niet echt werk waar je intelligent voor hoeft ze zijn)
Oud 26-09-2003, 16:13
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 25-09-2003 @ 18:04:
dat moeten die gasten doen die daar werken. zo hoort dat bij de mac.
belachelijk

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:16
Anne
Anne is offline
Ik ruim het wel op, maar die prullenbakken zijn zo irritant. Ik gooi altijd de helft er naast. En dan loop ik heel voorzichtig weg.
Oud 26-09-2003, 19:08
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik ga meestal door de drive, dus geen dienblad. maar onze rotzooi brengen we wel netjes naar de prullenbak.
Oud 26-09-2003, 19:36
Cheops
Cheops is offline
het eten is meestal niet te vreten daaro, dus ter compensatie kunnen ze op zijn MINST mijn zooi opruimen..
Oud 26-09-2003, 19:45
Verwijderd
meestal wel, die enkele keer dat ik daar kom kan ik wel ff sociaal doen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:15
Choke
Choke is offline
burgerkingggggg
Oud 27-09-2003, 10:15
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Choke schreef op 26-09-2003 @ 21:15:
burgerkingggggg
\

fout
Oud 27-09-2003, 10:15
Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:
Wawl schreef op 25-09-2003 @ 18:43:
Ik vind het ontzettens asociaal als je het niet even weggooit. Zoals Quiana zegt is het een kleine moeite om eventjes naar de prullenmand te lopen.
Oud 27-09-2003, 10:17
Kamilla
Kamilla is offline
Eigenlijk bijna altijd.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 10:24
Onbekende
Onbekende is offline
Ik ruim het altijd netjes op. Ik werk nu ook bij de McDonald's, maar daarvoor deed ik dat ook altijd al. Nu kan ik dus ook nog de dienbladen van de mensen die het laten staan gaan opruimen. Inclusief de halfopgekauwde resten die ze vervolgens op de vloer achterlaten (ja, dat gebeurd echt... ).

Citaat:
sas_andrea schreef op 26-09-2003 @ 20:08:
ik ga meestal door de drive, dus geen dienblad. maar onze rotzooi brengen we wel netjes naar de prullenbak.
Gelukkig. Jammergenoeg brengt niet iedereen zijn troep naar de prullenbak. Ik zie het vaak gebeuren dat iemand de deur opendoet, zak naast de auto zet, deur weer dichtdoet en vervolgens weer wegrijdt en dan mogen wij de boel later weer gaan opvegen en zo. Mijn collega is gistermorgen een uur bezig geweest om alle troep uit de bosjes te vissen en van het parkeerterrein op te vegen. En dat moet dagelijks meerdere malen gedaan worden. Ik snap dat niet, is het te veel gevraagd om je troep even naar de prullenbak te brengen?
Oud 28-09-2003, 12:25
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik gooi het netjes weg.
Oud 28-09-2003, 22:16
Joshua
Joshua is offline
Citaat:
Onbekende schreef op 28-09-2003 @ 11:24:
Ik ruim het altijd netjes op. Ik werk nu ook bij de McDonald's, maar daarvoor deed ik dat ook altijd al. Nu kan ik dus ook nog de dienbladen van de mensen die het laten staan gaan opruimen. Inclusief de halfopgekauwde resten die ze vervolgens op de vloer achterlaten (ja, dat gebeurd echt... ).

Gelukkig. Jammergenoeg brengt niet iedereen zijn troep naar de prullenbak. Ik zie het vaak gebeuren dat iemand de deur opendoet, zak naast de auto zet, deur weer dichtdoet en vervolgens weer wegrijdt en dan mogen wij de boel later weer gaan opvegen en zo. Mijn collega is gistermorgen een uur bezig geweest om alle troep uit de bosjes te vissen en van het parkeerterrein op te vegen. En dat moet dagelijks meerdere malen gedaan worden. Ik snap dat niet, is het te veel gevraagd om je troep even naar de prullenbak te brengen?
het houdt je wel bezig
Oud 29-09-2003, 10:24
Verwijderd
Natuurlijk gooi ik m´n eigen afval netjes weg..
T´is dat ik liever niet naar de mc ga, maar dan nog..lijkt me simpelweg een kwestie van fatsoen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:15
Breg
Breg is offline
ik kom niet echt vaak bij de mac, maar als ik er kom ruim ik mn troep op. Voor mij is het misschien 10 seconde werk om naar de prullenbak te lopen en het weg te gooien, terwijl als die medewerkers de troep voor 100 mensen weg moeten gooien het ze vast veel meer tijd kost.
Oud 29-09-2003, 16:17
Briseīs
Briseīs is offline
Ik koop nooit iets bij de McDonalds.
Oud 01-10-2003, 10:58
bitchy
bitchy is offline
idd gewoon effe opruimen

deze bitch werkt ook bij de mac, en kan behoorlijk bitchy worden als iemand zijn spullen niet heeft opgeruimd.

(wel achter de rug van de gast natuurlijk
Oud 01-10-2003, 11:53
Tandpasta
Tandpasta is offline
Dat lijkt me echt niet meer dan normaal.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten